Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Awashima Hotel





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Suite, Non Smoking, Ocean View

Suite, Non Smoking, Ocean View
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(13 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Suite With Mt. Fuji And Ocean View

Suite With Mt. Fuji And Ocean View
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Numazu, Awashima Hotel berada di pinggir bandar dan di tepi lautan. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Negara Fuji-Hakone-Izu dan Pantai Toi. Izu-Mito Sea Paradise dan Izu World Hawaiians juga disarankan untuk dikunjungi. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti mendaki gunung.

186 Uchiura Shigedera, Numazu, Shizuoka Prefecture, 410-0221
Tempat berdekatan
- Taman Marin Awashima - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
- Izu-Mito Sea Paradise - 11 min memandu - 2.7 km
- Pantai Ra Ra Ra Sun - 15 min memandu - 7.3 km
- Pantai La la la Sun - 16 min memandu - 7.7 km
- Pelabuhan Numazu - 23 min memandu - 11.3 km
Bergerak
Restoran
- ć æ”ŠæŒćçŽć¶ ăăăă
- ćéł„æ”·é€š
- ăČăăăă毿ćž
- ăĄăŸăłă»ăă»ăĄăŒă« èČæź»äș
- ćźç°ć±æ 通 ăæéŁäŒć Ž
Tentang hartanah ini
Awashima Hotel
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 4235 seorang
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: JPY 5500.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini terletak di pulau persendirian. Apabila tiba di hotel, tetamu tidak akan mempunyai akses ke restoran di luar tapak hartanah.
Perkara yang kami harus menyebut
Mata air panas boleh diakses dari 6:00 hingga 23:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Wi-Fi percuma dalam bilik mempunyai had 1 peranti
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Awashima Hotel NUMAZU
Awashima Hotel
Awashima NUMAZU
Awashima
Soalan lazim
Ulasan
Awashima Hotel Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6
Kebersihan
9.0
Lokasi
9.6
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Mesra alam
9.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jonathan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jonathan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Jazzmine
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jazzmine
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
James
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan



James
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
RIE
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
RIE
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Midori
Mengembara bersama keluarga
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Midori
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
natalee
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan



natalee
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Samon
25 Mei 2025
Samon
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
yukihiro
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
yukihiro
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
MASU
11 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MASU
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
9 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
TOMOKO
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
çŽ æŽăăăäŒæ„ăšăȘăăŸăăă
TOMOKO
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
toshie
Pengembara perniagaan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
toshie
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Charles
Mengembara bersama keluarga
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Sandy
Mengembara bersama pasangan
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sandy
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Gerard
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paradise
Gerard
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
hiroka
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
hiroka
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Nancy Erika
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nancy Erika
10/10 Cemerlang
Mary
Mengembara bersama pasangan
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mary
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Ryuji
Mengembara bersama keluarga
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ryuji
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Mai
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mai
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hiromi
Mengembara bersama keluarga
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hiromi
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Shota
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Shota
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Dawn
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dawn
Menginap 1 malam pada Dis 2024