Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Hotel terletak di Kyoto, berhampiran Kuil Tenryu-ji
Galeri foto untuk Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM505
RM556 jumlah
15 Dis - 16 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) ( A )

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) ( A )
10.0 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Katil sofa - Kembar
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) ( B )

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) ( B )
10.0 daripada 10
Luar biasa
(13 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Katil sofa - Kembar
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Room, Annex Building (Japanese Western Style)

Room, Annex Building (Japanese Western Style)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Halaman
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Six Senses Kyoto
Wad Higashiyama
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 29 ulasan
Harga ialah RM3,646
RM4,010 jumlah
7 Dis - 8 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

17-4 Sagatenryuji Wakamiya, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8371
Tentang hartanah ini
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Hartanah serupa

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 402 ulasan
Harga ialah RM968
RM1,065 jumlah
14 Dis - 15 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Jepun: kira-kira JPY 4500 untuk dewasa dan JPY 4500 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil lipat simpan: JPY 5500.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkhidmatan pengemasan disediakan setiap malam ke-3 dan ke-5.
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
NAGI KYOTO ARASHIYAMA Hotel
NAGI KYOTO ARASHIYAMA
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto
Soalan lazim
Ulasan
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Ulasan
9.8
Luar Biasa
10
Kebersihan
8.8
Lokasi
9.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.8
Mesra alam
9.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
3 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
P
Mengembara bersama kumpulan
31 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
P
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Betty
Mengembara bersama pasangan
22 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Betty
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Cecilia
30 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cecilia
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Gregory
29 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gregory
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Carl
Mengembara bersama pasangan
16 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carl
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Michael
2 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful space that is well worth the price!
Michael
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
TAIKI
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
TAIKI
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Andrew
Mengembara bersama pasangan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrew
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Ken
Mengembara bersama keluarga
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ken
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Rumi
6 Jun 2025
Rumi
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Thomas
Mengembara bersama pasangan
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Francisco
Mengembara bersama keluarga
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francisco
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Alexandra
Mengembara bersama pasangan
6 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexandra
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
samuel
Mengembara bersama pasangan
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
samuel
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Yvan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yvan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Veronica
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Veronica
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Susan
Mengembara bersama pasangan
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susan
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Susan
Mengembara bersama pasangan
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Neal
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good stuff
Neal
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Susan
Mengembara bersama pasangan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Terry
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terry
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Boris
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boris
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Karan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Kristina
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kristina
Menginap 1 malam pada Jan 2025

















