Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Kolam atas bumbung
Deluxe Double or Twin Room | Pemandangan dari bilik
Ruang Istirahat Eksekutif
Meja sambut tetamu
Deluxe Double or Twin Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Club Double or Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
  • 278 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double or Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
  • 278 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
D-28, Subhash Marg, C-Scheme, Jaipur, Rajasthan, 302021

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Jalan Ajmer - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Istana Bandar - 4 min memandu - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 3.2 km
  • Bazar Johri - 4 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Vivek Vihar Station - 6 minit memandu
  • Stesen Metro Sindhi Camp - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Anokhi Cafe - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Jaipur Modern Kitchen - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Olive Multicuisine Restaurant and Banquets - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Thali N More - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Henrys The Pub - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Mewah bagi hotel berdekatan Hawa Mahal
Pertimbangkan penginapan di Shakun Hotels & Resorts Jaipur dan manfaatkan teres atas bumbung, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Di kedai kopi hartanah, Tamarind, terdapat masakan vegetarian. Sebagai tambahan kepada bar dan kelab kesihatan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam atas bumbung
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, gril barbeku dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 76 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada manfaat seperti tempat duduk berasingan dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 550 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Pantheon
  • Tamarind

Aktiviti menarik

  • Kelab kesihatan
  • Kolam atas bumbung

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1250 (dari 7 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2500 (dari 7 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 550.00 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1800.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini menawarkan makanan vegetarian sahaja.

Hartanah juga dikenali sebagai

Shakun Hotels Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels Resorts Hotel
Shakun Hotels Resorts Jaipur
Shakun Hotels Resorts
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Jaipur
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Shakun Hotels & Resorts Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Shakun Hotels & Resorts Jaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1800.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Terletak di C-Scheme, hotel mewah ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari M.I. Road dan Jalan Ajmer. Jalan Sansar Chandra dan Auditorium Birla juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Jaipur Metro Station sejauh 26 minit berjalan kaki dan Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 29 minit berjalan kaki.

Shakun Hotels & Resorts Jaipur Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 22 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10

Clean hôtel, staff is super friendly, the inly think is the restaurant that i would put more offer for foreigners for the breakfast that it is a bit expensive for what it is. Beside that i recommend that hotel 👍
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10

Modern hotel, shame no English channels on TV. Close enough to various tourist sites, not walkable but via a relatively short taxi ride in a crazy busy city.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10

Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10

On the back pf pandemic the hotel provided clean and hygienic living conditions. Although it felt that the hotel was not fully operational, there was no let up in the service and effciency
Menginap 1 malam pada Feb 2021

6/10

Menginap 1 malam pada Nov 2019

4/10

It is just a pitty for a well designed hotel and rooms, seeing a weak management. Lifts were not cleaned, towels were dirty, bed sheets not so cleaned . Snd up to 1.30 the base of the music from function room was shaking the rooms . We did complaint from 11 pm but didn’t work.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10

Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10

Menginap 2 malam pada Feb 2019

2/10

Do NOT stay here. Expedia has nothing to tell you it is all vegetarian so you cannot even get eggs for breakfast!!!! Their Indian veg food is not even warm and very bland awful you can get much nicer anywhere else. If you want burnt toast or horrible unhealthy donuts or dry croissants or pancakes from a box mixture with no eggs and pay more than $10 for it go ahead you will be disappointed I guarantee it. We spoke to the manager HE BLAMED US. Typical of their attitude they don’t understand service as we in the west do. They are very arrogant here not a good atmosphere at all. Every night VERY loud Indian music and voices from their ballrooms on the 2nd floor. Walls are paper thin so can hear everything in nearby rooms and open area on 4th floor. There is a horrible strong scent in the open area on the 4th floor chocking feeling it is so bad so anyone with allergies beware. The rom and bathroom OK BUT cannot turn on bathroom light without the room light master switch really bad design!!! The carpets in the hallway have horrible stains on them even though this is supposed to be a new hotel. They make money from Indian people who have wedding and other celebrations here. They have no interest in foreign tourism. Would NEVER stay again and would tell others to avoid it at all costs. Lots of other better options.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10

