Seluruh pangsapuri

Guesthouse Asahi

Hartanah 3.0 bintang
Pangsapuri dengan dapur kecil, 5-minute walk to Dotonbori

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

3.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Pencuci
  • Dapur
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Room (For 7 People, Room 506)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 7
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 5 Futon Bujang

Room (For 7 People, Room 703)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 7
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 5 Futon Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 506 Ikutama-cho 11-29, Tennoji-ku, Osaka, 543-0071

Tempat berdekatan

  • Dotonbori - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pasar Kuromon - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Nipponbashi - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Teater Namba Grand Kagetsu - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Kuil Shitennoji - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Tanimachi 9-chome - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Kitntetsu-Nipponbashi - 7 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪谷町 ふる里 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪YアンドA - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪超豚骨 濃度8 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪レイ&マリア - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪麺のようじ - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Seluruh tempat

Anda akan mendapat seluruh pangsapuri untuk anda dan hanya kongsi dengan tetamu lain dalam kumpulan anda.

Guesthouse Asahi

Pangsapuri dengan dapur kecil, 5-minute walk to Dotonbori
Bangunan pangsapuri ini menyediakan Wi-fi percuma di kawasan awam. Setiap pangsapuri menyediakan Wi-fi percuma dan sebuah mesin basuh, serta sebuah dapur kecil dengan sebuah peti sejuk dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Tab mandi dan pancuran berasingan dan pengering rambut adalah antara kemudahan-kemudahan lain yang disediakan untuk tetamu.
Guesthouse Asahi menawarkan 2 bilik penginapan berhawa dingin serta pengering rambut. Bilik penginapan di pangsapuri 3 bintang ini terdapat dapur kecil dengan peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro.

Bilik mandi terdapat tab mandi dan pancuran berasingan dan bidet. Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet wayarles percuma. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Mesra keluarga

  • Kanak-kanak menginap secara percuma (lihat butiran)

Dapur kecil

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Bilik mandi

  • 1 bilik mandi persendirian
  • Bidet
  • Pengering rambut
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Dobi

  • Mesin basuh

Keselesaan

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Pengemasan (harian)

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 2 unit

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 3 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Guesthouse Asahi Apartment Osaka
Guesthouse Asahi Apartment
Guesthouse Asahi Osaka
Guesthouse Asahi Osaka
Guesthouse Asahi Apartment
Guesthouse Asahi Apartment Osaka

Soalan lazim

Adakah Guesthouse Asahi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Guesthouse Asahi?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Guesthouse Asahi?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Guesthouse Asahi?

Terletak di Tennoji, bangunan pangsapuri ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Teater Bunraku Nasional, Dotonbori dan Pasar Kuromon. Nipponbashi dan Papan Iklan Glico Dotonbori juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Tanimachi 9-chome sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Nippombashi sejauh 8 minit berjalan kaki.

Ulasan

Guesthouse Asahi Ulasan

3.6

3.4

Kebersihan

2.6

Lokasi

3.2

Kakitangan & perkhidmatan

3.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 11 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 11 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 11 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 11 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 11 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

SCAM!!!!!!!!

It is a scam, don't go there (see pictures). The apprtment is in a disgusting state. It is impossible to contact the owner. Apparently no one except the previous guests have ever cleaned.
Menginap 3 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

YING, TAIWAN

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

大阪的垃圾場

拜託,超級爛的 這房間根本沒打掃過吧? 房間事前根本聯絡不到屋主 說會寄MAIL 根本沒有阿 訂了會後悔 我家人比較晚到 我15:30先去看房子 裡面根本是積了一個月的垃圾場阿 拜託不要花錢找罪受
Menginap 4 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
gogogogogogoog好好好可以.方便吃店.方便交通方便好好好可以..........................................................
Menginap 5 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Room is Terrible and very dirty.

The room is terrible. The room seems not yet cleaned and full of trash in the bin. The balcony is mess with cigarette and small rock on the floor. The bed is not hygiene and full of dust. There are a lot of hairs falling around the toilet. The air conditioner is disappointing. The pocket wifi is not functioning. It is not worth to pay a penny.
Menginap 2 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

Sungjin, Seongnam, ROK

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No towel! No housekeeping! No information! Very Small!
Menginap 3 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

不會再入住的酒店

1. 兩組人分別經Hotel.com 及Expedia同時預訂同一間洒店,令人震驚和不知所措。 2. 沒有清楚確認領取房間鎖匙方法,我們在大廈門口等了一小時(沒有密碼),待有人出入才能進入。 3. 房間、廁所及露台不清潔,很多塵及汚跡,我們要總動員清潔。 4. 被子邋遢及床墊有血跡。 5.在沒有足夠空調下,我們需要清洗積了厚厚塵的隔塵網。 我們付出了金錢是想有一個愉快假期,不是要替別人清潔房子。
Menginap 6 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Araneta

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

THIS IS A SCAM

BE AWARE This is a scam. The owner didn't even show up and had to look for a different hotel. Do not book this guesthouse. You won't be able to get a refund also.
Menginap 3 malam pada Jul 2017

6/10 Boleh diterima

Den, taiwan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

地點很方便,不管是去逛街或遊景點,地鐵站也都隨處可見對第一次自由行來說很方便。

飯店連絡不易,沒有服務人員有點不方便。 但是鄰居都很友善,幸好有鄰居的幫忙才能順利入住。 如果有要煮消夜或早餐的人來說是一個不錯的選擇。
Menginap 4 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Thomas Leung

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

請book另一間酒店

極差 我和好友到門前找不到鑰匙 又聯絡不到屋主 轉了幾回房屋 最後wifi又用不了 浴室洗澡時會漏水 地板和床鋪好像沒人清潔般骯髒 我們book了3天但最後只是住了一天就轉了另一間酒店了
Menginap 3 malam pada Jul 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

A Well-Located Safe Apartment Near Kuromon Market

We arrived late at night. The main door to the building requires a combination number to unlock it. We were unaware and were not informed about it. We had to double-check that we have got the correct address. The address in the itinerary indicated room 506 but the room was locked and we had no access to it. At this point of time, I was already getting distressed. Upon further scrutiny, the room type indicated room 703. We went up to check if the room was available and found the key in its mailbox The room was small and not well-cleaned. The floor in the room and in the balcony was dusty and I had to mop it several times till I was satisfied. I turned on the ventilation fan of the toilet the whole time as the toilet would stink without it. The toilet could have been cleaner if it is well-scrubbed. Its floor gets wet as there is no partition between the shower and the toilet area. We would always mop the toilet floor to dry it. I also moved the furniture aside to make more space for all the 5 of us.We were also unable to use the wifi as there was no internet access. We made it our home for the 7 nights. We bought our personal data plan and a mat for the toilet. We liked its location as It is close to 2 subway lines, the Kuromon market, the Namba Centre, convenience stores and a supermarket. We used the stove and washing machine. Detergents are available. Beds are comfortable but the futons are too thin. It is a lovely place if it is cleaner with internet access.
Menginap 7 malam pada Jun 2017

2/10 Teruk

Ching Yan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very bad house

一開門看到的景象真在太難接受!!!地上滿是頭髮 塵埃 一踏進去地下 桌面都是黐立立的》《 一點也不要希望煮食 我們還要自行清理一下 才能入住
Menginap 2 malam pada Mei 2017