Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari
Lain-lain
3 tingkat
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pancuran mandi
Pengering rambut
Hiburan
TV LED
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lain-lain
Meja
Penyaman udara
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:30
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah juga dikenali sebagai
Hsin Kinmen Hotel Jincheng
Hsin Kinmen Hotel
Hsin Kinmen Jincheng
Hsin Kinmen
Hsin Kinmen Hotel Hotel
Hsin Kinmen Hotel Jincheng
Hsin Kinmen Hotel Hotel Jincheng
Soalan lazim
Adakah Hsin Kinmen Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hsin Kinmen Hotel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hsin Kinmen Hotel?
Daftar masuk bermula jam 14:00.
Apakah masa daftar keluar di Hsin Kinmen Hotel?
Daftar keluar adalah jam 11:30.
Di manakah terletaknya Hsin Kinmen Hotel?
Terletak di Pulau Kinmen, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Kepulauan Luaran, Kawasan Pemandangan Juguanglou dan Chastity Arch for Qiu Liang-gong's Mother. Tokong Cheng Huang Miao dan Ibu Pejabat Kinmen Military Dinasti Qing juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.
Hsin Kinmen Hotel Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 20 ulasan
10 - Cemerlang
7
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 20 ulasan
8 - Baik
8
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 20 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 20 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 20 ulasan
2 - Teruk
1
8.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
3 Mei 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
8 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Old hotel, nice and friendly staff
Book the room directly with the hotel you will get a better price than online hotel booking websites.
Free breakfast is not a buffet. You take your pick from a menu of 4 choices the night before and it is delivered to your room in the morning.
Plus: Friendly and helpful hotel staff. Free WiFi. Free breakfast. Free bottled water.
Minus: Poor hotel facility
Bed is way too firm.
No heat.
Poor soundproof. Windows rattles with strong wind. You can hear noisy motobike clearly in your room.
Very old towels that do not absorb water well.
Very difficult to adjust water temperature in the shower.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Han-jen
4 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
勉強及格
爬樓梯到三樓,床墊太硬,沒有冰箱。
早餐好吃,附近熱鬧。
Han-jen
Menginap 2 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Masakazu
2 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik