Hotel pangsapuri
Sumika Residence
Unit hotel pangsapuri di pinggir bandar yang terdapat dapur kecil dan balkoni
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Sumika Residence





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Room, 2 Bedrooms, Connecting Rooms

Room, 2 Bedrooms, Connecting Rooms
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Traditional Triple Room (Japanese Style)

Traditional Triple Room (Japanese Style)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Traditional Room, 2 Bedrooms, Connecting Rooms (Japanese Style)

Traditional Room, 2 Bedrooms, Connecting Rooms (Japanese Style)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

THE BLOSSOM KYOTO
Wad Shimogyo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 2,113 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

6-58, Fukakusa Nishiuracho, Kyoto, Kyoto, 612-0029
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Gentle Fox Kyoto
Hotel Gentle Fox Kyoto
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Pengemasan
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 42 ulasan
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 1000.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Sumika Residence Apartment Kyoto
Sumika Residence Apartment
Sumika Residence Kyoto
Sumika Residence Kyoto
Sumika Residence Aparthotel
Sumika Residence Aparthotel Kyoto
Soalan lazim
Sumika Residence Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.8/10
Kemudahan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
6 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Ma, Hong Kong
Mengembara bersama keluarga
31 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ma
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
ใพใ
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
1 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใพใ
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๅฎถๆๆ ่ก
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
pao hsiu
8 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent Wonderful~~~~~
pao hsiu
Menginap 5 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
13 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
4 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
็ด ๆดใใใใฃใใงใ
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Nov 2018
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
nameko, ็ณๅท
18 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ใจใฆใๅฟซ้ฉใงใใใ
nameko
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ใจใฆใใใใฃใ
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Yoriko
2 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๆๅ็ใชใฒในใใใฆใน
Yoriko
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๆบ่ถณใใพใใ๏ผ
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
์๋ฆฌ๋ฐ, ํ๊ตญ
24 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
๊ฐ์ฑ๋น ์ต๊ณ ์ ์์์์ด์!
์๋ฆฌ๋ฐ
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
YOSHIHITO
6 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOSHIHITO
10/10 Cemerlang
tatsu
5 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๆธ ๆฝๆใๆใใ
tatsu
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
OTUJI
3 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ใจใฆใ็ด ๆตใงใใ
OTUJI
8/10 Baik
ใใผใณ, ๆฅๆฌ
30 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ไฝๅฎ ่กใฎไธญใซใใใขใใใใผใ ใชใฒในใใใฆใน
ใใผใณ
Menginap 1 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
ๅฒกๆฌ, ๅผ็็
29 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ใจใฆใๆธ ๆฝใงใในใใฟใชใใฃใซๆบขใใๆฝ่จญ
ๅฒกๆฌ
Menginap 1 malam pada Apr 2018