Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Hoevelaken terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM278
RM342 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(14 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Luxury Double Room

Sorotan

Balkoni
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Balkoni
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Oosterdorpsstraat 11, Hoevelaken, 3871 AA

Tempat berdekatan

  • Wijngaard Aan de Breede Beek - 7 min memandu - 5.6 km
  • Muurhuizen - 8 min memandu - 7.5 km
  • Kem Tahanan Amersfoort - 9 min memandu - 11.5 km
  • Kasino Jack's - 9 min memandu - 7.5 km
  • Rumah Mondriaan - 9 min memandu - 7.8 km

Bergerak

  • Stesen Hoevelaken - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬5 min memandu
  • ‪Tjaps - ‬7 min memandu
  • ‪shabu shabu - ‬5 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬6 min memandu
  • ‪Zomertuin De Wereldkeuken - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman

Mewah bagi hotel berhampiran stesen kereta api
Manfaatkan teres, pendiangan di lobi dan bar di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Restaurant de Gasterie, menawarkan sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan menu kanak-kanak. Sebagai tambahan kepada pusat persidangan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Bantuan pelancongan/tiket, TV di lobi dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 79 bilik menampilkan keselesaan seperti menu bantal, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi rendaman dalam
  • 30-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Mentol lampu LED, Peralatan seni dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 17.50 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant de Gasterie

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Peralatan seni
  • Permainan kanak-kanak

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 567 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendiangan di lobi
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 30-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.95 seorang semalam
  • Fi perkhidmatan: EUR1.05 seorang, semalam
  • Fi tempat peranginan: EUR1.05 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17.50 seorang
  • Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Bilderberg De Klepperman
Bilderberg De Klepperman Hoevelaken
Bilderberg Hotel De Klepperman
Bilderberg Hotel De Klepperman Hoevelaken
Bilderberg Hotel Klepperman
Bilderberg Klepperman
Hotel Bilderberg Klepperman
Hotel Klepperman Bilderberg
Klepperman
Klepperman Bilderberg
Bilderberg Hotel Klepperman Hoevelaken
Bilderberg Klepperman Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant Klepperman Hotel Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant Klepperman Hotel
Fletcher Hotel-Restaurant Klepperman Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant Klepperman
Fletcher Restaurant Klepperma
Fletcher Restaurant Klepperman
Fletcher Hotel Restaurant De Klepperman
Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman Hotel
Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman Hoevelaken
Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman Hotel Hoevelaken

Soalan lazim

Adakah Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman?

Setakat 17 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman pada 23 Nov 2025 bermula serendah RM 278.06, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman?

Terletak di Hoevelaken, hotel ni dalam jarak 6 bt (10 km) dari Wijngaard Aan de Breede Beek, Kasino Jack's dan Muzium Kulinari Marienhof. Theater De Flint dan Spa Ikan Amersfoort juga dalam jarak 6 bt (10 km). Stesen Hoevelaken sejauh 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Fletcher Hotel - Restaurant De Klepperman Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

8.8

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 117 daripada 294 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 119 daripada 294 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 46 daripada 294 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 294 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 294 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Peter

Redelijk
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Matthew

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The check-in was horrible. They had a confirmation email about my reservation, but it wasn’t in the booking. The room didn’t even have a coffee maker. The mattress is on the bed were very very very old and uncomfortable overall decor and cleanliness of the hotel room was not very interesting I stayed in quite a few at your hotels and this one was disappointing.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Lucien, Ulm

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

David, Hayes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stayed here on two occasions now, this time, the breakfast was rather poor compared to previous stay. Rooms are dated but comfortable, can get warm in the summer with no A/C but electric fan was provided. Staff very friendly and competent and spoke good English.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Behöver en uppfräschning

Vi var flera vänner som bodde på hotellet över en helg. Vi bodde i tre olika rum med samma standard och pris, men fick helt olika faciliteter. Två av rummen hade kylskåp och/eller AC. Mitt rum hade ingen AC, inget kylskåp och det gick knappt att få kallt vatten i duschen. Det var varmt och kvavt. Det luktade svett i alla tre rum, kanske från heltäckningsmattorna. Det kändes inte fräscht och det var svårt att sova. Jag var tvungen att ha fönstret öppet hela tiden för att få in luft, men eftersom rummet låg ovanför entrén blev jag väckt på natten av gäster som anlände. Det var inte en trevlig vistelse, det levde inte upp till mina förväntningar.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Per

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dejligt sted

Hyggeligt sted, pænt og rent og venligt personale
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Robbert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Michael

Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Silke

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Das Hotel ist schon etwas in die Jahre gekommen, Teppich im Zimmer war ziemlich abgelaufen. Die Fugen im Bad teilweise verschimmelt. Wir kamen um 20.00Uhr an und das Restaurant war schon geschlossen.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Teunis

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Was best.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Nel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Its oke
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Cor

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Perfect
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

J.A.

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Frans

Mengembara bersama pasangan
Wel vriendelijke receptionisten, maar in het restaurant de ontwetendheid van het personeel onbegrijpelijk
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Leo

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Oke
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Okay but not great experience

Hotel staff does not greet you upon entry. They always look down. I booked a room that was advertised to sleep 3 persons but only sleeps 2!! False advertising. I had to pay extra for an extra foldable bed!! They also charge extra tourist taxes!! So all in all way more expensive. This should all have been included in the Hotels.com pricing! Rooms are dated, no A/C units, fan or anything present. You need to open the window for some airflow… typical Dutch. No fridge or microwave present. Beds are good and comfortable. Shower is in the middle of the tub not on right or left side. Water pressure was low to conserve water so your legs stay cold during showering. Breakfast buffet costs extra! Could be included in the price in my opinion.
Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rom

Hotel is okay, fijn ontbijt
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Nico

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooi gebouw
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Ingrid

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Het was een goed en uitgebreid hotel. Prima kamer prijs verhouding.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Guy

Pengembara perniagaan

zakenreis

Kamers zijn ok, ontbijt is duur voor de kwaliteit, roerei is taaie blubber, snel internet, de bar was gesloten door renovatiewerken
Menginap 4 malam pada Jan 2025