Shangri-La Kuala Lumpur

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Restoran
  • Gim
  • Spa
  • Tab Panas
Harga semasa ialah RM470
RM565 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jan - 4 Jan 2026

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 18 daripada 18 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(23 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 37 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(18 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Horizon Club, Executive Room, 1 Katil Raja (King)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(11 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King) (Selection)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 80 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(12 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Horizon Club, Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Suite, 1 Katil Raja (King) (Premier)

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 80 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive King Room

  • Boleh menampung 2

Executive Twin Room

  • Boleh menampung 2

Horizon Club Executive King Room

  • Boleh menampung 2

Horizon Club Executive Twin Room

  • Boleh menampung 2

Family Premier Suite

  • Boleh menampung 2

Deluxe King Room

  • Boleh menampung 2

Horizon Club Executive Room

  • Boleh menampung 2

Premier Selection Suite

  • Boleh menampung 2

Premier Selection Suite 1 King Bed

  • Boleh menampung 2

Family Executive King Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Premier Business Room

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
11 Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50250

Tempat berdekatan

  • Hutan Simpan Bukit Nanas - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Menara Kuala Lumpur - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pusat Beli-belah Suria KLCC - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Berkembar Petronas - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman KLCC - 12 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen LRT Masjid Jamek - 2 minit memandu
  • Stesen Monorel Bukit Nanas - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Lemon Garden Cafe - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Arthur's Bar & Grill, Shangri-La Hotel - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪HAN Modern Korean Grill - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Seeds Origin - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Lemon Garden 2 Go - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Shangri-La Kuala Lumpur

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Pusat Beli-belah Suria KLCC
Terletak berdekatan Menara Berkembar Petronas dan Taman KLCC, Shangri-La Kuala Lumpur menyediakan bar kolam, teres dan beli-belah di tapak. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, rawatan muka atau urut di tapak spa. Kelas aerobik ditawarkan di kelab kesihatan; hartanah ini juga memiliki kedai kopi/kafe, taman dan salun rambut. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi mesra berjalan kaki
Ciri-ciri bilik
Semua 662 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang keselesaan bilik bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: MYR 98 untuk orang dewasa dan MYR 98 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kelas kecergasan
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 15 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 7,857 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 114 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pemegang pintu tuil
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 28 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang menempah pelan kadar termasuk sarapan akan menerima sarapan untuk tetamu yang berumur 6 tahun dan ke atas.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MYR174.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 400 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 98 untuk dewasa dan MYR 98 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: MYR 174.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Fi sarapan kanak-kanak yang disenaraikan dikenakan kepada tetamu yang berumur 11 tahun dan ke bawah.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Kuala Lumpur Shangri-La
Hotel Shangri-La Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Hotel Shangri-La
Kuala Lumpur Shangri-La
Kuala Lumpur Shangri-La Hotel
Shangri-La Hotel Kuala Lumpur
Shangri-La Kuala Lumpur
Shangri-La Kuala Lumpur Hotel
Shangri La Hotel Kuala Lumpur
Shangri La Kuala Lumpur
Shangri-La Kuala Lumpur Hotel
Shangri La Hotel Kuala Lumpur
Shangri-La Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Shangri-La Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Shangri-La Kuala Lumpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Shangri-La Kuala Lumpur?

Setakat 16 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Shangri-La Kuala Lumpur pada 3 Jan 2026 bermula serendah RM 470.0, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Shangri-La Kuala Lumpur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Shangri-La Kuala Lumpur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Shangri-La Kuala Lumpur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Shangri-La Kuala Lumpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Shangri-La Kuala Lumpur?

Hotel mesra keluarga di Kuala Lumpur ini terletak di kawasan hiburan, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Hutan Simpan Bukit Nanas, Menara Berkembar Petronas dan Menara Kuala Lumpur. Pusat Beli-belah Suria KLCC dan Pavilion Kuala Lumpur juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Monorel Bukit Nanas hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen LRT Dang Wangi sejauh 8 minit berjalan kaki.

Ulasan

Shangri-La Kuala Lumpur Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.4

Kebersihan

9.0

Lokasi

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 748 daripada 1009 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 177 daripada 1009 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 51 daripada 1009 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 1009 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 1009 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Yong Shen

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yong Shen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

One of the best hotel in KL.

