R Hotel Namba Daikokucho
Hotel di Osaka, 8-minute walk to Nipponbashi
Galeri foto untuk R Hotel Namba Daikokucho





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM237
RM260 jumlah
24 Nov - 25 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Osaka Marriott Miyako Hotel
Abeno
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 1,006 ulasan
Harga ialah RM1,087
RM1,375 jumlah
4 Dis - 5 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2-5-18 Shikitsuhigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0012
Tentang hartanah ini
R Hotel Namba Daikokucho
Hartanah serupa

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 3,135 ulasan
Harga ialah RM237
RM287 jumlah
1 Dis - 2 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
R Hotel Namba Daikokucho Hotel
R Hotel Namba Daikokucho Osaka
R Hotel Namba Daikokucho Hotel Osaka
Soalan lazim
Ulasan
R Hotel Namba Daikokucho Ulasan
9.2
Hebat
9.4
Kebersihan
9.0
Kemudahan
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.0
Mesra alam
9.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
16 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Sybil Yuk Yin
12 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sybil Yuk Yin
Menginap 5 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Danny
Mengembara bersama pasangan
26 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Danny
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Andres
Mengembara bersama pasangan
24 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andres
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Carla
Mengembara bersama keluarga
21 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carla
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Jaap
16 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jaap
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
MARIANA
Mengembara bersama keluarga
10 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MARIANA
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Henry En Xu
7 Okt 2025
Henry En Xu
Menginap 1 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Natsuki
24 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Natsuki
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Alejandro
22 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alejandro
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
kitamura
Mengembara bersama kumpulan
20 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
kitamura
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Harris
12 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Harris
Menginap 5 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
takuto
Mengembara bersama pasangan
5 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
takuto
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
KENJI
16 Ogo 2025
KENJI
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
tathyana oliveira
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tathyana oliveira
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Andrew
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrew
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
TOMOYO
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
TOMOYO
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Katherine, Centerton
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Katherine
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mia
Mengembara bersama kumpulan
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mia
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Shuk Kwan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Shuk Kwan
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
NAOCHIKA
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NAOCHIKA
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Hinata
22 Jun 2025
Hinata
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Nat
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nat
Menginap 8 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Ryan
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ryan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

















