Gazelle International Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kokopo terdapat sarapan percuma dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Gazelle International Hotel

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Lobi
Premium Single Room, Bay View | Pemandangan dari bilik
Meja sambut tetamu
Kawasan tempat duduk lobi

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Premium Single Room, Bay View

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan teluk
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Single Room (Plantation View)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Premium Single Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Makau Esplanade, Kokopo

Tempat berdekatan

  • Kelab Golf Ralum - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Muzium Perang - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • East New Britain Historical & Cultural Centre - 1 min memandu - 0.8 km
  • Pasar Kokopo - 1 min memandu - 1.5 km
  • New Guinea Club & Rabaul Museum - 34 min memandu - 35.2 km

Bergerak

  • Rabaul (RAB) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Bayside Bistro - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Gazelle International Hotel

Sorotan hartanah
Manfaatkan sarapan Eropah percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dan kelab malam di Gazelle International Hotel. Masakan Asia restoran di tapak, Emmas, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan lautan. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Dewan bankuet, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 52 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Chinos
  • Emmas

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab malam
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 210 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2010
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Gazelle International Hotel
Gazelle International Hotel Kokopo
Gazelle International Kokopo
Gazelle International Hotel Papua New Guinea/New Britain Island
Gazelle International
Gazelle Hotel Kokopo
Gazelle International Hotel Hotel
Gazelle International Hotel Kokopo
Gazelle International Hotel Hotel Kokopo

Soalan lazim

Adakah Gazelle International Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Gazelle International Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Gazelle International Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Gazelle International Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Gazelle International Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Gazelle International Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma.

Di manakah terletaknya Gazelle International Hotel?

Terletak di Kokopo, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Kelab Golf Ralum, East New Britain Historical & Cultural Centre dan Muzium Perang. Pasar Kokopo adalah 0.7 bt (1.2 km) jauhnya.

Gazelle International Hotel Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 29 ulasan

8.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Tambelina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Airport
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Paolina

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Donna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Rigoberto zanoni

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Rigoberto zanoni

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

GREGORY

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Rigoberto zanoni

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Rigoberto zanoni

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Rigoberto zanoni

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

FMR, Braunschweig

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A safe place, friendly staff and perfect transfers
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are very friendly and it is located ideally in a central place but very quiet. Services were excellent so close to the Kokopo show ground so really enjoyed the stay with my family Highly recommend families and friends to come enjoy yor vacations here.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Did not like much . Property is cheaply constructed many things did not work or were broken. Staff themselves were nice but had no idea what service was all about just poorly trained .
Menginap 4 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I love the fact that the hotel sits on such an historic site, and provides such easy access to the Ralum Club and beautiful golf course.
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

PHILIP

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel

Great hotel in an amazing location. Travelled with friends for a golf trip and the location was perfect.
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
エアコンの効きが悪い。 ティッシュ、ドライヤー、水ペットボトル が常備されていませんでした。
Menginap 1 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Simla

Since it was one night, great location, great ambience and nice and clean rooms
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

値段は高いが質は確か

ラバウルは全体的にホテルが高めであるが、質は問題ない。市内の中心から近い距離にあり、戦争博物館まで歩いて行ける距離である。室内は冷房が完備されているため、暑い気候だが、問題ない。
Menginap 2 malam pada Feb 2017

8/10 Baik

AR, NZ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Was in Rabaul for just the single night and was very comfortable at this hotel. Free airport transfer was a plus.

6/10 Boleh diterima

CHEK

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
No blanket provided n air-con blows direct onto the bed. Found out blanket has to be requested for! Sound insulation very poor. I got a room near/on-top of nite club. Tthe noise of music n people went on till 2am. Bad for my early morn flt

8/10 Baik

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Place, but No Elevator

Lovely hotel and restaurant, but lack of elevator and room on top floor was challenging. Absolutely not for old, slow or handicapped.

6/10 Boleh diterima

John, New Zealand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Comfortable Hotel

This is a comfortable Hotel that with good facilities, however a number of little things need attention, the air conditioning unit was noisy and the control somewhat erratic which resulted in a room change, the plug in the bathroom sink of both rooms was broken. The restaurant provided a good selection of meals ranging from pizzas to steaks. The complementary breakfast vouchers on arrival were appreciated and the breakfast was good. The staff were very helpful and friendly although they struggled in the restaurant when it was busy.

10/10 Cemerlang

Melissa, Beenleigh, Queensland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gazelle International is the only place to stay

My recent stay in Kokopo, PNG was made even more special thanks to the people at the Gazelle International. The friendly greeting started at the airport and they never failed to impress. Every member of staff was helpful, friendly and could not be any more obliging to all our needs. The facilities are fantastic, the food is sensational thanks to the Head Chef and his team of fabulous wait staff who were there to answer all our questions and helped with all our dining needs. The cleaning staff were amazing and went above and beyond any other place I have stayed. The front desk was always courteous and helped us with tours, travel arrangements and recommended some excellent sites to see. Thank you to Rodney, the Operations Manager and his team for making this a memorable stay.

8/10 Baik

Tito, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best hotel in Kokopo

The quality of the service is the best among the hotels in Kokopo. The breakfast was very nice. The weekend special rate is very convenient. They offer free laundry service too.

8/10 Baik

Weekender, Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great staff

The staff were very friendly and eager to please. The hotel is well run and the food is very good. The organised tours bought through reception are the best way to see the local area.

4/10 Lemah

E, Melbourne

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Management problems

I booked a room for 3 nights at the Gazelle International several weeks in advance, paid for it in full at the time of booking, and rang the hotel to confirm the booking 2 days before arriving. Upon arrival at the Gazelle International we were informed that they had neither any record of my reservation, nor a room for us. Mistakes happen, and they do not really upset me if dealt with properly and professionally. Unfortunately this did not happen at the Gazelle. The manager did his utmost to deflect any responsibility for the situation onto Expedia, onto the receptionist in his employ who had confirmed the booking 2 days earlier, even onto us. It took hours for the manager to finally concede, and then eventually correct, the mistake - and only, we think, because we insisted they provide a refund if they would not honor the booking. This was easily the worst and most singularly frustrating experience either of us has ever had with a hotel. There is simply no excuse for the rude and offensive manner in which we were treated, especially given that the original mistake lay firmly with the hotel. Unfortunately, evidence of inadequate managerial skills is also evident elsewhere in the hotel. Despite some wonderful and friendly staff, there is a clear lack of training, with mistakes being made with orders in the restaurant and generally idiosyncratic service. Corners have been cut when furnishing rooms, and the place is quite characterless. Great tour and dinners, hence stars.