Devonshire Club by Mantis

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan bar/ruang istirahat, beberapa langkah dari Liverpool Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Devonshire Club by Mantis

Pintu masuk dalaman
5 bar/ruang istirahat
Teres/patio
Club Room, 1 Katil Ratu (Queen) | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur hipoalergenik
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Gim
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4 & 5 Devonshire Square, London, England, EC2M 4YD

Tempat berdekatan

  • Liverpool Street - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara London - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Jambatan London - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Tower Bridge - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Katedral St. Paul - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Liverpool Street - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Bawah Tanah Liverpool Street - 4 minit berjalan kaki
  • London (LCY-London City) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Sushisamba - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Three Uncles - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Caffè Nero - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Duck & Waffle - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Drift - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Devonshire Club by Mantis

Hotel berdekatan Liverpool Street
Terletak berdekatan Menara London dan Jambatan London, Devonshire Club by Mantis menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Restoran di tapak menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan lif
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, bilik mesyuarat dan surat khabar percuma
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan cadar kapas Mesir
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: GBP 20 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 5 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Kelab kesihatan
  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 120 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak GBP60.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 20 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 120 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: GBP 60.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

Devonshire Club Hotel London
Devonshire Club Hotel
Devonshire Club London
Devonshire Club
Devonshire By Mantis London
Devonshire Club by Mantis Hotel
Devonshire Club by Mantis London
Devonshire Club by Mantis Hotel London

Soalan lazim

Adakah Devonshire Club by Mantis mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak GBP120 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Devonshire Club by Mantis?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi.

Apakah masa daftar masuk di Devonshire Club by Mantis?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00.

Apakah masa daftar keluar di Devonshire Club by Mantis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Devonshire Club by Mantis?

Terletak di Pusat Bandar London, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Liverpool Street, Menara London dan Lorong Brick. Tower Bridge dan The Shard juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Bawah Tanah Liverpool Street dan Stesen Aldgate berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Devonshire Club by Mantis Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 370 daripada 476 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 81 daripada 476 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 20 daripada 476 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 476 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 476 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very comfortable, well appointed hotel. Soap/shampoo offerings better than what I'm used to in UK hotels. Breakfast was high quality though service in restaurant a bit slow. One caveat: Hotel entrance is from a courtyard off Devonshire Square and not visible from the street. Even London black cab drivers can't find it if they haven't been there before. Use 4 Devonshire Square address for cabs or Ubers than walk up steps into courtyard.
Menginap 1 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Cheryl

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Love this hotel!

The cleanest room I have ever stayed in. Super friendly staff, great location, yummy breakfast!
Menginap 1 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Christopher

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2020

6/10 Boleh diterima

Sau Yin Teresa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Unexpected Service Level

It was received warm welcome upon check-in. However, I lost the underwear and reported to front desk staff in the morning. However, no response upon arrive at night. I will be checked out next day and out of service from house keeping team.
Menginap 4 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Fabien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel in the city Good quality of services
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
personale molto gentile, disposibile e cortese per ogni nostra esigenza, efficente, colazioni attente alle richieste effettuate
Menginap 3 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Samira

Sukakan: Kebersihan

Not a 5-star Hotel Quality

Not a 5-star hotel at all. We reserved a king room and the bed was more like queen. The room was small and not in a perfect condition. The only positive was the spacious and modern bathroom. The hotel is somehow hidden... i have stayed in other 5 or even 4 star hotels in London and had much better experience.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Avshalom

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
נקי מסודר ומפנק. קרוב לתחתנת ליברפול וליד מסעדות
Menginap 5 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

AIKIS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Brian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Weekend Location

Friendly & efficient reception. Rooms were very clean but the wardrobe isn’t the biggest. That’s my only grumble really, had a great 2 nights here & the location is fantastic. I can’t comment on the food or bar/leisure facilities as I didn’t use them.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Catia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Experiência maravilhosa

Estadia maravilhosa, desde a recepção, café da manhã, atendimento, cordialidade e principalmente a atenção. Todos sempre dispostos e gentis, sem nunca parecer artificial. Super recomendo - valeu por tudo.
Menginap 6 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Posizione eccellente vicinissima metro Liverpool station , servizio alberghiero ottimo , prima colazione consigliata.
Menginap 5 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

TOSHIMICHI

Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Martin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This is how to do a London hotel

Location, staff friendliness and attentiveness, lounge and bedroom all exceptional. Great cocktails. No complaints as long as we can get same price next time we book
Room with a view
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Would be good if you got a deal

Not really 5 star but staff are very pleasant. Good location, quiet area very close to Liverpool Street. Bar expensive but nice surroundings with pleasant sitting area The deluxe rooms they gave us are directly opposite council flats - literally an eyeball away!
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Modern, hip, cool club - more than a hotel!

This was an amazing hotel, now my favorite in London, will not go anywhere else. Great staff, amazing breakfast, cool lounge, lobby, rooms, bar, waiting areas, part of town, etc.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Isaac

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Alina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Øystein

Menginap 3 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Albert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Awesome
Menginap 2 malam pada Nov 2019