Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre

Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Tempat menarik
Teres/patio
Restoran

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM368
RM455 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Ogo - 22 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Suite, 1 Bedroom, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas
Bilik tidur berasingan
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil berlapik
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(32 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas
Bilik tidur berasingan
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil berlapik
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
One Queen Square, Liverpool, England, L1 1RH

Tempat berdekatan

  • Empire teater Liverpool - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Dok Royal Albert - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Beatles Story - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Arena M&S Bank - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Stadium Anfield - 5 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • Stesen Liverpool Lime Street - 2 minit berjalan kaki
  • Liverpool (LPL-John Lennon) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪The North Western - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Fall Well - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Nando's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Five Guys - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Lovelock's - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Empire teater Liverpool
Terletak berdekatan Dewan St George dan Muzium Dunia Liverpool, Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre menyediakan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium 24 jam dan bilik-bilik mesyuarat.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan perkahwinan dan dewan bankuet
  • Mesin layan diri, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
  • Ulasan tetamu amat memuji sarapan, lokasi pusat dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 146 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 49-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan percuma uncang teh/kopi segera

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol, Bahasa Ukraine

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan 24 jam di luar tapak hartanah (GBP 16 semalam); diskaun tersedia
  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (GBP 16 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; GBP 18.50 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • The Brew Bar Lounge

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 9 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 600 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di tab mandi
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 49-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kipas
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: GBP20
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: GBP 2.40 setiap penginapan semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 18.50 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: GBP 16.00 semalam
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: GBP 16.00 semalam(sejauh 5 meter; dibuka 24 jam)
  • Fi daftar masuk awal: GBP 20 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk kunci bolt lokos
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Liverpool City Centre Marriott
Marriott Hotel Liverpool City Centre
Marriott Liverpool City Centre
Liverpool Marriott
Marriott Liverpool
Liverpool Marriott Hotel City Centre
Liverpool Marriott City Centre
Liverpool Marriott Hotel City Centre
Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre Hotel
Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre Liverpool
Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre Hotel Liverpool

Soalan lazim

Adakah Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre?

Setakat 20 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre pada 21 Ogo 2025 bermula serendah RM 367.85, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP16.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak GBP20 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre?

Terletak di Pusat Bandar Raya Liverpool, hotel disahkan mesra alam ini sejauh beberapa langkah dari Dewan St George dan Muzium Dunia Liverpool. Empire teater Liverpool dan Walker Art Gallery juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.Stesen Liverpool Lime Street hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Sentral Liverpool sejauh 7 minit berjalan kaki.

Delta Hotels by Marriott Liverpool City Centre Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 543 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 321 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 102 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 1003 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Wai Li

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location. Staff are polite and helpful
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

robin

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The hotel is a little dated, but ok, not bad, not great. We had a family room with a queen size bed and a sofa bed, but it was fine. It’s also nice to have a window to open for fresh air, sadly so often not available these days. The problem with that is that Liverpool is a noisy city with loads of shouting late at night and street cleaning and deliveries early in the morning. Not great, but not the worst.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Wilfredo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only steps away from the train station. Staff were very helpful and friendly
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Clair, Goole

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a lovely stay here , albeit the room was a little noisey but it didn’t ruin our stay and will definitely be back thank you
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dani

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

vanessa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Martijn

Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Sandeep

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Rona

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was clean .It was a Saturday night and the area was quiet. We walked home from an excellent concert at the Philarmonic Hall and were not bothered by anyone. The hotel was quiet and the breakfast was very good. We enjoyed our short stay and will stay again
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Julie

Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Denise

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We were asked if we wanted to pay for upgrade! £30 this included parking in QPark (£16) so we agreed plus £15 each for breakfast. The room was nice, clean etc! On returning in the evening we couldn’t get the tv to work, reception replaced batteries in remote it still did not work it was late so we didn’t both! All night at 10-15 minutes intervals there was a mechanical noise in the room as thought a fan was trying to kick in really annoying! Reported to reception on check out they said maintenance would check it! Without the discount plus the upgrade this would have been £170 including breakfast (which wasn’t great) so not value for money!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Yoko

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The reception was friendly and dealt with any issues I had. The room was clean and comfortable. I'd like to stay here again if I come to Liverpool.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Fiona

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean. Staff is extremely helpful, and friendly.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Joyce

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel, everyone was so helpful & friendly. The whole property was spotlessly clean. It was situated right in the center of town, convenient for shops, restaurants & public transport etc. I felt the breakfast was quite average & a bit expensive. Also during the night the rooms were very hot, the window did open a bit, which helped sightly. All in all we had a great stay.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Kim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Per

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Satah

Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Hayley

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Average

The staff where so friendly and helpful however the bed was really uncomfortable, so where the pillows and i didn't want to ask for another duvet it blanket because i knew it would be very expensive. Overall the stay was good, the food was average, id probably not stay again
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Helen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Harshita

Great location but property needs maintenance; broken windows, broken coffee machine, TV remote part-functional!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Janet

Sukakan: Kebersihan
Wouldn’t go back to this hotel . After a stressful journey you just want to get into your room fast .Check in was very slow , something about the system not working but staff did not show much urgency about fixing the problem and were not very apologetic. Buffet breakfast was disappointing , not a very fulsome choice of food , e.g no fried eggs, surely a breakfast staple ? Choice for continental breakfast was particularly poor. In addition , we came back to the room at 5 pm one day having been out all day to find the chambermaid had just started cleaning our room . We had to trudge back downstairs and wait in the lobby for another 15 minutes . The room itself was a bit shabby and in need of upgrading . No drawers or shelves - where are you expected to store jumpers , socks, underwear , phone chargers jewellery etc ? The location is also not good for sights , restaurants etc apart from being near the station Not a great experience.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Rajesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Decent

Good hotel great location opposite station … service is rooms are comfortable and staff are helpful and friendly. Could do with some modernisation overall but does the job if u staying one / two nights.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Amy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was good for us. Very clean, breakfast buffet was adequate. Nothing to trace about, as expc
Menginap 2 malam pada Apr 2025