Aston Inn Mataram

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mataram terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Superior Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Pool View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite (Aston)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 36 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room

  • Boleh menampung 2

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2

Aston Suite

  • Boleh menampung 2

Superior Room with Pool View

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Panca Usaha No 1, Mataram, Lombok, 83126

Tempat berdekatan

  • Mataram Mall (Pusat Membeli-belah) - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Lombok Epicentrum Mall - 2 min memandu - 2.0 km
  • Taman Kuil Mayura - 2 min memandu - 2.3 km
  • Pura Meru - 2 min memandu - 2.3 km
  • Pusat Islam NTB - 2 min memandu - 2.4 km

Bergerak

  • Lombok (LOP-Lombok Intl.) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪Mandalika Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Lombok Garden Hotel - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪idoop hotel - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kampung Melayu - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bakso Fajar Cak Ndut - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Aston Inn Mataram

Mewah bagi hotel di kawasan beli-belah
Pertimbangkan penginapan di Aston Inn Mataram dan manfaatkan taman, pencucian kering/dobi dan bar. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), lif dan bilik mesyuarat
  • Bantuan pelancongan/tiket, porter/tukang angkut dan dewan tari-menari
Ciri-ciri bilik
Kesemua 130 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman

Spa

  • Perkhidmatan spa

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 14:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 300000 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Aston Inn
Aston Mataram
Aston Inn Mataram Hotel
Aston Inn Mataram Mataram
Aston Inn Mataram Hotel Mataram

Soalan lazim

Adakah Aston Inn Mataram mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Aston Inn Mataram mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Aston Inn Mataram?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Aston Inn Mataram?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 14:30.

Apakah masa daftar keluar di Aston Inn Mataram?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Aston Inn Mataram memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak IDR300000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Aston Inn Mataram?

Terletak di tengah-tengah Mataram, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Mataram Mall (Pusat Membeli-belah), Pura Meru dan Taman Kuil Mayura. Lombok Epicentrum Mall dan Pejabat Imigresen Mataram juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Aston Inn Mataram Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 52 daripada 117 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 44 daripada 117 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 117 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 117 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 117 ulasan

8.8/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Nada

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
super hotel met super personeel
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

TOMOE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
部屋に入るととてもカビ臭く、おそらく電気を消すと換気扇も一緒に停止してしまうからだと思います。
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Elle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stayed for 5 nights. The receptionist who helped us checked in was very nice. Ahe also recommended to rent a motorcycle so we can explore anytime we wanted to go out. Without the motorbike, I dont think we would have seen Lombok's natural beauty and its villages. Our overall experience was unforgettable. Thank you!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Chérifa

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Ibrahim, London

Menginap 6 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Egil

Menginap 7 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Muralidharan

Overall the stay was pleasant, with good hospitality and good ambience
Menginap 3 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was exactly what we needed for a good price. Our room was excellent and pretty clean. The hotel itself is very well-kept and clean. The lobby and restaurant area is very nice. Staff is helpful. The breakfast buffet was delicious with a lot of tasty options for everyone. We liked it so much we ended up extended our stay. If we come back to Mataram this is definitely where we will stay!

8/10 Baik

Mei Ying

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Acceptable Stay

Room has ants crawling on the table from time to time. Accidentally had water patch on the side table and after house keeping, the water patch was still on the side table, so I think that goes to show how much the housekeeping does in each room. Wall was quite thin as I could hear next door room's television during bedtime.
Menginap 4 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Jimmy

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Het is een schoon hotel, de service is prima, maar vind de kamers wat gehorig. Ook bij het inchecken wou de medewerker mij meer dan het dubbele laten betalen voor de kamers, terwijl ik voor een veel lager bedrag had geboekt. Dit natuurlijk niet ok.
Menginap 4 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

AZIAN

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were so polite and friendly and assisted us when we need.
Menginap 1 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Arru

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good for a short stay

For a short stay it's ok, the rate is quite cheap. Food taste was somehow strange. The aircon was not working, I called a 3pm, nobody was coming. Only after another call mechanic arrived a 9pm!!! to fix. When my husband arrives, security asked him to put on the mask, even many people inside walking and sittind without mask, even staff. So if you require a mask, which is actually not working against anythind, which is evidenced, same rules for everybody should be applicable. Interior alrady bit shabby.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Beds type choices are hoax

I travel alone for business trip and always choose the queen bed as I stayed alone. But the staff gave me twin beds with excuse "The rooms are full and we only have twin beds left, even though you've reserved for queen bed, it's doesn't mean you will get it, as we served who comes first". What the function of "type of beds" as choices if you CAN'T actually choose it? Why??????????? I really am not happy with the service and the receptionist staff ain't friendly, they gave me basic answers, not even trying to understand my situation.
Menginap 2 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 22 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Akim-Isabelle-Tamara

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
HÔTEL ET STAF TRÈS BIEN L INCONVÉNIENT EST QUE L HÔTEL,ORGANISE AUSSI DES MARIAGES LE WEEK-END LES INVITÉS ARRIVENT DE TOUS LOMBOK À PARTIR DE 5 HEURES DU MATIN S INSTALLENT À LA PISCINE ILS NE RÉSPECTENT PAS LES CLIENTS ET IL EST IMPOSSIBLE DE DORMIR. ET LE STAF DE L HÔTEL,NE FAIT ABSOLUMENT RIEN POUR CADRÉR ÇA ! D AUTANT PLUS NOUS AVIONS LA SALLE DE CÉRÉMONIE,AU DESSUS DE LA CHAMBRE ! DANS LA JOURNÉE,NOUS AVONS VOULUS ALLER À LA PISCINE NOUS DÉTENDRE. MALHEUREUSEMENT LA PISCINE EST INTÉRDITE AUX BIKINIS. LES CLIENTES SE BAIGNENT EN MAJORITÉ EN BURKINIS. DOMMAGE CAR C EST UN BÉLLE HÔTEL,EST LE PÉRSONÉL EST TRÉS BIEN FORMÉ !
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Akim-Isabelle-Tamara

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

TRÈS DÉÇUS

TRÈS BONNE ACCUEIL À L ARRIVÉE BÉLLE HÔTEL SÉJOUR EN COUPLE POUR LE WEEK-END IMPOSSIBLE DE DORMIR,CAR LE WEEK-END L HÔTEL ORGANISE DES MARIAGES LES INVITÉS ARRIVENT DE TOUS LOMBOK À PARTIR DE 5 HEURES DU MATINS S INSTALLENT À LA PISCINE AVEC LEURS GAMINS ET EMPÉCHEMENT LES CLIENTS DE DORMIR ET LE STAF DE L HÔTEL N INTÉRVIENT PAS BIKINI À LA PISCINE INTÉRDIT EN MAJORITÉ À LA PISCINE QUE DES FEMMES EN BURKINIS DE CE FAIT NOUS N AVONS PAS PUS PROFITER DE LA PISCINE ! DÉJEUNER GRANDIOSE,COMPARABLE ET PARFOIS SUPÉRIEUR À DES CHAÎNES D HÔTELS 5 ÉTOILES COMME LE HILTON,SHÉRATON ETC
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

SAMIRA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super séjour inoubliable

Séjour agreable. Personnel très chaleureux, accueillant et très à l écoute. Chambre confortable et propre. Cuisine excellente Bon rapport qualité prix
Menginap 5 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Arru

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Satoru

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019