Hotel New Nishino
Hotel di Kagoshima terdapat spa perkhidmatan penuh dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel New Nishino





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

13-24 Sennichi-cho, Kagoshima, 892-0843
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Henn na Hotel Premier Kagoshima Tenmonkan
Henn na Hotel Premier Kagoshima Tenmonkan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Pengemasan
8.6 daripada 10, Terbaik, 74 ulasan
Harga ialah RM214
RM235 jumlah
31 Ogo - 1 Sep
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 900 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 1000 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Harap maklum bahawa akses ke bilik mandi awam (surcaj) dan sauna adalah terhad kepada lelaki sahaja.
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel New Nishino Kagoshima City
New Nishino Kagoshima City
New Nishino
Hotel New Nishino Kagoshima
New Nishino Kagoshima
Hotel New Nishino Hotel
Hotel New Nishino Kagoshima
Hotel New Nishino Hotel Kagoshima
Soalan lazim
Hotel New Nishino Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
7.2/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Kemudahan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.8/10
Mesra alam
Ulasan
16 Apr 2025
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
shinya
Pengembara perniagaan
20 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
shinya
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
13 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
?
30 Dis 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
?
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
nobuo
Pengembara perniagaan
26 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
コストパフォーマンスは最高です!
nobuo
Menginap 1 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
michiyuki
15 Dis 2023
michiyuki
Menginap 2 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
Youngjong
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
24 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Youngjong
Menginap 4 malam pada Nov 2023
6/10 Boleh diterima
Kazumasa
19 Okt 2023
Kazumasa
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
コウイチ
4 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
コウイチ
Menginap 1 malam pada Sep 2023
2/10 Teruk
YUKI
15 Ogo 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
YUKI
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
6/10 Boleh diterima
kuniaki
31 Jul 2023
kuniaki
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
サクラ
Pengembara perniagaan
5 Mei 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
サクラ
Menginap 1 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
18 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2023
4/10 Lemah
KATSUHIKO
Mengembara bersama kumpulan
26 Mac 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KATSUHIKO
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
shoji
Pengembara perniagaan
20 Okt 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
立地は最高、
shoji
Menginap 2 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
29 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
サウナ最高!
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2021
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
9 Nov 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
立地条件は最高
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2021
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2021
8/10 Baik
アボカド, 福岡市
Pengembara perniagaan
22 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
アボカド
Menginap 1 malam pada Jun 2020
8/10 Baik
MASAKI
Pengembara perniagaan
2 Nov 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
MASAKI
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
4 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2018
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
ryan, hong kong
3 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
不錯的酒店
ryan
Menginap 4 malam pada Dis 2017
4/10 Lemah
ka Wing Kevin
28 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ka Wing Kevin
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
Shin, Makurazaki Kagoshima
2 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Very useful place to Tenmon-kan.
Shin
Menginap 1 malam pada Jun 2017