Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Hotel di Omihachiman terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Galeri foto untuk Green Hotel Yes Ohmi Hachiman





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Single Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Single Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Single Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Double Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Double Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Double Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Double Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Twin Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Twin Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Deluxe Twin Room, Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Twin Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Twin Room, Non Smoking (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Single Room, Non Smoking (SAKURA - cherry blossom)

Single Room, Non Smoking (SAKURA - cherry blossom)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

21-6 Nakamura-cho, Omihachiman, Shiga-ken, 523-0894
Tentang hartanah ini
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Hartanah serupa

Comfort Inn Omihachiman
Comfort Inn Omihachiman
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
7.8 daripada 10, Baik, 212 ulasan
Harga ialah RM193
RM213 jumlah
14 Dis - 15 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1500 untuk dewasa dan JPY 1500 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Yes Ohmi
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman, Japan - Shiga
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel Omihachiman
Soalan lazim
Ulasan
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.0
Kebersihan
7.6
Lokasi
8.2
Kakitangan & perkhidmatan
7.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
21 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
MASAHIRO
Mengembara bersama keluarga
13 Jun 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MASAHIRO
Menginap 1 malam pada Jun 2020
8/10 Baik
Michael
6 Mei 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 1 malam pada Apr 2020
8/10 Baik
mihoko
Mengembara bersama keluarga
3 Apr 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mihoko
Menginap 2 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Atsuko
Pengembara perniagaan
4 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
とっても快適!
Atsuko
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
narito
Pengembara perniagaan
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
narito
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
6 Feb 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
kohei
Pengembara perniagaan
23 Jan 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kohei
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
hiroko
25 Nov 2019
hiroko
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Yoshiharu
21 Jul 2019
温泉あり
Yoshiharu
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
快適です。
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
JUN
12 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JUN
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
masaya
5 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
masaya
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
TADASHI
28 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
大湯がある良いホテル
TADASHI
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Masumi
20 Mei 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Masumi
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
リキパパ, 東京都
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama kumpulan
11 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
リキパパ
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
TADASHI
11 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TADASHI
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
11 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Satoko
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satoko
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Wai Kwok
21 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
位置方便
Wai Kwok
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jan 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019








