Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Griya Asri





Ulasan
6.6 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, Terrace

Deluxe Room, Terrace
Sorotan
Laman dalam berperabot
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Mataram, Hotel Griya Asri berada di pusat bandar raya. Pura Meru dan Taman Kuil Mayura merupakan tempat menarik tempatan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Lombok Epicentrum Mall dan Mataram Mall (Pusat Membeli-belah). Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti berbasikal daki gunung.

Jl. Pendidikan No. 58, Mataram, Lombok, 83125
Tempat berdekatan
- Museum Negeri Nusa Tenggara Barat - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
- Pusat Islam NTB - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
- Pejabat Imigresen Mataram - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
- Lombok Epicentrum Mall - 3 min memandu - 2.4 km
- Mataram Mall (Pusat Membeli-belah) - 4 min memandu - 4.0 km
Bergerak
Restoran
- Warung Pecel Seruni - 10 min berjalan kaki
- warung rahayu - 4 min berjalan kaki
- The Bakso - 8 min berjalan kaki
- Rumah Makan Padang Restu Bundo - 9 min berjalan kaki
- Depot Harry Mie - 7 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 180000 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah juga dikenali sebagai
Griya Asri
Griya Asri Mataram
Hotel Asri
Hotel Griya Asri
Hotel Griya Asri Mataram
Griya Asri Hotel Lombok/Mataram
Hotel Griya Asri Hotel
Hotel Griya Asri Mataram
Hotel Griya Asri Hotel Mataram
Soalan lazim
Hotel Griya Asri Ulasan
Ulasan
6.6
7.2/10
Kebersihan
7.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
21 Okt 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Not Provided
15 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2star
Not Provided
Menginap 12 malam pada Okt 2018
4/10 Lemah
Johanna
21 Ogo 2017
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Mediocre hotel
Johanna
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
SOPHIE
14 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Motel bruyant et non hôtel !!


SOPHIE
Menginap 4 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Robert
28 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly and clean
Robert
8/10 Baik
Therese
30 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Clean and fresh
Therese
4/10 Lemah
Simon, Aarhus
5 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Simon
6/10 Boleh diterima
Kristine Tomiko, San Francisco
26 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kristine Tomiko
8/10 Baik
Juhana, helsinki
13 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mukava pienehkö hotelli Mataramissa
Juhana
8/10 Baik
Valtecy, Goiania
13 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Indico, bom hotel!!!
Valtecy
8/10 Baik
Sandra Dieine, Brasília
5 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom custo benefício.
Sandra Dieine
8/10 Baik
L.E., Groningen
26 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Nice hotel for short stay
L.E.
6/10 Boleh diterima
eko budi, indonesia
8 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Lokasi Strategis dekat Kampus
eko budi
8/10 Baik
sandra, hamburg
22 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sandra
8/10 Baik
evan, melbourne
9 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
my home in lombok
evan
8/10 Baik
Julien, Suresnes
14 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personnel exceptionnel
Julien
6/10 Boleh diterima
evan, melbourne australia
18 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan
fair
evan
4/10 Lemah
Lovisa, Sweden
29 Okt 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
På utkanten
Lovisa
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
22 Okt 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
인니 롬복 마타람 호텔 그리야 아스리 (Hotel Griya Asri)
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Alexandra, UK
12 Sep 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Have stayed at better places for the same price!
Alexandra
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
hotel close to the center and to the beach.
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
globetrotter, berlin
10 Ogo 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
low price ... low quality
globetrotter
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Jun 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan