ibis Jaipur City Centre

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Jaipur City Centre

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Bahagian luar
Kemudahan mesyuarat
Kemudahan mesyuarat
Bahagian luar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
Harga semasa ialah RM126
RM141 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Ogo - 20 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Family Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Langsir/tirai gelap terus
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Langsir/tirai gelap terus
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Civil Lines Area, Ajmer Road, Near Civil Lines Metro Station, Jaipur, Rajasthan, 302006

Tempat berdekatan

  • Jalan Ajmer - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • M.I. Road - 2 min memandu - 2.5 km
  • Istana Bandar - 6 min memandu - 6.7 km
  • Jantar Mantar - 6 min memandu - 6.7 km
  • Hawa Mahal - 7 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Civil Lines Station - 5 minit berjalan kaki
  • Jaipur Metro Station - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Giardino - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Nebulae - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Meraaki Kitchen - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Cinnamon - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪The Marble Arch - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Jaipur City Centre

Disahkan mesra alam bagi hotel mesra keluarga berdekatan Hawa Mahal
Terletak berdekatan Istana Bandar dan Jantar Mantar, ibis Jaipur City Centre menyediakan teres atas bumbung, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Masakan India restoran di tapak, Spice It, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Nikmati gimnasium 24 jam serta aktiviti seperti memanah. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman permainan dan bilik arked/permainan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan sewa basikal percuma
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Ciri-ciri bilik
Semua 140 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 26-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan Buku kanak-kanak

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 599 hingga 599 untuk orang dewasa dan INR 299 hingga 299 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Spice It

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium 24 jam
  • Memanah
  • Sewaan basikal percuma
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Buku kanak-kanak
  • Kemudahan dobi
  • Mainan kanak-kanak
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Hulu semburan tangan
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 7 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 26-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah dengan bukti alamat yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah. Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 4000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 599 hingga 599 untuk dewasa dan INR 299 hingga 299 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari 01 Januari hingga 31 Disember
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Hotel Jaipur
Ibis Jaipur Hotel AccorHotels Brand
Jaipur Ibis
Ibis Jaipur AccorHotels Brand
ibis Civil Lines Hotel
ibis Jaipur City Centre Hotel
ibis Jaipur Civil Lines Hotel
ibis Jaipur City Centre Jaipur
ibis Jaipur City Centre Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah ibis Jaipur City Centre mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Jaipur City Centre?

Setakat 10 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Jaipur City Centre pada 19 Ogo 2025 bermula serendah RM 125.91, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah ibis Jaipur City Centre mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di ibis Jaipur City Centre?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Jaipur City Centre?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di ibis Jaipur City Centre?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Jaipur City Centre?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel yang mesra keluarga ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Istana Bandar, Jantar Mantar dan Hawa Mahal. Jal Mahal dan Kota Amber juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.Civil Lines Station hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Bais Godam Station sejauh 24 minit berjalan kaki.

ibis Jaipur City Centre Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 111 daripada 307 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 100 daripada 307 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 307 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 307 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 307 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Rahul

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They need to really work on there breakfast food it was terrible
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Shishir

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything is fine except drinking water in room is not good.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Manali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very comfortable
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

vivek

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It feels like a property next to the airport given how temporary everything seems inside the rooms. I had a family room and there was not even a table and a single chair. Worn out bedsheets and towels and bathroom felt like a economy class flight lavatory.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

DR AMNISH

Sukakan: Kebersihan
Likes: clean and managed pool, staff behaviour Dislikes:
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Higor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel, uma pena da piscina estar fechada
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Virag

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As expected.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Gaurav

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disgusting hotel. Overpriced. Rooms were like a matchbox and washrooms were disastrous to say the least. Pillow covers had Fingal affect. Breakfast was below average. Half way through all the major items were finished and no effort was made to refill those. Tea served in the Breakfast was at least 2 hours stale, and waiters were busy in their own little world. I had a paid lunch where the waiter forgot to transfer the order details to the kitchen. Hence had to eat half stomach on twice the rate. If you can pay Similar amount, try staying in a different hotel. This hotel has just ibis name, totally awful experience.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Herbert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly, very nice
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Levin, Hamburg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Einfach sehr angenehm.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Abdulsattar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Bina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Service is ineffective, dinner was always cold but breakfast was alright
Menginap 3 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Fernando

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very dirty, plates with leftover food in the hall
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Sandeep

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall bad experience
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Jonas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Amit

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My room was super cold. I asked them to look into why the room is not heating and they sent an engineer who was kind of rude and told me "Hotel doesn't have heating capability". I went to the front desk and asked for a heater and was told by the rude front desk person that "All heaters are occupied". I got cold and fever and only after going to front desk 3 times I was given a heater a day later. By that time I was already so sick I couldn't enjoy my vacation. Thankfully the third time went the front desk person was respectful and understanding of my situation but I was already too sick by then. Won't book again. Not recommended.

8/10 Baik

VIGNESH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Gaurav

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is very helping and cooperative
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Dai, Tsukuba

Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Vishal

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid Ibis Jaipur at all costs...

It was not a great experience staying at IBIS Jaipur. The room had bad ceiling toilets were really cramped. The furniture was dated, a/c control and TV was not working consistently. The room service was pathetic and Ibis, Jaipur should improve its service levels couple of notches high. For the price that I paid (with 2 rooms booked) it felt like I was cheated on price, facilities and service standards. The hotel staff were not at all cooperative because I booked via Hotels.com Not sure whether Ibis cared much for business provided your platform. I wouldn't recommend this hotel to anybody...
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Vivek

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Ibis jaipur

The stay was ok. Pretty compact rooms and bathrooms. Good if someone wants to tour outside in the mornings and come to sleep in the room. Breakfast spread is good.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Ashutosh, Las Vegas

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

priyanshu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was good
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Claudia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel di buon livello, adatto agli europei.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Sonika

Menginap 1 malam pada Nov 2024