Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk OYO New Anápolis Hotel, Imperatriz





Ulasan
5.2 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Room (Individual)

Room (Individual)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room (1 Double bed + 2 Single beds)

Quadruple Room (1 Double bed + 2 Single beds)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Quadruple Room (1 Double bed + 2 Single beds)

Superior Quadruple Room (1 Double bed + 2 Single beds)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room (4 Single Beds)

Quadruple Room (4 Single Beds)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Br Km , Sn Centro, Imperatriz, Maranhão, 6
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 20 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Soalan lazim
OYO New Anápolis Hotel, Imperatriz Ulasan
Ulasan
5.2
5.0/10
Kebersihan
6.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.6/10
Kemudahan
4.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
4.6/10
Mesra alam
Ulasan
10 Mei 2025
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Antonio Ramos
Pengembara perniagaan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonio Ramos
Menginap 2 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
Ana Paula Dai
Mengembara bersama kumpulan
16 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Custo beneficio razoável/ruim
Ana Paula Dai
Menginap 1 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Roberto A V
15 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PESSIMA EXPERIÊNCIA
Roberto A V
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Raildes
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Raildes
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
wilker
22 Mac 2025
wilker
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Rafael
17 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Rafael
Menginap 2 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
vagner
Pengembara perniagaan
26 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PIOR HOTEL QUE JA FIQUEI
vagner
Menginap 2 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Edmilson
Pengembara perniagaan
20 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edmilson
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Antoniel
Mengembara bersama keluarga
13 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Precisa Melhorar Urgentemente
Antoniel
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Claudio
Pengembara perniagaan
26 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudio
Menginap 3 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Luis
Pengembara perniagaan
18 Jan 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
hilder
Pengembara perniagaan
12 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ruim
hilder
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Ana Paula
2 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Paula
Menginap 1 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Marcello
1 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcello
Menginap 1 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
Robson
Mengembara bersama keluarga
29 Dis 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robson
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
JAILSON
20 Nov 2024
JAILSON
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Maycon
30 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Falta de compromisso
Maycon
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Carlos
25 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlos
Menginap 1 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
Romulo
10 Sep 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Romulo
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
ANDRE LUIZ DE
3 Sep 2024
ANDRE LUIZ DE
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Ana Maria
3 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Maria
Menginap 2 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Ana Maria
26 Jul 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Maria
Menginap 2 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Nunes
Pengembara perniagaan
12 Jul 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Nunes
Menginap 1 malam pada Jul 2024