Hotel Lusitania
Hotel di Ibagué terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang terbuka
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2016
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2016
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2016
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Cra. 2 N° 15-55, Ibague, Tolima, 730006
Tentang hartanah ini
Hotel Lusitania
Hartanah serupa

Hotel Center
Hotel Center
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Parkir tersedia
- Dobi
7.8 daripada 10, Baik, 25 ulasan
Harga ialah RM94
RM94 jumlah
30 Jul - 31 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira COP 10500 hingga 16000 untuk dewasa dan COP 8000 hingga 15000 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: COP 28000 seorang (sehala)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Lusitania
Hotel Lusitania Ibague
Lusitania Ibague
Hotel Lusitania Hotel
Hotel Lusitania Ibague
Hotel Lusitania Hotel Ibague
Soalan lazim
Hotel Lusitania Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
28 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2021
10/10 Cemerlang
Carlos
Pengembara perniagaan
18 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos
Menginap 1 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Ana Cristina
Mengembara bersama keluarga
3 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Cristina
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
sebastian
27 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
EXCELENTE
sebastian
Menginap 3 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Camilo
8 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Camilo
Menginap 2 malam pada Jan 2020
6/10 Boleh diterima
Cesar A
29 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Comentario.
Cesar A
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
27 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
HECTOR
Pengembara perniagaan
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HECTOR
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Ernieken, New York
2 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ernieken
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Wilmar
3 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wilmar
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
6/10 Boleh diterima
Carmen, Edmonton, Canada
3 Ogo 2018
Sukakan: Keselesaan bilik
Carmen
Menginap 2 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Fernando
23 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel histórico y cómodo
Fernando
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
David, New Orleans, Louisiana, USA
18 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Remodeled rooms, nice pool, good WiFi
David
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Fernando, Charlotte
19 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect location, staff and experience!
Fernando
Menginap 7 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Stiven y Lady, Bogotá
7 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Absolutamente básico..
Stiven y Lady
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best location In ibague,
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Okt 2017
Regulae
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Connie, USA
11 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful hotel, close to plaza
Connie
Menginap 7 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Raul, Bogota
8 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfecho en general.
Raul
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Kerry
2 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kerry
10/10 Cemerlang
carlos
19 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
carlos
8/10 Baik
Edgar
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik