Seluruh pangsapuri

Peninsula Residents All Suite

Hartanah 3.5 bintang
Pangsapuri dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Pusat Beli-belah Suria KLCC

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Peninsula Residents All Suite

Kolam renang tertutup
Restoran
Restoran
Restoran
1 bilik tidur, ruang kerja komputer riba, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Dobi
  • Dapur
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM96
RM144 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Basic Double or Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
Televisyen LED
Kipas siling
  • Studio
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Basic Studio Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
Televisyen LED
Kipas siling
  • 51 meter persegi
  • Studio
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10 Jalan Semantan, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50490

Tempat berdekatan

  • Kuala Lumpur Sentral - 3 min memandu - 3.0 km
  • Mid Valley Megamall - 5 min memandu - 5.3 km
  • Pusat Beli-belah Suria KLCC - 7 min memandu - 6.1 km
  • Menara Berkembar Petronas - 7 min memandu - 6.1 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 7 min memandu - 6.4 km

Bergerak

  • MRT Phileo Damansara - 6 minit memandu
  • Stesen LRT Bangsar - 6 minit memandu
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪O'briens Irish Sandwich Bar - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Ploy - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Zamzam Food Court - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Roselle Brasserie - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Seluruh tempat

Anda akan mendapat seluruh pangsapuri untuk anda dan hanya kongsi dengan tetamu lain dalam kumpulan anda.

Peninsula Residents All Suite

Pangsapuri dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Pusat Beli-belah Suria KLCC
Selain kolam renang tertutup, bangunan pangsapuri bebas asap rokok ini terdapat kolam kanak-kanak dan pencucian kering.Tempat letak kenderaan sendiri percuma disediakan percuma. Kemudahan lain termasuklah kemudahan dobi dan daftar masuk ekspres. Pangsapuri menyediakan Televisyen LED dengan saluran kabel, serta sebuah dapur kecil dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar gelombang mikro dan sebuah mesin basuh pinggan mangkuk. Tetamu boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah ruang duduk dan meja makan, manakala kemudahan lain merangkumi Wi-fi percuma dan pemain DVD.
Pangsapuri ini menawarkan 12 bilik penginapan berhawa dingin serta pemain DVD dan selipar. Penginapan terdapat tempat duduk berasingan serta merangkumi kerusi meja dan meja makan. Bilik penginapan di pangsapuri 3.5 bintang ini terdapat dapur kecil dengan peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan mesin basuh pinggan mangkuk.

Pangsapuri di Kuala Lumpur menyediakan akses Internet wayarles percuma, dengan kelajuan Wi-fi 25+ Mbps. Televisyen LED 40-inci disertakan dengan saluran kabel.Selain itu, di dalam bilik terdapat pengering rambut dan seterika/papan seterika.

Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak terdapat di tapak hartanah.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang tertutup

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kolam renang kanak-kanak

Dapur kecil

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Peti sejuk

Tempat makan

  • Meja makan

Bilik tidur

  • 1 bilik tidur

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Meja makan
  • Tempat duduk berasingan

Hiburan

  • DVR
  • Pemain DVD
  • TV LED 40-inci dengan saluran kabel

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Ruang bekerja

  • Kerusi meja
  • Ruang kerja komputer riba

Keselesaan

  • Kipas mudah alih
  • Kipas siling
  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan atau haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 15 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Cermin pembesar
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah dalam bilik mandi
  • Tab mandi mudah akses
  • Tanjakan akses kolam renang di tapak hartanah
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih
  • Hartanah bebas asap rokok

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Langsir gelap terus
  • Meja/kaunter hadapan maya
  • Seterika/papan seterika

Sorotan lokasi

  • Di kawasan perniagaan
  • Di pusat bandar raya

Aktiviti menarik

  • Kolam renang kanak-kanak

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 12 unit

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; hos anda akan menyambut anda
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih WhatsApp hartanah sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah tunai: MYR 100 sepenginapan
  • Fi pembersihan: MYR30 setiap penginapan, semalam (berbeza mengikut tempoh penginapan)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Peninsula Residents All Suite
Peninsula Residents All Suite Apartment
Peninsula Residents All Suite Kuala Lumpur
Peninsula Residents All Suite Apartment Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Peninsula Residents All Suite mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Peninsula Residents All Suite ?

Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Peninsula Residents All Suite pada 22 Jul 2025 bermula serendah RM 95.88, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Peninsula Residents All Suite mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Peninsula Residents All Suite ?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Peninsula Residents All Suite ?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Peninsula Residents All Suite ?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Peninsula Residents All Suite ?

Terletak di Bukit Damansara, bangunan pangsapuri ini sejauh 5.3 mi (8.5 km) from Pusat Beli-belah Suria KLCC dan 5.3 mi (8.5 km) from Pavilion Kuala Lumpur.

Peninsula Residents All Suite Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 2 ulasan

5.0/10

Kebersihan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10

Misleading Hotel Information: This is not a hotel and did not match the name or appearance shown in the booking information. The condition of the accommodation was unacceptably poor—far from what I had anticipated. The place lacked any reception, which was not clearly stated in the hotel listing. I received no prior communication regarding these discrepancies by Expedia. Check-in Complications: No clear check-in instructions were provided when I made the reservation. Consequently, I spent three unnecessary hours trying to check in and incurred international call charges in the process. To my dismay, I received no compensation or apology for this inconvenience. Customer Support Response: I was extremely disappointed with the quality of customer support I received. Rather than an apology, the agent I spoke with began by making excuses, suggesting that I was at fault for not checking the information thoroughly. It then took an additional three hours for the room owner to appear, despite reportedly being in the same building. I found this lack of transparency and accountability unacceptable. Instead of addressing my concerns with sincerity, the support team offered only justifications, making the experience even more frustrating. The overall experience was terrible and left me questioning the reliability of Expedia. Expedia needs to take these issues seriously and improve both booking transparency and customer support processes.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10

Menginap 2 malam pada Jan 2024