First off all this place have not shown up professional service for me. I have seen lot of good reviews so I trust them and I booked for 5 days in Jaipur. I have been despondent off the service in the launch area, the first thing they want to know if I can drink alcohol so than it will be easy to manipulate me for more money from my packet. I have asked some help and quidens regarding with food if is spicy or not what are alternative to eat and rarely you find outside somebody to quidens.the room have not been isolated 100% and you hear all the noise from inside. Specially if you walk all day to visit the important place in town and you need silent hours to rinchargi your battery. You can the Internet connection have not been good as well after several minutes it stops and you have to wait until your connection is back.
Menginap 5 malam pada Jan 2019

2/10

I hate writing negative reviews but my stay at Shakun was genuinely one of the worst stays in Jaipur. From the get go as soon as we got to the hotel, we were greeted by the rudest front desk manager ever! When I booked through Expedia I mistakenly selected stay for one person, when I got to the hote, I was told that they charge more for the second person, I found this strange because the second person is my husband and how does it even changes the use of the property. I told him that I think this fees is ridiculous and I have never ever had this kind of issue with any other hotel, to which he said that “ why didn’t you book another hotel, if you book with us we charge for the second guest”. Reluctantly we paid for the second guest. Then we were forced to pay for some Christmas gala dinner which we had no plans of going to and we’re forced to pay 2000rs/ head. After all the extortion was done, we proceeded to check in. First day was okay because we didn’t use the facilities. The second day till the day we checked out, the flush broke every single day, they will come in and blame it on us that we don’t know how to use that particular flush properly, which again is a ridiculous thing, it’s not a computer programming language that I need to learn in advance. I needed an iron box and asked for one, when the person delivered it to me he said that the iron box should be in the bathroom, I told him that I didn’t see it there, which again was rude and untrue
Menginap 4 malam pada Dis 2018

2/10

Peut mieux faire. Hôtel d’apparence décente mais l’attention du personnel est très bas de gamme (hors restaurant, dont la qualité qualité est basse mais le personnel charmant). Très bruyant autant venant de l’extérieur que de l’intérieur (espace commun au milieu des chambres donc invités bruyant et musique diffusée en continue audible depuis les chambres) Chambres correctes mais serviettes très vieilles et usées voir tachées, linge de lit similaire. WIFI se déconnecte constamment et donc d’utilisation très lente et difficile. Obligation de participer à certaines soirées payantes, le personnel vous appel tous les jours (y compris la nuit - 22:30) jusqu’au paiement des frais déjà engagés (ex: repas) alors que n’importe quel hôtel vous ferait payer à l’an fin du séjour. En conclusion passez votre chemin, nous avons eu une très belle expérience dans d’autres hôtels.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10

Good condition, good staff, Good condition, good staff, Good condition, good staff,
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10

Hotel con habitaciones muy amplias y limpio ,
Menginap 2 malam pada Nov 2018

6/10

Pretty standard rooms & hotel but the Dosa cooked at the live station for breakfast is amazing!!!
Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10

Kleineres Hotel mit ansprechendem Designkonzept Sehr zentrale Lage und freundliches Personal.... Organisiert allerdings keine Airporttransporte, keine Antwort auf meine Anfragen per Mail Serviceleistungen sind eher bescheiden und beim Essen sollte man keine großen Ansprüche stellen.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

6/10

Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10

Hotel en la parte nueva de la ciudad, con habitaciones cómodas. El principal problema es que el hotel acoge celebraciones de bodas en las plantas 2 y 3 y la música se oye en todo el edificio.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

10/10

Très très bien.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10

5 star experience in 3 star prices Excellent maintenance at the hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10

Nice and confortable rooms Quiet area i book it for the pool also.. needed after a touristic day
Menginap 1 malam pada Apr 2018

10/10

Great experiencgood staff clean rooms bathrooms Elevators good Close.to good restaurants
Menginap 2 malam pada Mac 2018