LaRio Hotel Krabi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat pengangkutan ulang-alik kawasan dan sungai mengalir malas (lazy river)

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk LaRio Hotel Krabi

King Suite | Bar mini percuma, peti besi dalam bilik, dihias secara berasingan, meja
Teres/patio
Duplex Studio | Ruang tamu | 32 inci televisyen skrin rata dengan satelit, TV
Duplex Studio | Ruang tamu | 32 inci televisyen skrin rata dengan satelit, TV
Kolam renang kanak-kanak

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Duplex Studio

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
  • 46 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Twin

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Family for 4 People

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 46 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Deluxe Family for 6 People

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 70 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Deluxe Queen Studio

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

King Suite

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Tab mandi rendaman dalam
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Family for 5 People

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 46 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen), 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
849 Moo 2, Ao Nang Soi 2/1, A. Muang Krabi, Krabi, Krabi, 81000

Tempat berdekatan

  • Pantai Ao Nang - 2 min memandu - 1.6 km
  • Pantai Nopparat Thara - 5 min memandu - 4.2 km
  • Pantai Tonsai - 35 min memandu - 4.4 km
  • Pantai Railay Barat - 45 min memandu - 5.1 km
  • Pantai Railay Timur - 47 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Krabi (KBV-Lapangan Terbang Antarabangsa Krabi) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪จ๊ะดำข้าวยำ - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Beach Club Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Ton Ma Yom Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪ร้านก๋วยเตี๋ยวเรือโกเด้ง - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mama Kitchen - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

LaRio Hotel Krabi

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Pantai Ao Nang
Teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di LaRio Hotel Krabi. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam kanak-kanak dengan sungai mengalir malas (lazy river)
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan sewa basikal
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), 1 bilik mesyuarat dan tuala pantai
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dihias secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara dan item bar mini percuma, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Balkoni, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 2 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Pengangkutan ulang alik terminal pelayaran persiaran (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 200 untuk orang dewasa dan THB 100 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • Sewaan skuter/basikal berenjin
  • Sungai mengalir malas (lazy river)

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Sungai mengalir malas (lazy river)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres
  • Tuala pantai

Spa

  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2017
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini berisi percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal persiaran, terminal feri, lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 2:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 21:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB700.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: THB 1000.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 200 untuk dewasa dan THB 100 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 700 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 700.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 22/2561

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

LaRio Hotel
LaRio Krabi
LaRio Hotel Krabi Hotel
LaRio Hotel Krabi Krabi
LaRio Hotel Krabi Hotel Krabi

Soalan lazim

Adakah LaRio Hotel Krabi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam kanak-kanak.

Adakah LaRio Hotel Krabi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di LaRio Hotel Krabi?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di LaRio Hotel Krabi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di LaRio Hotel Krabi?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah LaRio Hotel Krabi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya LaRio Hotel Krabi?

Hotel mesra keluarga di Krabi ini terletak di kawasan hiburan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Perkuburan Kerang dan Pantai Ao Nang. McDonald, Aonang dan Gunung Ao Nam Mao juga dalam jarak 1 bt (2 km).

LaRio Hotel Krabi Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 18 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Zara

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

unhygienic and dirty hotel!

This was the worst hotel my husband and I have stayed in. First of all, we arrived in our room and had an ant infestation. The hotel would not let us change rooms and all other hotels in Krabi were booked, so we were left with no choice but to stay. The staff came and sprayed some repellent in the room but the ants were everywhere. Secondly the bathroom is dirty and had mould and I felt uncomfortable every time I used it. Thirdly the hotel is extremely noisy, you can hear the hotel staff setting up breakfast and hear the clattering of equipment. Additionally the walls are very thin so you can hear everything in the rooms next to you. Lastly, the WiFi was awful and didn’t work a lot of the time, they staff had to constantly reset the router and asked us to wait for a technician to repair the WiFi which was very inconvenient. Overall I would not stay here again and would not recommend it to anyone. Do not stay here!
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Linda

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Ett litet hotell där skicket va sådär, och rummen okej. Liten pool som vi ej utnyttjade, och frukosten va även den sådär med litet utbud. Hotellet skulle behöva en uppfräschning och bilderna känns lite missvisande! Är man inte ute efter mer än ett övernattningsrum så är hotellet okej för det!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

VASILEIOS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Πολύ καλό, 20 λεπτά με τα πόδια από την παραλία Κραμπι. Καθαρό και πολύ ήσυχο!!! Το προτείνω!!!
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Clint

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed for 4 nights and enjoyed this clean comfortable hotel. Pool is on the smaller side but clean and a good place to cool off.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Aphichart

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Sakchai

Mengembara bersama keluarga
Menginap 3 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 9 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Layla, Las Vegas, NV

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
20 mins walk to Ao Nang beach . Very beautiful rooms! Comfortable. Staff is very nice and honest . I highly recommend it
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

chris5, roanne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel bon familial

