ibis Styles Lyon Croix Rousse

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Lyon

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM339
RM389 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

7.0 daripada 10
Baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Dapur
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Dapur
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
48 Rue Jacques Louis Henon, Croix Rousse, Lyon, Rhone, 69004

Tempat berdekatan

  • Place de la Croix Rousse - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Place des Terreaux - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Hôtel de Ville de Lyon - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Opera Negara Lyon - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Tête d'Or Park - 20 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Henon - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Lyon Saint Paul - 7 minit memandu
  • Lyon (LYS-Saint-Exupery) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Plato Restorant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Kebab de l'Angle - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Crema - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Pralus - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Le Vitis Bar - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Styles Lyon Croix Rousse

Hotel berdekatan Dataran Bellecour
ibis Styles Lyon Croix Rousse menyediakan bar/deli snek dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
  • Mesin layan diri dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 55 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Kitar semula, dapur dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 10 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; EUR 10 untuk seorang
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 60-cm

Makanan dan minuman

  • Dapur

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 21:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 10 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Kyriad Hotel Lyon Croix Rousse
Hotel Lyon Croix Rousse Henon Opening January 2019
Kyriad Hotel Lyon
Kyriad Lyon Croix Rousse Hotel
Hotel Henon Opening January 2019
Lyon Croix Rousse Henon Opening January 2019
Henon Opening January 2019
Hotel Henon
Lyon Croix Rousse Henon
Hotel Lyon Croix Rousse Henon (Opening January 2019)
Hotel Lyon Croix Rousse Henon
ibis Styles Lyon Croix Rousse Lyon
ibis Styles Lyon Croix Rousse Hotel
ibis Styles Lyon Croix Rousse Hotel Lyon

Soalan lazim

Adakah ibis Styles Lyon Croix Rousse mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Styles Lyon Croix Rousse?

Setakat 17 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Styles Lyon Croix Rousse pada 23 Nov 2025 bermula serendah RM 339.17, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Styles Lyon Croix Rousse?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10 sehari.

Apakah masa daftar masuk di ibis Styles Lyon Croix Rousse?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Styles Lyon Croix Rousse?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Styles Lyon Croix Rousse?

Terletak di La Croix Rousse, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Maison des Canuts, Place de la Croix Rousse dan Tapak Bersejarah Lyon. Gros Caillou dan Place des Terreaux juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Henon hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Cuire sejauh 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

ibis Styles Lyon Croix Rousse Ulasan

7.8

Baik

8.2

Kebersihan

6.8

Kemudahan

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 38 daripada 120 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 49 daripada 120 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 120 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 120 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 120 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Joëlle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Michèle

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

William

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marie diane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

yann

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan

Bof

On en a pour son argent. Acceuil très chaleureux. Par contre chambre bruyante ( voisin et ascenseur). Oreiller peu qualitatif. Petit déjeuner minimaliste. Parking très difficile.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

CONCEPCION

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All was very good except the parking which was not a good experience. We left the car elsewhere.&
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Mickael Vilas Nilsson

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible smell in room from drains

Worn out rooms an there was a horrible smell from the bathroom drains that made de whole room smell. Staff was unbothered and not welcoming.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Katherine

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Friendly and convenient but chaotic! The hotel is really convenient, situated right outside the Hénon station (Metro line C) and the staff very friendly. However, when we arrived they appeared to have no record of our booking (three rooms) and although we paid for late check out (until 3pm) for one of the rooms, on the day we left, we returned to that room at 12pm and it had been fully cleaned, all our belongings moved around, and the door to the room had been left wide open (with all our belongings inside) as reception appeared to have no record of the late checkout booking.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Francis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

circulation dans le parking

Le gros problème est le parking, il n'y a aucune indication pour se rendre vers les emplacements réservés à l'hôtel également pas de signalisation indiquant la direction de la sortie. De plus la porte basculante de sortie était bloquée.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Jean-Pierre

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Magali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

LAURE

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très mauvaise Literie. Douchette avec faible débit et difficile pour lavage des cheveux. Petit déjeuner sans reassort 45 minutes avant la fin de service : plus de pain, plus de brioche et pain de mie. Pas de plat chaud , pas de yaourt ni fruits frais. En bref impression de séjourner dans un " budget " alors que c'est noté "style". Pas au niveau.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Beatrice

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

jean paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Séjour studieux

Biennale art contemporain lyon. Metro à côté hôtel. Calme
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Alexandre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

guillaume

Menginap 3 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

JEANWINOC

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ça pue dans la salle de bain....

hotel viellot et surtout odeur ++ d'égout dans la salle de bain
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Theo

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Friendly helpful staff
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Sébastien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sylvie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

CAMILLE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024