Rang Mahal Jaisalmer

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Jaisalmer terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Rang Mahal Jaisalmer

Aromaterapi, urutan tisu mendalam, urutan Sweden, lulur badan
Bahagian luar
Pintu masuk dalaman
Junior Suite | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Lobi

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Royal Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
2 bilik mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 83 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pembancuh kopi/teh
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5, Hotel Complex, Sam Road, Jaisalmer, Rajasthan, 345001

Tempat berdekatan

  • Nathmalji-ki-Haveli - 4 min memandu - 2.9 km
  • Kota Jaisalmer - 4 min memandu - 2.9 km
  • Jain Temples - 4 min memandu - 2.9 km
  • Patwon-ki-Haveli - 4 min memandu - 3.3 km
  • Lake Gadisar - 6 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Jaisalmer Station - 10 minit memandu
  • Jaisalmer (JSA) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪Shree Jee Excellency - ‬3 min memandu
  • ‪Rajasthan Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Saffron Restaurant - Nachna Haveli - ‬3 min memandu
  • ‪Chandan Shree Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Ristorante Italiano Om - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

Rang Mahal Jaisalmer

Mewah bagi hotel di kawasan bersejarah
Bar kolam, teres dan galeri seni di tapak hartanah merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Rang Mahal Jaisalmer. Nikmatilah urut Swedish, Aromaterapi dan lulur badan di tapak spa. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan stesen komputer
  • Gril barbeku, surat khabar percuma dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 118 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 2,950 untuk orang dewasa dan INR 1,416 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Haveli Hall
  • Pool Bar
  • Raj Dining Hall

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Galeri seni
  • Kelab kesihatan
  • Meja biliard/pool
  • Pusat beli-belah
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • 3 bangunan
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dibina pada 1998
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2950 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5900
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2950 (dari 6 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 9440
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 4720 (dari 6 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 2950 untuk dewasa dan INR 1416 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2360 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2950 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 15 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Rang Mahal
Hotel Rang Mahal Jaisalmer
Rang Mahal
Rang Mahal Hotel
Rang Mahal Jaisalmer
Hotel Rang Mahal
Rang Mahal Jaisalmer Hotel
Rang Mahal Jaisalmer Jaisalmer
Rang Mahal Jaisalmer Hotel Jaisalmer

Soalan lazim

Adakah Rang Mahal Jaisalmer mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Rang Mahal Jaisalmer mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Rang Mahal Jaisalmer?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Rang Mahal Jaisalmer?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Rang Mahal Jaisalmer?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Rang Mahal Jaisalmer memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel. Fi sebanyak INR2360 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Rang Mahal Jaisalmer?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel spa ini sejauh 2 bt (3 km) dari Nathmalji-ki-Haveli, Pasar Bhatia dan Vyas Chhatri. Patwon-ki-Haveli dan Salim Singh-ki-Haveli juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Rang Mahal Jaisalmer Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 41 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Rajesh

Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Anindya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Good property with bad maintenance and management

This is an over priced property with extremely poor management and service. The property itself is nice- but lacks professionalism from management side. They charge top 5 star rates- but rooms are ordinary with poor cleaning and maintenance. Cheap white LED lighting in the room gives it a low class shop feel. Their stingy approach is also evident in that they switch off water heating mid day - and one had to call and ask them to re switch it on. There were lizards in the room.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Vivek

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Rang mahal Jaisalmer

The hotel staff were very friendly. They made a special dish for us as we were fasting, in spite of having a buffet breakfast. The rooms were a little old and could do with some touch up.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Elizabeth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Room was very charming with a sitting area and big shower. Breakfast and gym were very mediocre but the staff were very kind and accommodating.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Shalini

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a great experience! Staff very friendly and forthcoming especially when our flight got cancelled- they were so kind not to charge us extra for a few hours
Menginap 3 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Sachin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Everything was exceptional. Early check in, breakfast, cleanliness, quality, staff humbleness. It is a peaceful property with haveli like architecture. Only thing I could ask for improvement is the Dinner which lacked taste
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Erkentrud

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Sharadkumar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Property is very good with sizable rooms booked by me. food quality in dinner and breakfast is average(not good), no pick up and drop of services.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

10/10 Cemerlang

Hemant

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is excellent. Beautifully designed and decorated with beatiful paintings in every room andlobbies. Most eye pleasing site.
Menginap 3 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Jacklyn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

YATIN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Sharad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good property with polite staff.
Menginap 2 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Yatish

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Well maintained property
Menginap 1 malam pada Dis 2021

6/10 Boleh diterima

ANKUR

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is really good in terms of location, food but the property is bit old, rooms require touch up, in my room shower was very old and not working properly The property has not too much staff to take care of you
Menginap 2 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Pankaj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stayed here for 2 nights. Staff was very helpful, hotel has great facilities. Best of all breakfast was excellent.
Menginap 2 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Amita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2020

6/10 Boleh diterima

Anupreet singh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hospitality is not good.
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
such an amazing experience. overall resort experience exceeded our expectations. The staff members went above and beyond to make sure all our needs were met. it's a very well maintained beautiful property. food was outstanding. Rooms have lot of space and very well organized. we highly recommend fort Rajwada for a 5 star experience to anyone visiting.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Kalpit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pritam

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel, great staff. Accessibility limited

The hotel is in a good location, along the road which seems to have a line of high-end hotels. Close proximity to the old city, but not walking distance. The hotel has great layout - like a classic house design (haveli) but with modern amenities and modern interiors. A grand entrance with large wooden doors is very reminiscent of the grand days of Rajasthan. It has one indoor restaurant, and one open air area which has evening dinners. The morning breakfast buffet is well provisioned. Pleasant staff who are helpful. There is some areas within the walls which are adequate for parking self-driven cars. One drawback is that the hotel does not have any elevators. And no wheelchair friendly entrances. Thus, for elderly people and ones with climbing issues, this hotel can get to be quite a problem - right from the front entrance. And the staircases all around the property are without railings except for one - which makes it even more difficult.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Dr Supinder singh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Unfortunate to have met he owner who has an attitude and a half ! He is well advised to know there ARE people from different parts of the world who are probably TEN times richer BUT very humble ! Shame !
Menginap 1 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Khan san, india

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ジャイサメールの素敵なホテル

客室は清潔でした。シャワーのみでバスタブはありません。サム砂漠から30分でフォートにも20分くらいの距離でロケーションは良かったです。ゴールド会員だからなのかルームがアップグレードされていました。チェックイン チェックアウト共にスムーズでした。オススメホテルです
Menginap 2 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

ANUPAM

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good hotel but restaurant needs a serious upgrade. Average breakfast for a hotel of this class. Coffee served after 3 reminders and was cold.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Tim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Tim

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2017