Hotel Royal Orchid

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat konvensyen di Jaipur dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Royal Orchid

Bar (di hartanah)
Suite | Ruang tamu | TV LCD, pendiangan, pemain DVD
Depan hartanah - siang/malam
Plunge Pool King size bed with Bath tub | Pemandangan dari bilik
1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM195
RM218 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Ogo - 21 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Premium Twin Front View with Bath Tub

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe King Bed with Bath Tub

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Plunge Pool King size bed with Bath tub

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Kolam tunjam persendirian
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
  • 54 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
  • 66 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club room with Bath Tub

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Bed with Bath Tub

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite to BSNL Office, Tonk Road, Near Durgapura Flyover, Durgapura, Jaipur, Rajasthan, 302018

Tempat berdekatan

  • Toran Dwar - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Taman Perdagangan Dunia - 3 min memandu - 1.8 km
  • Stadium Sawai Mansingh - 8 min memandu - 7.4 km
  • Hawa Mahal - 12 min memandu - 11.9 km
  • Istana Bandar - 12 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Vivek Vihar Station - 6 minit memandu
  • Stesen Metro Jaipur - 23 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 7 minit memandu

Restoran

  • ‪Okra - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Lounge 18 - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪The Fern An Ecotel Hotel Jaipur - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Breakfast Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Saffron - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Royal Orchid

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Perdagangan Dunia
Terletak berdekatan Stadium Sawai Mansingh dan Kuil Birla Mandir, Hotel Royal Orchid menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan India. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan dobi dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 139 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci televisyen definisi tinggi dengan pemain DVD
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Limelight
  • Salsa Lounge
  • Tiger Trail

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Kolam berpagar
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda (kelebaran 122 sentimeter)
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Cermin pembesar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Katil berketinggian rendah (ketinggian 61 sentimeter)
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 122 sentimeter)
  • Meja berketinggian rendah (ketinggian 91 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 122 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tab mandi mudah akses
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat duduk tab mandi mudah alih
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 5 tingkat
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Penyelamat
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 40-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Pencahayaan LED
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 550 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Royal Orchid Jaipur
Royal Orchid Jaipur
Hotel Royal Orchid Hotel
Hotel Royal Orchid Jaipur
Hotel Royal Orchid Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Hotel Royal Orchid mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Royal Orchid?

Setakat 19 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Royal Orchid pada 20 Ogo 2025 bermula serendah RM 194.74, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Royal Orchid mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Royal Orchid?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Royal Orchid?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Royal Orchid?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Royal Orchid memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR550 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Royal Orchid?

Terletak di Jalan Tonk, hotel mewah ini sejauh 1.4 mi (2.2 km) from Taman Perdagangan Dunia serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Stadium Sawai Mansingh dan Kuil Birla Mandir. Bazar Bapu dan Bazar Johri juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Durgapura Station sejauh 22 minit berjalan kaki.

Hotel Royal Orchid Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 32 daripada 83 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 26 daripada 83 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 83 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 83 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 83 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Syed Aijaz

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kunj, Hapur

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Happy with the stay
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Rajneesh

Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

MASAHIRO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very clean.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Hardeep

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Fair property
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Rohit

Menginap 2 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Himanshu

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The property itself and the amenities are amazing but the front desk staff is terrible. I checked in and booked my hotel through expedia. I honestly didn't even notice that instead of 2 people i put 1. When i checked in with my friend, nothing was brought up. But 4 hours after checking in, they called my room and asked for extra money. I was confused as this had never happened before and my question was if this was their policy why was it not brought up before at the time of check in?
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Priti

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a delightful stay! This hotel is perfectly located close to the airport and offers easy access to exciting outstation trips to the breathtaking Rajasthani desert 🏜. While the interiors could use a little modernization, especially the hall carpets and mattresses on the 5th floor, the overall experience was fantastic! We did encounter a curious situation with what sounded like a torrential flow of water above our room on the 3rd floor, but the incredibly helpful reception team sprang into action, swiftly changing our room the very next day. Their responsiveness truly made a difference! As someone who prefers milder flavors, I was pleasantly surprised at how the restaurant staff went above and beyond to cater to my non-spicy preferences. It was such a thoughtful gesture that made dining a joy! Every member of the staff was courteous and warm, creating a welcoming atmosphere that I cherished. I had a wonderful time and can’t wait to return for another joyful visit!
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Rakesh

Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Marie Joie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel! Very comfortable and close to the airport.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Alejandro

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un oasis dentro de la locura de la Ciudad.
Menginap 9 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Sanjay

Menginap 6 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Karen

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best Hotel and Value

Hotel Orchid is a beautiful hotel, the service was excellent, the rooms are clean and comfortable. The staff most accommodating. I traveled alone and the security is good. The food well presented and everything high quality. Make sure to have the breakfast! This was my first time in Jaipur and I plan to come again. I will be staying at Hotel Orchid when I do. Enjoy this wonderful place as much as I have.
Lobby
Menginap 4 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Shachindra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed was in a pathetic condition, the mattress was stained with human secretions and was sagging from center. Mattress was covered with mattress cover, couldn’t sleep the whole night. Complaint was reported to the duty manager Bhavuk and he had no answer to the complaint, he assured me of connecting me to the general manager but till now no news and to my utter surprise, when I called, he did not pick up the call and never called me back. Very poor response on the management’s part. Not at all value for money. This was my first stay with Royal Orchid, Jaipur and probably the last. We are on a family vacation to India but started on a very bad note.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Wolfgang

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Ein Anruf der Rezeption um 1 Uhr morgens (!), wir sollten bitte die Tür öffnen!? Es war keiner vor der Türe...an der Rezeption wusste man davon am nächsten Tag nichts. Der 2te fehlende Bademantel wurde schnell aufs Zimmer gebracht...aber am nächsten Tag wieder entfernt... Am 3ten Tag gab es nur noch Duschhandtücher, keine kleinen sog. Gästehandtücher. Die Indien, für Europäer wichtigen, verschlossenen Wasserflaschen gab es nicht (das habe ich noch nie erlebt in Indien ä, und das war mein ca. 20ter Besuch), sondern nur die vom Hotel abgefüllten Flaschen. Wir haben die mitgebrachten genutzt und für den Tee das vom Hotel abgefüllte abgekocht. Eine Reihe von Kleinigkeiten, die aber bei dem Preis v.a. in Indien (anderswo auch) nicht akzeptabel sind. Das Buffet zum Frühstück und Abendessen war gut und angemessen.
Menginap 3 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Jay

Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Manthan

Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Rashi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good stay
Menginap 3 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Amit

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

MICHAEL

Menginap 1 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Fernando

2/10 Teruk

Ashok

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bath room is dirty and smelly

10/10 Cemerlang

Hiren

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fabulous stay and awsum experience

Amazing experience having stay at Hotel royal Orchid. The staff at the hotel were so down to earth and taken care for everything thing .. right from hygiene, food and stay. The chef use to take care of all the guest while they have their meals and personally visits to check if the guest need anything else. The hotel is just 10 mins away from Airport. Must stay at this hotel if one visits Jaipur. Thank you
Menginap 3 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Punit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay was comfortable & good
Menginap 1 malam pada Apr 2021