Très bon hotel au calme à proximité du centre et des commerces, parfait pour un séjour familial (3 chambres communiquantes), personnel accueillant et serviable, navette gratuite pour la plage très pratique, petit déjeuner bon et copieux
Menginap 14 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Danielle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overall great experience at LaRio over 5 days

We had only positive experiences overall and specifically related to our 5 day stay at LaRio Hotel. The hotel itself is new, very well designed with particular attention to detail. Everything in the fridge was complimentary which was great for the kids! The A/C ran cold, the shower was hot, the room was clean, everything worked! We had an adjoining room and one of them had a bunk bed which was perfect for our kids. We even needed an extra bed in the kids' room which fit nicely. The staff was very helpful and we had no trouble communicating with them in English. Breakfast was great -- with fried rice, eggs, fruits, bread, juices and coffee/tea. A very convenient and tasty was to start the day. We didn't use the pool although it looked inviting. The hotel itself is off the main road which was perfect -- no road noise but were less than a minute from restaurants and shops. Finding a tuk-tuk was not difficult although we did walk down to Ao Nang beach most of the time. The hotel has a shuttle service a few times during the day which would be convenient. The one time we considered using it Uma (General Manager) graciously drove us further than the shuttle would have to Riley beach. We were able to get laundry done easily with the front desk where they arranged to have it sent out. The staff at the front desk was knowledgeable about the area and the available activities. They arranged transportation back to the airport after we checked out with a good taxi service.

8/10 Baik

y

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Relaxing stay with the mountain view

My husband and I enjoyed our stay in this brand new hotel. It is tucked away in a little alley, but it was only 10 mins away to all the major food stalls on foot; 20 mins to Aonang beach. Our suite is very comfortable and spotless with the western bathroom. It is a minimalist' cocoon, home away from home with the view of cliffs. We also love the complimentary breakfast. It is a nice size of buffet counter with the high quality of food. If you want a cozy boutique hotel without a big price tag, you will find LaRio perfect.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Chaw

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bad service from receptionist

Very bad experience as the receptionist is not helpful at all. (Referring to the medium length hair lady) whenever we need help , she always reject us and not being want to help us to resolve issues. I never been treated in this way for my past year experience in others stay in Thailand . Really bad and please avoid this hotel . Aside that the pool is too small and the room quite small too. Overall nothing surprise us and not worth
Menginap 3 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Melissa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

super friendly, upgrade was very much appreciated

from check in to check out we were super impressed with the service here. hotel staff are VERY friendly, helpful and always smiling. room was fantastic - very comfortable. we missed our original night here because our flight was delayed but the hotel was accommodating and tried to sort out another night for us as a swap which was really kind of them and they upgraded our room and we spent the evening in the tub on the balcony! breakfast was really good too and the lady sorted our boat ferry transfer to our onward destination without any drama. best service in krabi - a lot of other places it was less than average!
Menginap 1 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Staff was outstanding. Sheets had stains every day. Breakfast was ok. The "call to prayer" songs from the nearby mosque were a bit early in the morning and hard to sleep through. It's no fault of the hotel, but you should be prepared for this.
Menginap 5 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

christopher

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

amazing value

was great new place very nice
Menginap 6 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Wendy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cozy and clean hotel

We had an enjoyable stay in the hotel which is walking distance to Ao Nang beach. Along the way there's many restaurants, cafes and shops. The hotel is clean and cozy. The breakfast provided is great although not much varieties.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Apoorv Mathue, India

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hotel location is not so good as other hotels.

1. Room does not has basic necessities as mirror only one small one in bathroom 2. No liquid hand wash available in hotel 3. No bathroom door mat available which makes the room wet when you step outside bathroom with wet legs 4. Balcony view very pathetic 5. No staff available in hotel, they have one or two ladies they always sit at reception, during our check in during evening, there was no staff to even help us to carry luggage 6. Poor shuttle service to and fro beach, the shuttle guy fooled us, and we waited for one hour in hot sun and had to come walking to the hotel 7. Hotel staff not apologizing and never accepted any of these problems whenever we conveyed them to them 8. Most importantly hote doesn't has its own restaurant for lunch and dinner. So it's not going to have a pleasant stay if one just wants to relax on hotel in evening. Overall not recommend to anyone to stay in this hotel. Better to pay little bit more rather than suffer here.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Alex, Düsseldorf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ordentlich und neu

Das Hotel hat erst seit ein paar Monaten geöffnet. Zu Fuß sind es 15 Minuten zum Strand. Unterwegs kommt man an vielen Restaurants, Bars und Geschäften vorbei. Der Pool ist relativ klein, also höchstens zum Planschen oder drin sitzen geeignet. Das Buffet beim Frühstück bietet eine kleine Auswahl an. Das Personal war sehr freundlich und auf dem Zimmer wird man mit Früchten und Getränken begrüßt. Zudem gibt es kostenlose Handtücher für den Strand und einen Strandkorb dazu.
Menginap 3 malam pada Nov 2017