Hilton Garden Inn Mardin

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hilton Garden Inn Mardin

Pemandangan dari hartanah
Depan hartanah - siang/malam
Restoran
Sauna, bilik wap, urut tuaman batu, urutan Sweden, urutan pranatal
Sarapan penuh setiap hari (TRY 150 seorang)

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Spa
  • Dobi
Harga semasa ialah RM406
RM455 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Okt - 10 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen)

7.6 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room, 1 Katil Raja (King) (Connecting Rooms)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Artuklu, sebuah kawasan kejiranan di Mardin, menempatkan Hilton Garden Inn Mardin. Muzium Mardin dan Pusat Seni Mardin merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Kasımiye Medresesi dan Kirklar Kilisesi.
Peta
Yenisehir Mahallesi, Baris Caddesi 29, Sokak No: 34, Mardin, Mardin, 47800

Tempat berdekatan

  • Mardian Mall AVM - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Muzium Mardin - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kasımiye Medresesi - 2 min memandu - 1.5 km
  • Masjid Besar Mardin - 2 min memandu - 2.2 km
  • Kastil Mardin - 3 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Mardin - 9 minit memandu
  • Mardin (MQM) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Köz Döner - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ehlitat Künefe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tavuk Dünyası - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪İkizler Pişirim Evi - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dostlar Urfa Sofrası - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hilton Garden Inn Mardin

Hotel mewah yang terletak di Artuklu
Khidmat beli-belah runcit percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hilton Garden Inn Mardin. Manjakan diri anda dengan urut Swedish di tapak spa. Sebagai tambahan kepada pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif, meja/kaunter hadapan 24 jam dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Kesemua 162 bilik mempunyai keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: TRY 150 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 7 tingkat
  • Dibina pada 2011
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 55-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira TRY 150 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan CleanStay (Hilton)
Nombor Pendaftaran Hartanah 11967

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hilton Garden Inn Hotel Mardin
Hilton Garden Inn Mardin
Mardin Hilton Garden Inn
Hilton Garden Inn Mardin Hotel
Hilton Garn Inn Mardin Hotel
Hilton Garden Inn Mardin Hotel
Hilton Garden Inn Mardin Mardin
Hilton Garden Inn Mardin Hotel Mardin

Soalan lazim

Adakah Hilton Garden Inn Mardin mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hilton Garden Inn Mardin?

Setakat 3 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hilton Garden Inn Mardin pada 9 Okt 2025 bermula serendah RM 406.32, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hilton Garden Inn Mardin?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hilton Garden Inn Mardin?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hilton Garden Inn Mardin?

Daftar keluar adalah jam 13:00.

Di manakah terletaknya Hilton Garden Inn Mardin?

Terletak di Artuklu, hotel mewah ini sejauh 2 bt (3 km) dari Mardian Mall AVM, Kirklar Kilisesi dan Kasımiye Medresesi. Muzium Mardin dan Masjid Latifiye juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Hilton Garden Inn Mardin Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.2

Kebersihan

8.0

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 290 daripada 697 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 217 daripada 697 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 93 daripada 697 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 54 daripada 697 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 43 daripada 697 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Nail

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ferhat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
harikaydı
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

DUYGU

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

NEVAL

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

En iyi tercihimizdi

1 Mayıs gibi genelde yerel turizmin yoğun olduğu bir zamanda gittik. Ama sanırım Mardin'deki en iyi oteli seçtik. Konum olarak yeri çok güzeldi. Diğer otellerin aksine, kalabalıktan uzaktı ve otopark hiçbir zaman sorun olmadı. Hangisini seçsek dediğimiz tüm otelleri gezerken gördük ve Hilton tercihi için kendimizi kutladık. Eşya taşımak olsun, yemek için arabayla girip çıkmak olsun hep çok kolay oldu.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Cuneyt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
İyi
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Didem

Mengembara bersama keluarga
Ard arda Kaldığımız 3 Hilton otelinin en kötüsüydü ne yazık ki. Odalarda sigara içilmesine izin veriliyormuş ve biz bunu rezervasyon sırasında farkedemedik. Bütün gece sigara kokusundan uyuyamadık. Otel çok bakımsızdı. Havlu, diş fırçası vb ihtiyaçlarımız odada yoktu ve biz extra istemek durumunda kaldık. Şanlıurfa Hilton gibi bir yer bekledik ama yanından bile geçemedi. Kahvaltı bir kaostu. Ve yeterli çeşitlilikte sunum yoktu. Sadece manzarası çok iyiydi. Bir daha kalmayı düşünmeyeceğim bir otel.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Ebrar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Selenay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Gulcag

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Fatih

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Çok temiz çokta rahat odalar konforlu kahvaltı dahil oda almamıştık son Sabah otelde kahvaltı yapalım dedik 900 TL yerine 1500 TL ödedik önceden herşeyi sorun başka sorun yok zaten.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Güner

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Gültekin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

ahmet nedim

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Vasat bir a Anadolu oteli.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Metin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Erkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Odalarda seccade yoktu Olursa iyi olurdu
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Burak

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Hatice

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Merhaba otelde 1 gün konakladik.Oda ve kahvalti satin aldik.Kahvaltı aldigima pisman oldum çünkü Hilton kalitesinin cok altinda 3 yildizli otel kalitesinde bir kahvaltiydı. Yöresel kahvaltı çesitleriRezervasyon yaptiktan sonra telefonle sigara icilmeyen baglantılı 2 oda istememize ragmen 2 ayri katta olabilir mi diye soruldu kabul etmeyince ayni katta ama uzak 2 sigara içilen oda verdiler. Tercih sebebim havuz ve spor salonu olmasiydi.Ancak havuz cocuk havuzu gibi küçüktü saat sabah 10'da açılıyordu.Saat 12 de cikis yapacak bir misafirin sabah havuz kullanma ihtimali yok yani.Spor salonu da oldukca havasizdi ve ter kokuiordu maalesef.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Osman

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Perver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kötü diyebileceğim hiç bir şey yoktu. Tekrar yolum düşerse yine burada konaklarım.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mehmet Veysi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Güzel

Otel personeli çok iyi, otelin konumu ve rahatlığı güzel. Son birkaç konaklamada bir saç kurutma makinesi sorunu var, ya o dada saç kurutma yok arayınca getirdiler ya da mevcut saç kurutma kötü. Biraz daha özenli olunabilir bu konuda
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Murat

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fatih

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Hacer Safak

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Olga

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025