42nd St, between 60st 62St, Mahar Aung Myay Township, Mandalay, 05011
Tempat berdekatan
Yadanarpon Diamond Plaza - 4 min memandu - 3.8 km
Kuil Buddha Mahamuni - 5 min memandu - 4.2 km
Istana Mandalay - 6 min memandu - 5.6 km
Pasar Jade - 6 min memandu - 6.0 km
Pagoda Kuthodaw - 7 min memandu - 6.3 km
Bergerak
Stesen Kereta Api Pusat Mandalay - 13 minit memandu
Mandalay (MDL-Lapangan Terbang Antarabangsa Mandalay) - 47 minit memandu
Restoran
42 Sky Bar - 1 min berjalan kaki
898 Beer & BBQ - 14 min berjalan kaki
fudo mini hotpot - 13 min berjalan kaki
ibis hotel - 3 min memandu
Shan Yin Yin (2) - 3 min memandu
Tentang hartanah ini
Ritz Grand Hotel Mandalay
Mewah bagi hotel berdekatan Yadanarpon Diamond Plaza
Terletak berdekatan Kuil Buddha Mahamuni dan Pasar Jade, Ritz Grand Hotel Mandalay menyediakan sarapan segera percuma, teres atas bumbung dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati kawasan rawatan terbuka dan nikmatilah rawatan badan, Aromaterapi atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, Sky Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan "happy hour". Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Percuma letak kenderaan sendiri
Sewa basikal, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 70 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
Bidet, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:30
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Sky Restaurant
Aktiviti menarik
Sewaan basikal
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
1 bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Stesen komputer
Kawasan luar
Teres atas bumbung
Spa
1 bilik rawatan
Aromaterapi
Bilik rawatan pasangan
Kawasan rawatan terbuka
Lulur badan
Rawatan muka
Rias kuku tangan/kaki
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Lain-lain
1 bangunan
12 tingkat
Dewan bankuet
Hartanah bebas asap rokok
Kelambu
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bidet
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Panduan makan restoran
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik 24 jam
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 25 setiap kenderaan (sehala)
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
RITZ GRAND MANDALAY
Hotel RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
Mandalay RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel
Hotel RITZ GRAND HOTEL MANDALAY
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
RITZ GRAND HOTEL
RITZ GRAND
Ritz Grand Mandalay Mandalay
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel Mandalay
Soalan lazim
Adakah Ritz Grand Hotel Mandalay mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Ritz Grand Hotel Mandalay?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Ritz Grand Hotel Mandalay?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Ritz Grand Hotel Mandalay?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.
Adakah Ritz Grand Hotel Mandalay memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD25 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Ritz Grand Hotel Mandalay?
Terletak di Mandalay, hotel spa ini sejauh 2.7 mi (4.3 km) from Yadanarpon Diamond Plaza dan 2.7 mi (4.4 km) from Kuil Buddha Mahamuni. Pagoda Kuthodaw dan Istana Mandalay juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.
Ritz Grand Hotel Mandalay Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 31 daripada 51 ulasan
10 - Cemerlang
31
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 51 ulasan
8 - Baik
17
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 51 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 51 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 51 ulasan
2 - Teruk
1
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
YVES
12 Dis 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un épouvantable hôtel
Très mauvaise hôtel où je ne retournerai jamais. La chambre est sale, Il n’y a qu’une seule clé qui coupe tout lorsque vous sortez de la chambre.
Les produits sont comptés,
Le café n’est pas remis tous les jours.
Le pire, c’est le carillon qui sonne toutes les 15 minutes pendant toute la nuit.
Les petits déjeuners sont épouvantables avec du pain trop dur, aucun fruit comme l’ananas ou le fruit de la passion, Alors qu’on trouve ces fruits sur le marché, à quelques mètres de l’hôtel.
Les pannes d’électricité sont quotidiennes.
Le prix de l’hôtel est exorbitant en comparaison des autres établissements que nous avons fréquentés.
YVES
Menginap 5 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
HIDETAKA
28 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
決して悪いということはありませんが、お値段はどの良さはないように思います。
HIDETAKA
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Nuttakul
4 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooftop bar is fantastic!
Nuttakul
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Todd
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
30 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was convenient, safe and the staff friendly. Plenty of restaurants within a minutes walk or a 6 minute taxi ride. The hotel was also very clean, had a restaurant on lication andca soa.
Todd
Menginap 6 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Asumi
Mengembara bersama keluarga
31 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very hospitality
Asumi
Menginap 5 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Gabriela
29 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gabriela
Menginap 3 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Christopher
Pengembara perniagaan
6 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christopher
Menginap 2 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Kazunobu
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
不満が見つからない。
Kazunobu
Menginap 2 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Jade
Mengembara bersama kumpulan
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Short stay, not great location
A little far from the action in Mandalay. I stayed because I had a late flight in and was meeting friends. I thought it was arranged for me to stay in their room but apparently not, this was for sure their fault and not the hotels. However they paid around $50usd for the night and when we asked to have an extra bed or a cot it was going to be another $25usd. I arrived at 10pm and we were leaving at 5am. Because of the time it was going to take to get another bed set and I'd been traveling for 30+ hours I ended up just getting a room myself, I ended up booking online because it was way cheaper at $41usd than the price they could offer me. I asked if there was any way they could do a half rate because I wasn't getting into the room until 11pm and leaving at 5am, so $41usd for 6 hours seem outrageous. They wouldn't budge on the price at all. If it hadn't of been far from other accommodation and so late at night I would have gone and found someplace else. For the short amount of time I was in the room it was nice. I just think that with the location and so many other options available in Mandalay for better price with same amenities you can find better.
Jade
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
20 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Rooftobbar ist sehr schön, die Zimmer sind geräumig und ausreichend.
Frühstück für mich, für so ein Hotel unterdurchschnittlich.
Lage ist etwas ausserhalb, jedoch mit dem Scooter alles in 15min erreichbar.
Würde es weiterempfehlen.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
18 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Just been one night . Staff very kind and room very clean .
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
INO
Mengembara bersama kumpulan
16 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
INO
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Anna Natalia Rita
Mengembara bersama kumpulan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna Natalia Rita
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The restaurant on the top floor was a real blessing because 1) there is not very much around the hotel, and 2) because they served simple and tasty food.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
31 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Security is really good for the rooms, this is a newer property so everything was working really well. Staff knew their work very well.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Reg, Denmark, Iowa
31 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is newer. Staff is excellent. Location is away from the city, so need to take a ride in a taxi to experience downtown. Did not have much to do after daily tours because of location. For some reason everyday about 6 am the power went off for a couple of minutes. Has a sky bar with great views of area.
Reg
Menginap 3 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Farnaz
26 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfortable and spacious
The suns rise view from the hotel room was stunning. Also the WiFi was one of the strongest I’ve seen in Myanmar.
Farnaz
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
JONG IN
Mengembara bersama kumpulan
23 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JONG IN
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Heather
22 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great service and stay
My stay began with a really early check-in at 6am, which I really appreciated and also allowed me to watch the amazing sunrise from my room. The room was a great size, quiet and extremely clean. The bathroom was lovely too! The view from the Sky Bar and restaurant was amazing. I enjoyed dinner one night in the restaurant and the service was excellent. There was a great selection at breakfast too. I checked out at 5:30am and received a breakfast box for my boat journey to Bagan which was a lovely evening touch.
Heather
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
erik
20 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
erik
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
P, Sydney
Mengembara bersama kumpulan
16 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good roof top bar and view over the city Mandalay.
P
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
16 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good hotel but a bit far from city center and main palace