Friendly and service at it best as usual. Searching for available car park lot can take a bit of time, but this is kind of normal for Kuala Lumpur isn’t it. Overage high recommending this hotel to everyone visiting KL.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

RYO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A must staycation hotel choice!!!!

Stayed in Room 2722 (Business Suite) on 21 June 2025 — extremely spacious, spotless, and impeccably maintained. A true 5-star experience. Check-in by Shermin was smooth and professional; she was warm, attentive, and made me feel genuinely welcomed. High tea was outstanding — far better than Hilton KL — with exceptional service from friendly, attentive staff. Huge compliments to Vicky, who once again went above and beyond. He remembered my pillow preferences and even sent four extra bottles of water without me requesting — an incredible touch showing true dedication to guest comfort. Special mention to Alice at Shang Palace — exceptional service without pushing upsells, attentive and knowledgeable, making the dining experience very enjoyable. Regret not having the bird’s nest available as it requires 24-hour advance booking. Check-out was fast and seamless. Breakfast was delicious, with a special mention for the sausages at Lemon Garden — presumably homemade — which, to date, I’ve only seen at Shangri-La. A rare standout in hotel dining! Swimming pool is small but clean and functional — ideal for a quick dip. Overall, this stay exceeded all expectations. From front office to housekeeping, every staff member delivered excellence. Special compliments to Sheila from the call center and Mia from reservations — both were extremely helpful, knowledgeable, and proactive. Highly commendable team. Shangri-La truly remains a benchmark for world-class hospitality.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
My stay at your hotel on 8 June 2025 was exceptional thanks to Shermin, Ahmad, Vicky, and the housekeeping team. Shermin was proactive and efficient, promptly pre-booking my lunch and dinner buffets upon learning I was celebrating a birthday, showing outstanding attentiveness. Ahmad’s birthday room decor was flawless—thoughtfully designed, perfectly executed, and exactly as I envisioned, turning my celebration into a truly memorable occasion. Vicky demonstrated genuine care by noticing three empty water bottles without prompting and immediately replacing them. The Malay housekeeping attendant was friendly, diligent, and meticulous. However, the only significant failure in my stay was the utterly disappointing and frustrating interaction with Reservation Executive Fabio Yong. His communication, solely in writing, was curt, dismissive, and shockingly unprofessional. When I requested paid birthday room decor for a family member, he falsely claimed the service was unavailable and abruptly terminated the conversation. His blatant refusal to assist or offer alternatives was infuriating and completely unacceptable. This was not a simple misunderstanding but a clear disregard for guest service. Fabio Yong’s attitude seriously tarnishes your brand’s reputation. Immediate corrective action must be taken. Meanwhile, Shermin, Ahmad, Vicky, and housekeeping deserve formal recognition for their exemplary service.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Sylvia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Wan Yi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Chou Yew

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Sanjiv

Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Jiri

Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Rosila

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Lin Keong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Evonne, Singapore

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stayed in the Horizon Lounge room and had a good breakfast everyday. Room condition is a bit aged and should have a makeover soon. Bed mattress was excellent though - had very good sleep every night! Hotel is close and walkable to Pavilion and KLCC
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Sairah

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an excellent experience. I was a bit apprehensive travelling with an infant and a newborn but they made us feel so welcome. From the tent for my infant to the small amenities and friendly staff - it was one of the best stays that we have had. Highly recommend!
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

????

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
施設、サービスを考えれば、非常にリーズナブルでいいホテルでした。
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Vithursha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, Delicious food, very clean, Spacious rooms, Christmas decoration is just like Winter Wonderland.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Stuart

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gorgeous room on a high floor with a nice view. The staff in this hotel are always super friendly too.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Celeste Ann Shu May

Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Aleksandrs, Pasaedna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay and Malaysia is a must visit
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

MUHAMMAD IQBAL J

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Right from check in , the stay was excellent They got us checked in early as room was ready Staff was very professional and pleasant
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Stuart

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Rachelle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing place. Everything is superb.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Stuart

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I just love this hotel, it has excellent amenities, very friendly staff, excellent food and beautiful rooms.
Menginap 3 malam pada Nov 2025