OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Hawa Mahal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Pintu masuk hartanah
Wi-fi percuma
Kolam renang terbuka
Restoran
Lobi

Ulasan

2.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

TV
Saluran kabel
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

TV
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opp. Sindhi Camp Bus Stand, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302006

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Jalan Ajmer - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Istana Bandar - 3 min memandu - 3.2 km
  • Kubu Nahargarh - 3 min memandu - 2.8 km
  • Hawa Mahal - 3 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 1 minit berjalan kaki
  • Chandpole Station - 14 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Gulab Ji Chai - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Alsisar Haveli dining hall - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Parantha Hut - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Shivas Royal Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Kanji Fast-Food - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Hotel berdekatan Hawa Mahal
OYO 8412 Hotel Maharani Prime menyediakan kemudahan seperti sarapan percuma dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Lif
Ciri-ciri bilik
Semua 54 bilik menawarkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Televisyen dengan saluran kabel

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Dasar

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3000

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Maharani Plaza
Hotel Maharani Plaza Jaipur
Maharani Plaza
Maharani Plaza Jaipur
Hotel Maharani Plaza
Oyo 8412 Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah OYO 8412 Hotel Maharani Prime mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Apakah masa daftar keluar di OYO 8412 Hotel Maharani Prime?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya OYO 8412 Hotel Maharani Prime?

Terletak di Sindhi Camp, hotel ini sejauh beberapa langkah dari M.I. Road, Jalan Sansar Chandra dan Station Road. Jalan Ajmer dan Ram Niwas Garden juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Metro Sindhi Camp hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Chandpole Station sejauh 14 minit berjalan kaki.

OYO 8412 Hotel Maharani Prime Ulasan

Ulasan

2.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 3 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 3 ulasan

4.0/10

Kebersihan

3.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10

This hotel no more available as this sold to some other party they refuse to give me room booking through hotel.com & not taking any booking form other side than OYO. Please take care while booking through hotel.com, at night at 12:00 o clock I m on road with my family & I suffer a lot.
Menginap 2 malam pada Okt 2017

4/10

I booked this based on my 6 yrs old memories of this hotel. The problem which started right from Check-in continued till check-out. Reception staff looks unprofessional and need vigorous training on client interaction. Restaurant capacity is too much undersized and we had to wait and follow up with staff to get table as the staff was more attentive towards foreigners only (although I had my old aged parents with me). Overall what I suppose is they don't bother about customer attention (forget satisfaction). The only hope I found was a lady (Manager) who paid attention to our grievance and wish her best luck if she really wants to improve the overall services..

2/10

one of the worst hotels I have experienced very noisey and dirty