Nahar Singh Haveli

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Jaipur terdapat teres atas bumbung dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Nahar Singh Haveli

Depan hartanah - siang/malam
Deluxe Double Room | Pemandangan dari bilik
Teres/patio
Dewan sambutan
Lobi

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Linen kapas Mesir
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Basic Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Linen kapas Mesir
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
46 kanti nagar, Banipark, Jaipur, Rajasthan, 302016

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Jalan Ajmer - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Istana Bandar - 3 min memandu - 3.6 km
  • Kubu Nahargarh - 4 min memandu - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 3.9 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Jaipur - 6 minit memandu
  • Stesen Metro Sindhi Camp - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Rawat Mishthan Bhandar - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Shivas Royal Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Kanji Hotel - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Kanji Fast-Food - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Virasat - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Nahar Singh Haveli

Hotel berdekatan Hawa Mahal
Majlis makan percuma setiap hari, teres atas bumbung dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Nahar Singh Haveli. Restoran di tapak, Nahar Singh HaveliRooftop, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), surat khabar percuma dan hartanah bebas asap rokok
  • Dewan sambutan, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Nahar Singh Haveli memiliki sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti menu bantal dan Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir, katil busa memori dan gebar bulu kapas
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan Netflix dan saluran TV premium
  • Kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 12:00 tengah hari dengan bayaran: INR 300 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Nahar Singh HaveliRooftop

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Menu bantal
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • TV skrin rata dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR500
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 6:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 300 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar masuk awal: INR 500 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Nahar Singh Haveli Hotel Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel
Nahar Singh Haveli Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel
Nahar Singh Haveli Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Nahar Singh Haveli mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Nahar Singh Haveli?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Nahar Singh Haveli?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR500 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Nahar Singh Haveli?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Nahar Singh Haveli?

Terletak di Taman Bani, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari M.I. Road, Jalan Sansar Chandra dan Station Road. Jalan Ajmer dan Ram Niwas Garden juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 9 minit berjalan kaki dan Jaipur Metro Station sejauh 18 minit berjalan kaki.

Nahar Singh Haveli Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 22 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Vivek

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Vipin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good looking property with neat and clean rooms and good staff behaviour with all the basics day to day needs.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Rajkumar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
गर्म पानी बराबर नहीं आता
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Shubham

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They have mentioned that Air conditioner will be provided but when you make payment or you reached the hotel they said air conditioner is not working and it is disable, will be worked after 31st march. staff is also not good. No proper lighting in the room. no toiletries are not provided. bedsheet are also not properly clean. basic amenties not provided. For everything they charged extra amount.
Menginap 3 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Keerthana

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Vandana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Shikhar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We checked in on 23rd Night, geyser was not there in bathroom and when we asked for hot water, they told us we can only get that in morning. Owner and Staff ignored our concerns multiple times and was very rude.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Ashcharya

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Manoj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent stay, clean comfortable and quiet room. Lovely place with the beautiful aesthetic and collection of rajwada paintings, murals and art decor.
Menginap 2 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Madhur

Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Dheerendra

Menginap 1 malam pada Feb 2023

4/10 Lemah

Madhusri

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
owner was not, no good service, no timely amenities and overall looks like a place for greediness
Menginap 7 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Philp, victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean room. Great shower. Very friendly helpful stall. Good location relatively close to subway and main railway stations.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pint-sized haveli with disgusting, ill-mannered and rude staff.I had booked this hotel for 3 days for visit to Jaipur with family, on the very outset I came across Mr.Roop Singh, owner of the property, an ill-mannered and disrespectful person who asked for advance payment for 2 days, even though I had paid upfront for 1 day before check-in. He doesn't consider or respect the fact that guests are with family and children and talks in boastful and loud voice.He cancelled my booking and forced me and family to vacate hotel only after 1 day stay, causing inconvenience to my family. On contacting your customer care for the issue, you guys showed your inability to contact property and were unable to resolve the issue. To further add to the awful experience, cheap and stinky room with seepage are at offering and bad quality food sold at exorbitant price.Property is nothing like haveli, it's elongated match box structure with rude staff.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
安い上に部屋がキレイ 温シャワーが出るなら 最高だった
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
one of the best hotel in Jaipur at the price point staff, rooms and all the other things are good n owner is so humble and friendly it was my second visit to the hotel and everything was as expected. 5 stars
Menginap 2 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Udo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Freshly renovated, very nice ambiente. Familiar hotel with breakfast and diner served at roof top restaurant. Very friendly and supportive staff! Close to the PinkCity of Jaipur and to the station. Absolutely recommended.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Raghav

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Tim

Goed hotelletje. 3 Dagen Jaipur is ideaal. Roze stad en de forten er rond zijn de moeite waard.
Menginap 3 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Peter, Perth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A beautifully decorated Haveli. Large clean rooms. Friendly staff. Great location for train station. Quiet street but within walking distance of busy shopping area.
Menginap 7 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Ketkee

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Disappointing service for a pretty looking place.

Decided to book this place after seeing the pictures of the ambience. Stayed for three nights. There is definitely room for improvement in this place. Cleanliness issues - 1) bins provided in the rooms had not been cleaned after emptying the trash 2) had to ask for replacement towels as towels provided in the room were not clean. 3) hot water is not provided 24/7. No hot water before 6 am. Even after requesting, the night staff would not start the centrally controlled hot water! Found the night staff extremely rude. Would not recommend this place unless it’s the last resort. Be very clear on your requirements with the hotel whilst booking.
Menginap 3 malam pada Okt 2018