Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Martini





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Family Quadruple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Standard Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Standard Triple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Superior Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Superior Triple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Single Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale Delle Palme 47, Lignano Sabbiadoro, UD, 33054
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 30 April, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Mei - 30 September, EUR 1.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Martini
Hotel Martini Lignano Sabbiadoro
Martini Lignano Sabbiadoro
Hotel Martini Hotel
Hotel Martini Lignano Sabbiadoro
Hotel Martini Hotel Lignano Sabbiadoro
Soalan lazim
Hotel Martini Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.0/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.0/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
15 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
7 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Harald, Stuttgart , Baden Württemberg
Mengembara bersama pasangan
1 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Harald
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Narzal
30 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Komm gerner Wieder
Narzal
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
27 Ogo 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Giuseppe
23 Ogo 2019
Giuseppe
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
20 Ogo 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
14 Ogo 2019
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Giovanni, Verona
3 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo trattamento di 1/2 pensione
Giovanni
Menginap 7 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Cecilie
9 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Cecilie
Menginap 9 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poca spesa tanta resa
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2018
4/10 Lemah
slady, salzburg
3 Jul 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Durchschnittliches Hotel
slady
Menginap 4 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mi piacerebbe tornare...
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Anna
25 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soggiorno per concerto di Vasco Rossi
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Antonella, Alessandria
13 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vacanza relax
Antonella
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
You have to try it!
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Roberto
19 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel ottimo
Roberto
8/10 Baik
Gerhard
18 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel mit gutem Service und Essen
Gerhard
6/10 Boleh diterima
Birgit, Steiermark
17 Ogo 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel für Kurzurlaub ok
Birgit
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kleines familiengeführtes sauberes Hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Lissie, Kastrup
30 Jul 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Lissie
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik