Galeri foto untuk H2H Maison De Luxe





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Seluruh pangsapuri
Boleh menampung 8
Kemudahan popular
Tambah tarikh untuk harga
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit tunai: MYR 200 sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Yuran daftar masuk lewat
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
H2H Maison Luxe Apartment Ipoh
H2H Maison Luxe Apartment
H2H Maison Luxe Ipoh
H2H Maison Luxe
H2H Maison De Luxe Ipoh
H2H Maison De Luxe Apartment
H2H Maison De Luxe Apartment Ipoh
Tentang kawasan sekitar

B-16-15, Menara Majestic Tower, Jalan Dato Tahwil Azhar, Ipoh, Perak, 30300
Soalan lazim
H2H Maison De Luxe Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
11 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
David
7 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Chong
31 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chong
Menginap 1 malam pada Jul 2018