Hotel Panamericano
Hotel di Lima terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Panamericano





Ulasan
7.0 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Premium Room

Premium Room
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Triple Room

Classic Triple Room
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Quadruple Room

Classic Quadruple Room
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Twin Room

Classic Twin Room
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

The Westin Lima Hotel & Convention Center
San Isidro
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 513 ulasan
Harga ialah RM838
RM921 jumlah
1 Ogo - 2 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Arenales 1139, Lima, Lima, 15046
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Ferrua
Hotel Ferrua
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
7.8 daripada 10, Baik, 35 ulasan
Harga ialah RM153
RM153 jumlah
9 Ogo - 10 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Peru (18%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong/kad imigrasi yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (18%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 50 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran katil bayi: USD 6.0 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Nombor Pendaftaran Hartanah 20508271353
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak bawah umur 18 tahun biasanya tidak dibenarkan menginap di hartanah di Peru tanpa ibu bapa, penjaga yang sah atau orang yang bertanggungjawab yang diberi kuasa. Orang dewasa yang menemani mungkin diminta mengemukakan ID mereka dan kanak-kanak tersebut serta sebarang dokumentasi sokongan yang disahkan oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara bersama kanak-kanak seharusnya merujuk kepada pejabat konsulat Peru terlebih dahulu bagi mendapatkan panduan lanjut.
Menurut Undang-undang Peru, tunai tidak diterima untuk bayaran melebihi PEN 2,000 atau USD 500. Bayaran melebihi amaun ini mesti diselesaikan dengan kad kredit atau kaedah lain yang diluluskan oleh hartanah dan undang-undang tempatan; bayaran tidak boleh dibahagikan antara mata wang
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Panamericano Lima
Panamericano Lima
Hotel Panamericano Lima
Hotel Panamericano Hotel
Hotel Panamericano Hotel Lima
Soalan lazim
Hotel Panamericano Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
7.2/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
6.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
1 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ivan
11 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ivan
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Fabio
Pengembara perniagaan
18 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Fabio
6/10 Boleh diterima
Yolanda
15 Okt 2022
Yolanda
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Liliana
Mengembara bersama keluarga
17 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Liliana
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Edgardo
23 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edgardo
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Carmen
Mengembara bersama kumpulan
3 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Carmen
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Connie
17 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Connie
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Jun 2021
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Luis Patricio
Pengembara perniagaan
28 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Patricio
Menginap 2 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
JOSECARLOS, Callería - Pucallpa
Pengembara perniagaan
25 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JOSECARLOS
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
humberto guillermo
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
humberto guillermo
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Javier
8 Ogo 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Javier
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
3 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pete, Paris, France
12 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pete
Menginap 1 malam pada Nov 2018
4/10 Lemah
Jon
30 Sep 2018
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Jon
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
2/10 Teruk
Juan, Venezuela
19 Apr 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel sencillo con escaleras de acceso desa- grada
Juan
Menginap 3 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
Ciro
12 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cuando retorne a Lima, de hecho volvere.
Ciro
Menginap 2 malam pada Feb 2018
6/10 Boleh diterima
Devalingum
11 Jan 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Overnight stay
Devalingum
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Anon
22 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Central, not bad for most things
Anon
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
edgar
15 Mei 2017
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hotel de media calidad
edgar
2/10 Teruk
Rosa
6 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
malo
Rosa
8/10 Baik
Damian
20 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik