Palm Inn Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Izmir terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
Bar mini
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Mursel Pasa Bulv No149 Kahramanlar, Izmir, 35000

Tempat berdekatan

  • Kulturpark - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Dataran Basmane - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pameran Antarabangsa Izmir - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Smyrna - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kordonboyu - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Basmane - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Cankaya - 15 minit berjalan kaki
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Bahçe Cafe - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Hıdır Baba'nın Yeri - Orkide Kebap Salonu - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Köşem Piknik Büfe - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪mavi kelebek gazinosu - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Kar Çiçeği - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Palm Inn Hotel

Hotel berdekatan Dataran Konak
Palm Inn Hotel menyediakan kemudahan seperti sarapan bufet percuma dan kemudahan dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 55 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Nombor Pendaftaran Hartanah 8468

Hartanah juga dikenali sebagai

Palm City Hotel
Palm Inn Hotel Hotel
Palm Inn Hotel Izmir
Palm Inn Hotel Hotel Izmir

Soalan lazim

Adakah Palm Inn Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Palm Inn Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Palm Inn Hotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Palm Inn Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Palm Inn Hotel?

Terletak di Konak, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Kulturpark dan Taman Kültür. Dataran Basmane dan Pameran Antarabangsa Izmir juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Cankaya sejauh 15 minit berjalan kaki dan Stesen Hilal sejauh 16 minit berjalan kaki.

Ulasan

Palm Inn Hotel Ulasan

6.2

7.8

Kebersihan

8.2

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

6.8

Mesra alam

7.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 31 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 31 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 31 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 31 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 31 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Geh mit oder

Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Samir

Menginap 5 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Meryem

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
War nicht so wie ich erwartet habe
Menginap 7 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Fatih

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Mehmet

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gürültüden uyumak mümkün değil
Menginap 1 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

B

Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

FARUK

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Ahmad

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing
Menginap 3 malam pada Jul 2023

4/10 Lemah

OMER FIRAT

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

4/10 Lemah

Werner

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Enttäuschend

Erster Eindruck war toll. Doch leider war die Klimaanlage im Zimmer defekt. Als wir spät abends ins Hotel zurück kehrten, war sie trotz meiner Bitte nicht repariert worden. Hotel liegt an einer extrem befahrenen Straße. Dies wäre kein Problem mit schalldichten Fenstern. Aber die Fenster dichteten so schlecht ab, dass man meinte auf der Straße zu liegen. Hatten nur wir zufällig so ein schlechtes Zimmer erhalten, oder ist das ein prinzipieller Mangel, fragte ich mich. Sehr gutes Frühstücksbüffet. Hatten das Hotel gewählt, weil man kostenlos parken kann. Liegt aber eigentlich fußläufig zu weit von der Innenstadt weg.
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Fulya

Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Caner

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

Bouchra

Menginap 3 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Sehr gutes Hotel in zentraler Lage

Es ist ein tolles Hotel, das den Gästen tägliche Reinigung der Zimmer und ein Frühstück sowie einen Kaffee- & Teeservice auf den Zimmern bietet. Das Zimmer ist sehr gepflegt und die Duschen ebenso. Das Hotel selbst ist an einer belebten Straße, jedoch sehr zentral gelegen. Man kann sehr zufrieden sein und die Angestellten sind äußerst freundlich und bemüht, herzlichen Dank. Wer keine allzu hohen Ansprüche an eine Unterkunft in Izmir hat, ist hier gut aufgehoben. Luft nach oben ist natürlich immer. Dennoch, ich empfehle dieses Hotel, war alles bestens.
Menginap 7 malam pada Jul 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

GHOLAMREZA

Menginap 2 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Ömer

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Nuray

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

How
Menginap 2 malam pada Mei 2021

8/10 Baik

Süleyman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Volkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Tavsiye edilmeyi hak ediyor.

Otel konum olarak çok merkezi bir yerde. Çalışanların ilgisi güzel. Temizlik iyi. Kahvaltı şehir oteli seviyesinde ama çeşit bakımından gayet iyi. Tek sıkıntı yol üzeri binanın dış cephe cam kaplaması biraz ses alıyor. Dinleme ihtiyacım var dediğimde yan yola bakan ve en üst kattan oda verdiler çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Sertan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Huzurlu bir ortam

Temiz sakin Güleryüz
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Osman tolga

Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Robin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Needs a little love put into it.

Property needs a little TLC put into it. I'm sure it was golden back in the day, but now it's just a little sad.
Menginap 1 malam pada Sep 2019