Leisure Inn Grand Chanakya

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat 3 restoran, berhampiran Hawa Mahal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Leisure Inn Grand Chanakya

Kawasan tempat duduk lobi
Depan hartanah
3 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan vegetarian
Teres/patio
Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi

Pilihan bilik

Room (Leisure Inn)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Grand Suite (Chanakya)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4 A-B, Kashi Bhawan, Panch Batti, M.I., Jaipur Rajasthan 302001 India, Jaipur, Rajasthan, 302001

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Jalan Ajmer - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Istana Bandar - 3 min memandu - 2.5 km
  • Hawa Mahal - 3 min memandu - 2.5 km
  • Bazar Johri - 3 min memandu - 2.5 km

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 15 minit berjalan kaki
  • Chandpole Station - 20 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Old Take Away The Kabab Shop - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Golden Tulip Essential - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dasprakash - ‬1 min berjalan kaki
  • The Night Jar
  • ‪Barista - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Leisure Inn Grand Chanakya

Mewah bagi hotel berdekatan Hawa Mahal
Teres atas bumbung, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Leisure Inn Grand Chanakya. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan vegetarian. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan 2 bar dan kelab kesihatan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), perkhidmatan rencam dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 52 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran: INR400 untuk seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Arya Bar and Grill
  • Cafe Viva
  • Grand Chanakya

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 0 meter persegi

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR1000
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR1000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR800.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2599
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1899 (dari 5 hingga 18 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 400 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 650 seorang (perjalanan pergi balik)
  • Fi daftar masuk awal: INR 1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: INR1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 800.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini mempunyai caj orang tambahan untuk kanak-kanak berumur 6-12 tahun; kanak-kanak mesti berkongsi tempat tidur sedia ada.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Leisure Inn Grand Chanakya mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Leisure Inn Grand Chanakya?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Leisure Inn Grand Chanakya?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR1000 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Leisure Inn Grand Chanakya?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR1000.

Adakah Leisure Inn Grand Chanakya memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR650 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Leisure Inn Grand Chanakya?

Terletak di Pink City, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari M.I. Road dan Jalan Ajmer. Jalan Sansar Chandra dan Station Road juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 15 minit berjalan kaki dan Chandpole Station sejauh 20 minit berjalan kaki.

Leisure Inn Grand Chanakya Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 76 daripada 184 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 69 daripada 184 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 184 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 184 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 184 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

John

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotellet var rimeligt, men beliggenhed skrækkelig. Indgang var et “hul” i facaden, og stort set umulig at finde. Hotellet af absolut ældre dato, og trængte til en opdatering. Specielt badeværelset.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Jamini

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel good, Check out BAD! The hotel was very good. Clean, modern and spacious rooms. The bar was nice however not very well stocked. The restaurant on the rooftop was very nice. At check out however, the accused us of drinking beer from the mini fridge when we did NOT. The manager Omprakash did not accept that it must have been housekeeping that took it. Eventually, we managed to check out without paying but it took a lot of arguing which made us late for out excursion. Overall nice hotel but I would take pictures of the mini bar every day so you don't get any charges at check out!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Yu-Ning

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Anh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is on a major road, so getting an uber was convenient. The staff was friendly and furniture was modern.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Sangeetha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ideal luxury hotel

It was very comfortable and clean. It had amenities that we found useful, including around for rolling suitcases. The rooms, staff, and service were very traveler-friendly.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Nobushi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Night time, little bit noisy.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Leanne

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Narikshan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Average

It was average stay as the quality of breakfast was not good at all. Most of the items were finished by 10am before closing time of break fast i.e. 10.30.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Neera

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Enjoyable stay - maintenance issues

I enjoyed my stay at Leisure Inn Grand Chanakya. The staff was friendly, the room was spacious and comfortable. The breakfast was good. The location is convenient. There are many pluses. The problem was with maintenance issues. When I checked into the room I found that the toilet was constantly running. I called maintenance and he said that it was fine. Later it did not even flush. The maintenance was called again and I waited for sometime till they fixed the issue. It was fine till the last day when it was constantly running again! Also, the housekeeping was a little sloppy. I would have loved to give it a higher rating because even though I enjoyed my stay, it was frustrating to deal with maintenance issues.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

waheed

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We got two single bed which was very small and yes they changed our room but all same size bed. The hall way was smelling very bad due to not washing the carpet. Service is very slow weather at breakfast or room service.
Menginap 3 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

tushar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I opted for king size bed they gave us two single bed room, there was stinking smell in the room and because of that when we changed the room they gave us another room with king size bed but there we were getting smell of tandoor and smoke all in the room. The rooms were not upto mark and a bit disappointing.
Menginap 2 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

sankaran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good customer service and great location
Menginap 2 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Asif

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poor property

Absolutely opposite to what is shown on website. Rooms are stinky, very small, no outside windows. Very poor service
Menginap 3 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great experience overall housekeeping staffs are polite
Menginap 1 malam pada Jul 2021

6/10 Boleh diterima

Soma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room No Balcony. No Internet Services in wifi in 2nd Floor
Menginap 3 malam pada Nov 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hit or miss

Only being able to reserve a king bed or two twin beds is a major risk - we got the two twin beds as that was all that was left, and it was a very small room that smelled mildewy and was dark. We were able to change our room the second night to a king size bed, which was a much larger room that was much cleaner. Overall it seems like the rooms vary depending on the one that you get. There also is no view outside, as the windows are all frosted glass preventing much natural light from coming inside.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The ambience was good and also the food. The staff very friendly and courteous
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We checked in and the property was having problems with power working. We got stuck in the elevator with no lights on :( When we arrived in our room, the power went out again / ‘o wifi.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

CESAR, Los Ángeles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I like the hotel was close to all the tourist attraction
Menginap 3 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel was in a busy location about 25 minutes walk to the heart of the Pink City. Many rooms have no natural light, fortunately mine did. The physical experience was good and the staff very approachable and helpful. I enjoyed my stay there, which was only marred by inefficiencies that caused some concern, notably cars not booked when ordered, and laundry not being collected or returned when expected. Otherwise, a good place to stay in the heart of Jaipur.
Menginap 5 malam pada Jan 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Noise even at 12:30 AM in early morning coming from lounge and guest. Cold food was served.
Menginap 3 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

FABIANA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
O hotel é muito bom mesmo. Mas o quarto cheirava a mofo. Precisa ter ar fresco.
Menginap 4 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Carlos, España

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Es un hotel céntrico y muy limpio y cómodo para pasar un par de noches en la ciudad de jaipur, está a un minuto andando del cine más famoso de la ciudad y también muy cerca de los principales monumentos. El desayuno completo y el personal muy amable
Menginap 1 malam pada Nov 2018