Golden Rose Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Laut Merah

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Golden Rose Hotel

Standard Double Room | Pemandangan dari bilik
1 bilik tidur, Wi-fi percuma
Standard Quadruple Room | 1 bilik tidur, Wi-fi percuma
Pintu masuk hartanah
Pemandangan dari hartanah

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Triple Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Single Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Quadruple Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
SHERATON, Hurghada, Red Sea Governorate, 1964813

Tempat berdekatan

  • New Marina - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran Sackalla - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Masjid Al Mina - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pelabuhan Maritim Hurghada - 3 min memandu - 1.9 km
  • Hurghada City Center - 6 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Hurghada (HRG-Lapangan Terbang Antarabangsa Hurghada) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪ماكدونالدز - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Las Vegas - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪كوستا كوفي - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪برجر كنج - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪دجاج كنتاكى - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Rose Hotel

Hotel berdekatan Laut Merah
New Marina terletak berdekatan Golden Rose Hotel , yang menyediakan sarapan Eropah percuma, kedai kopi/kafe dan bar. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 25+ Mbps dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Bantuan pelancongan/tiket, tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Golden Rose Hotel mempunyai keselesaan seperti tempat makan berasingan, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Almari pakaian dan tempat makan berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 2 meter
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan

Kemudahan

  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Makanan dan minuman

  • Ruang makan berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 11:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 5 setiap haiwan kesayangan, sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini hanya menerima wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Penggunaan pantai tersedia dengan surcaj.

Soalan lazim

Adakah Golden Rose Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD5 setiap haiwan kesayangan, sehari.

Berapakah fi parkir di Golden Rose Hotel ?

Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Golden Rose Hotel ?

Masa mula daftar masuk: 11:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Golden Rose Hotel ?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Di manakah terletaknya Golden Rose Hotel ?

Terletak di Sakkala, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Laut Merah dan New Marina. Dataran Sackalla dan Masjid Al Mina juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Golden Rose Hotel Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 34 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 34 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 34 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 34 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 34 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Yosry shokier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Jyrki

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

THAO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Personnel très aimable et au service de ses clients. Surtout M. Hammet qui s'est montré de tres bon conseil et très prévenant
Menginap 10 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid

Promises rooms with sea view (written in room type and room description) but on arrival says: "sea view is availability only and they are all booked" and when asked he got angry and in denial and started expressing that I didn't know "how things work" and that "he has multiple years experience as a host"
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

baris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Else

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 14 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

joao

Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Sanna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Huone oli puhdas, sänky hyvä, ja suihku toimi. Siinä oli odotuksemme hotellia kohtaan. Aamiaisessa olisi ollut parantamisen varaa. Henkilökunta oli ystävällistä.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Joeun

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jeta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gutes hotel mit einer guten lage

Die gegend ist super der strand ist ca 5minuten zu fuss und auch sauber viele restaurants in der nähe Das hotel ist auch gut die leute wo dort arbeiten sind supper lieb und geben dir viele tipps das einzige was zu bemängel hätte wäre das die strassen allgemein bisschen dreckig sind und nicht sauber aber alles in einem war es supper Danke nochmals
Menginap 15 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Saif

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war gut & der Ort liegt im Stadtzentrum
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Amir

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Susan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

GREAT VALUE B AND B

Value 100%. Basic but clean, extremely friendly and accomodating. Lashings of hot water, I was not bothered by staff all the time, as happens in all inclusive hotels. Set breakfast but more than enough for me, included, omelette, tomato, cucumber, potato, cheese, jam, yoghurt egyptian bread and whte bread, tea, coffee and/or water. Very very close to beach, £1 entry but wonderful freshly cooked food available at low prices. The hotel is a 2 minute walk from the Marina and the same to Sheraton, the heart of Hurghada with its shops restaurants etc.
Menginap 21 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Nicole

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is in a quiet area. The staff is friendly. The room was spacy with a small balcony a side sea view. The breakfast was prepared freshly. Good stay.
Menginap 6 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Else

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 25 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Troy

Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Marco

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hotel posizionato in una comoda posizione. Purtroppo solo in hotel abbiamo scoperto che la spiaggia "privata" menzionata nella descrizione era solo una spiaggia pubblica a pagamento. Colazione buona e abbondante e personale disponibile, forse un po' lento. L'ambiente sa di vecchio stile, una rinfrescata e maggior pulizia degli ambienti comuni e della camera sarebbe stata preferita. Se non si hanno "pretese" il prezzo é buono. Peccato perché per rendere l'hotel molto meglio basterebbero solo alcune attenzioni.
Menginap 3 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Amgad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff and management are friendly and suppotive.
Menginap 4 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Nuti Valentina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

AHMOS

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

friendly

Good Staff are very helpful and friendly
Menginap 1 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Nazif

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Kalınabilir merkez yakın deniz yakınçalışanlar ok

Şehir merkezi yat limanı yakın otel eski malzemeler eski
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Taha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and great staff. thank you
Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Sahida

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Abedl El Kader

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bra

det var bra service
Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023