Ons Epen
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Dreilaendereck
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ons Epen





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Premium Apartment

Premium Apartment
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Diubah suai pada 2015
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Lihat semua foto untuk Deluxe Apartment, 1 Bedroom, Kitchen

Deluxe Apartment, 1 Bedroom, Kitchen
Sorotan
Sistem pemanasan
Dapur
Diubah suai pada 2015
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Wilhelminastraat 1, Epen, 6285 AS
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Sarapan tersedia
7.0 daripada 10, Baik, 139 ulasan
Harga ialah RM382
RM445 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Ogo - 1 Sep
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.75 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 6 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira EUR 15.00 untuk dewasa dan EUR 15.00 untuk kanak-kanak
- Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 20.0 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ons Epen
Ons Epen Epen
Ons Epen Hotel
Ons Epen Hotel Epen
Ons Epen Appartementen-Hotel Limburg
Ons Epen Epen
Ons Epen Hotel
Ons Epen Hotel Epen
Soalan lazim
Ons Epen Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
rob
29 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Toscane in nederland 😉
rob
Menginap 4 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
JMA
10 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JMA
Menginap 4 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
DeDecker
Mengembara bersama pasangan
20 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DeDecker
Menginap 3 malam pada Jun 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
21 Sep 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Non si tratta di un albergo ma di appartamenti
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
aspa, Twente
14 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heerlijk verblijf
aspa
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Nelly
11 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nelly
Menginap 4 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
WillemJan, Ermelo
24 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prachtig!
WillemJan
Menginap 2 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
leuk..
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Patrick&Mirjam, Bilthoven
3 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wat een heerlijke hotel!
Patrick&Mirjam
Menginap 3 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
bert
21 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
lekker genoten
bert
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Karin
24 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karin
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolles Hotel in super Lage
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leuk welkomst
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Micha, Dresden
29 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik