Park Regis Jaipur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Jaipur terdapat sebuah kelab kesihatan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Park Regis Jaipur

Kawasan tempat duduk lobi
Suite | Ruang tamu | TV, pendiangan
Pemandangan dari hartanah
Deluxe Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Kolam renang terbuka

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Amer Road Rajasthan, Jaipur, Rajasthan, 302 002

Tempat berdekatan

  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 3.2 km
  • Bazar Johri - 4 min memandu - 3.2 km
  • Istana Bandar - 4 min memandu - 3.9 km
  • Kubu Nahargarh - 4 min memandu - 2.9 km
  • Kota Amber - 8 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Badi Chaupar Station - 10 minit memandu
  • Stesen Metro Sindhi Camp - 19 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Meridien - ‬4 min memandu
  • ‪Govindam Retreat - ‬4 min memandu
  • ‪The Tattoo Cafe - ‬3 min memandu
  • ‪Nothing Before Coffee - ‬4 min memandu
  • ‪Rainbow Restaurant - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Park Regis Jaipur

Mewah bagi hotel berdekatan Hawa Mahal
Pertimbangkan penginapan di Park Regis Jaipur dan manfaatkan kedai kopi/kafe, taman dan bilik arked/permainan. Restoran di tapak, PALMS, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles (surcaj) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Dewan tari-menari, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Semua 72 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 500 setiap tempoh 24 jam)
  • Wi-fi dalam bilik mempunyai had 2 peranti
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (INR 500 setiap tempoh 24 jam)
  • Wi-fi di kawasan awam percuma mempunyai had 2 peranti

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 368 untuk orang dewasa dan INR 368 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • AANGAN
  • PALMS

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kesihatan

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 1:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3000
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500 (dari 5 hingga 10 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2500 (dari 5 hingga 10 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 368 untuk dewasa dan INR 368 untuk kanak-kanak
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 500 setiap tempoh 24 jam (had 2 peranti, kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: INR 500 setiap tempoh 24 jam (had 2 peranti kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1500 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Park Regis Jaipur Hotel
Park Regis Jaipur Hotel
Park Regis Jaipur
Park Regis Jaipur Jaipur
Park Regis Jaipur Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Park Regis Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Park Regis Jaipur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Park Regis Jaipur?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 1:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Park Regis Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Park Regis Jaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Park Regis Jaipur?

Terletak di Amer Fort, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Man Sagar Lake dan Jal Mahal. Gaitor dan Kanak Vrindavan juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Park Regis Jaipur Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 46 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 46 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 46 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 46 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 46 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Chris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel and everything is excellent. A lot of fun hustle and bustle happening in the evenings in the area.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Yunita

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Ciara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place

Wonderful service, staff, and hotel. Would recommend to anyone looking for a great place to stay
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Lisa

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Average

Deceiving on the website because it said in room amenities "wifi" but you had to pay a daily rate and the connection was really bad. Pictures looked better online than in real life
Menginap 2 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location

Great location and easily to access all the local attractions; many within walking distance. Stayed 3 nights... nice hotel, good food, nice swimming pool to cool off in after visiting all the local

4/10 Lemah

AZM, KL, Malaysia

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Reception not helpful. Air cond not cold enough. Mattress and sofa in the room needs upgrading. Wi-fi connection poor. Restaurant staff friendly but food is moderate. Close to attractions.
Menginap 2 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Jaipur super

Bellissimo albergo con personale molto disponibile, la zona in cui si trova è strategica perché si è a un passo da tutto con tuk tuk o taxi, ma non a piedi Consigliato !!!!!
Menginap 4 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Robin, Rotterdam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Short stay in Jaipur

Great location, close to Jal Mahal and the Pink City. Unfortunately the air conditioning didn't work properly and they had some problems with the internet.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

Shankar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Reflects name of promoter group STAYWELL !

Not crowded. Comfortable, well appointed rooms. Courteous staff. Some well appointed show rooms exhibiting and offering for sale, range of Rajasthan products. What is missing is the natural ambience outside the hotel, like the central park.

8/10 Baik

ATUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Convenient hotel with good service

Service was good but property was noisy and views were not great

2/10 Teruk

Harsh

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very poor

8/10 Baik

Vadim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Luiz Armando, Porto Alegre,RS-Brasil

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa estada

Positivo: -Hotel de boa qualidade para 03*; -Instalações de bom nível; -Café da manhã com opções de alimentos regionais e internacionais; Negativo; -Wi-fi com custo adicional de IN$450,00 (Rúpias Indianas0 ao dia; -Hotel oferece plano de descontos para gastos no local, porém NÃO esclarece bem como serão dados e no fechamento(pagamento) da conta NEGA-SE a dar tais descontos oferecidos[ como diria o Chico Bento(personagem de quadrinhos da Turma da Mônica):"Dá e depois Toma".Está situação causou grande constrangimento a nós hospedes.

6/10 Boleh diterima

Sorabh, Moradabad

Sukakan: Keselesaan bilik
The hotel shown in the pictures is new whereas the actual hotel building was not so attractive

10/10 Cemerlang

Roman, Österreich

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4* auf jeden Fall gerechtfertigt

Tolles, neues Hotel, da stimmt einfach alles!

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan

8/10 Baik

Søren Egeholm, Gurgaon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dejligt ophold med venligt og serviceminded personale. Man skal dog ikke vælge hotellet pga poolen.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nice hotel, but terrible front desk staff

Stayed here for 2 nights, unless you dealt with the manager the front desk wasn't friendly at all. Did not enjoy my stay at all. The rooms were clean and so were the bathrooms though.

8/10 Baik

vijay, Santiago

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Visita rapida jaipur

Buena atencion , desyuno con variedad peudente, ubicado en el sector antiguo de jaipur , donde esta la verdadera esencia.

10/10 Cemerlang

JAMPA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Swedish guest, -

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotell, accepetble service, bad food

The hotell was as far as interiour goes fine, the staff was also OK, but compared to other 4 and 5 stars in India in the lower scale. The food is not good for sure. The club sandwich and fish and chips was terrible to be honest. Breakfast was OK, somethings were good, somethings was not.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Poor Service

We requested a twin room at the times of booking. The reception staff said that twin room was not available due to the fact that they had offered all the twin rooms to a group. The staff promised to change a twin room for us the next day. I slept on an extra bed that night. We packed our luggage and went out for sightseeing in the next day. When we returned to hotel and enquired the status, the reception staff said there was no change to your room. We told him the story again and the staff had no intention to change another room for us.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent, we were even upgraded to suites..

8/10 Baik

Shumit, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Great location

Nice place with a great location, close to all the key places to visit. Which is a great plus looking at the traffic in Jaipur. The staff is very helpful but they don't have any ready plans for going around Jaipur. The property is very simple but the rooms are nice and well kept.

6/10 Boleh diterima

AMEET francis, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
The wash basin was clogged, TV had limited channel options.