Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Laxmi Niwas





Ulasan
3.8 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Kipas siling
Katil sofa - raja
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Premium Double Room

Premium Double Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Katil Select Comfort
Bilik tidur berasingan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Near Sanjeevani Hospital, Near Sanganer Road, Sodala, Jaipur, Rajasthan, 302019
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Park Central Jaipur City Center
Park Central Jaipur City Center
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 6 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 500 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran katil lipat simpan: INR 500.0 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Laxmi Niwas Jaipur
Laxmi Niwas Hotel
Laxmi Niwas Jaipur
Hotel Laxmi Niwas Hotel
Hotel Laxmi Niwas Jaipur
Hotel Laxmi Niwas Hotel Jaipur
Soalan lazim
Hotel Laxmi Niwas Ulasan
Ulasan
3.8
4.0/10
Kebersihan
4.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
2.0/10
Kemudahan
3.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Ogo 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Ketankumar
28 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NEVER GO WITH FAMILY
Ketankumar
Menginap 2 malam pada Dis 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Third class hotel
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
arnab, India
3 Jan 2013
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
about the hotel
arnab
2/10 Teruk
Deep
13 Nov 2012
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Deep
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
20 Jun 2012
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
3 Nov 2011
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Laxmi Niwas New Sanganere Road Sodala
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2011
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Laxmi Niwas
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Canada
17 Jul 2011
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I won't recommend this Hotel
Canada
8/10 Baik
fabrice, NORD
23 Jan 2010
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik