Galeri foto untuk Hotel L'Arenella





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Garden View

Standard Double Room, Garden View
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Lihat semua foto untuk Classic Double Room, Partial Sea View

Classic Double Room, Partial Sea View
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room, Hill View

Comfort Double Room, Hill View
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Isola del Giglio, Hotel L'Arenella berada berhampiran pantai. Mereka yang ingin melakukan aktiviti boleh mengunjungi Pelabuhan Giglio, manakala semua orang dapat menikmati keindahan semula jadi di Pantai Arenella dan Pantai Campese.

Via Arenella 5, Isola del Giglio, GR, 58013
Tempat berdekatan
- Pantai Arenella - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
- Pelabuhan Giglio - 2 min memandu - 1.5 km
- Le Cannelle - 4 min memandu - 2.2 km
- Pantai Campese - 5 min memandu - 4.3 km
- Cala dell'Allume - 20 min memandu - 6.8 km
Bergerak
Restoran
- La Vecchia Pergola - 19 min berjalan kaki
- Bar Da Rosa - 19 min berjalan kaki
- Bar Il Portico - 6 min memandu
- Cannelle Beach - 5 min memandu
- Ristorante da Maria - 6 min memandu
Tentang hartanah ini
Hotel L'Arenella
Hartanah serupa

Bike&Boat Argentario Hotel
Bike&Boat Argentario Hotel
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 132 ulasan
Harga ialah RM341
RM394 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel L'Arenella
Hotel L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Hotel
L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Hotel Isola del Giglio
Soalan lazim
Ulasan
Hotel L'Arenella Ulasan
9.2
Hebat
9.4
Kebersihan
9.4
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Mesra alam
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8 Ogo 2023
Menginap 2 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Maria Giulia
Mengembara bersama pasangan
3 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maria Giulia
Menginap 2 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
paola
13 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
paola
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Nuno
5 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nuno
Menginap 4 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Linn
11 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Linn
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Massimo
Mengembara bersama keluarga
16 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Massimo
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Matteo
7 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Matteo
Menginap 5 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Lorenzo
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lorenzo
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Rita
10 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rita
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Massimiliano, Livorno
27 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Massimiliano
Menginap 2 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Romy, Bayern
17 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Romy
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
pietro
16 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Grazioso Hotel vicino al mare
pietro
Menginap 2 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Michael
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 5 malam pada Ogo 2018
6/10 Boleh diterima
Big, Roma
9 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
GrAzioso albergo
Big
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
LAURA
3 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LAURA
Menginap 4 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Daniel
23 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
LAURA
29 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
weekend al Giglio
LAURA
Menginap 3 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Michele
2 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Arenella
Michele
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
dante
2 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
dante
Menginap 2 malam pada Apr 2017
10/10 Cemerlang
ML, Florida
9 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ML
10/10 Cemerlang
Alida, Bergamo
1 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bella vacanza
Alida
8/10 Baik
christoffer, Malmö
12 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prisvärt och praktiskt hotell med underbart läge
christoffer
8/10 Baik
Mark, Eugene, oregon
26 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik