Grand Hotel Astoria

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pantai persendirian berhampiran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Hotel Astoria

Makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Itali, lautan
Geladak matahari
Makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Itali, lautan
Meja sambut tetamu
Bahagian luar

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM445
RM504 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Nov - 7 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Junior Suite, Balcony

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double or Twin Room

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double or Twin Room, Balcony, Beachside

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, Balcony, Beachside

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Largo San Grisogono, 3, Grado, GO, 34073

Tempat berdekatan

  • Basilica of Sant'Eufemia - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai G.I.T. Grado - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Costa Azzurra - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Kelab Golf Grado - 11 min memandu - 8.6 km
  • Tempat Suci Barbana - 55 min memandu - 4.9 km

Bergerak

  • Stesen Cervignano A.G. - 24 minit memandu
  • Trieste (TRS-Friuli Venezia Giulia) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Trattoria Vittoria - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Da Ovidio - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Pizzeria Bella Napoli - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Vista Mare - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Enoteca Vini Pregiati - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Hotel Astoria

Mewah bagi hotel mesra keluarga di tepi laut
Sarapan bufet percuma, 5 bar pantai dan bar kolam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Grand Hotel Astoria. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Manjakan diri anda dengan rawatan Ayurveda, Aromaterapi atau rawatan muka di Terme Marine, tapak spa. Masakan Itali restoran di tapak, Settimo Cielo, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan pemandangan lautan. Sebagai tambahan kepada teres dan kedai kopi/kafe, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam renang tertutup, bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Sewa basikal, letak kenderaan valet (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 124 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bidet dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 25 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 5 bar pantai

Restoran di tapak hartanah

  • Grand Salle
  • Osteria al Gial
  • Settimo Cielo

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Porter/tukang angkut
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Mandi lumpur
  • Mandian Turki
  • Mata air panas/mineral
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu
  • Tab panas
  • Talasoterapi
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 7 Januari dan 28 Februari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
4 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet berbumbung: EUR25 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Kanak-kanak di bawah umur 6 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa
Kanak-kanak di bawah 6 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Astoria Grado
Grand Hotel Astoria
Grand Hotel Astoria Grado
Hotel Grand Astoria
Grand Astoria
Grand Hotel Grado
Grand Hotel Astoria Hotel
Grand Hotel Astoria Grado
Grand Hotel Astoria Hotel Grado

Soalan lazim

Adakah Grand Hotel Astoria mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka bermusim.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Hotel Astoria?

Setakat 6 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Hotel Astoria pada 6 Nov 2025 bermula serendah RM 444.82, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Hotel Astoria mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Hotel Astoria?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR25 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Grand Hotel Astoria?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00.

Apakah masa daftar keluar di Grand Hotel Astoria?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Grand Hotel Astoria memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Grand Hotel Astoria?

Hotel mesra keluarga di Grado ini terletak di tepi laut, dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Basilica of Sant'Eufemia dan Pantai G.I.T. Grado. Pantai Costa Azzurra adalah 0.5 bt (0.9 km) jauhnya.

Ulasan

Grand Hotel Astoria Ulasan

8.2

Sangat Baik

8.8

Kebersihan

9.4

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 84 daripada 200 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 75 daripada 200 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 200 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 200 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 200 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Verena

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr gute Lage, Essen war gut, Personal sehr freundlich Pool haben wir nicht genutzt, aber ist auch bestimmt super. Das einzige Problem war dass wir bei der Ankunft nicht gleich in die Tiefgarage konnten weil diese voll besetzt war...
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Davine

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Tomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Thomas

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unser Aufenthalt in diesem Hotel war sehr angenehm. Das Hotel war sehr sauber und unsere geräumige Suite mit Meerblick bot eine schöne Aussicht, auch wenn das Hotel in zweiter Reihe liegt. Das Frühstück war hervorragend: reichhaltig, frisch und mit Kaffee vom Barista. Das Personal war durchweg sehr freundlich, hilfsbereit und sprach Deutsch, was die Kommunikation erleichterte. Das Hotel ist sehr hundefreundlich, auch wenn die Pauschale von 20 Euro pro Nacht für den Hund (nur Reinigung inklusive) relativ hoch ist. Die Salzwasser-Pools (Indoor und Dachterrasse) waren eine willkommene Abwechslung. Der Garagenservice erforderte die Abgabe des Fahrzeugschlüssels. Bei der Größe der Garage war dies verständlich, da die Angestellten die Autos "schlichten" mussten. Das schnelle Wegfahren war dadurch oft nicht möglich, da das Fahrzeug erst Minuten lang befreit werden musste. Obwohl unser Auto öfter bewegt wurde, gab es keine Beschädigungen, und das Fahrzeug wurde auf Wunsch vorab bereitgestellt. Ein negativer Punkt waren die extrem überteuerten Getränkepreise (z.B. 4 Euro für 0,2l Cola). Hier empfehlen wir den Spar in unmittelbarer Nähe. Trotz der hohen Getränkepreise und des besonderen Garagenservices können wir das Hotel aufgrund des freundlichen Personals, des exzellenten Frühstücks und der schönen Zimmer für einen entspannten Urlaub weiterempfehlen.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Denise Maria

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Johannes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Romualdo

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Henry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Victoria M

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a great two night stay at the grand Astoria hotel. The staff were excellent parking our car and bringing all our luggage to the room while we went to the pool as we were early. The staff was over the top helpful at all times. It was in a great location to walk to the beach which the hotel looked after getting us our spot. All of the great restaurants and shops were right around the corner. We would definitely stay here again.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Peter, Sauldorf

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Etwas in die Jahre gekomme Zimmer, aber super Service, sehr freundliches Personal und natürlich Top Lage.
Menginap 8 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Gudrun

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ein wunderschöner Aufenthalt war es wieder in Grado!
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Man muss "alt-gediegene" Einrichtung mögen und es ist etwas düster. Aber die Dachterrasse mit Pool und Liegemöglichkeit ist nur super. Außerdem ist es super zentral und auch zum Busbahnhof sind es nur 6-7 Minuten zu Fuß - wir sind mit dem Bus nach Aquileia gefahren - viel praktischer als mit dem Auto.
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Saverio

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top a Grado

Tutto perfetto. Bar notevole.
Menginap 4 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Nadine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Monika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Péter

Menginap 4 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

István

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A mozgássérült szobákban kényelmetlenül magas a WC kagyló
Menginap 4 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Brigitte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

Theresia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2023

6/10 Boleh diterima

Stefan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Breakfast in a four-star superior without fresh fruit is not acceptable
Menginap 4 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

giuseppe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Saverio

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top

Il migliore a Grado
Menginap 4 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Kain

Mengembara bersama keluarga
Ein bisschen in die Jahre gekommen. Aber sehr freundliches Personal.

10/10 Cemerlang

Ljiljana

Menginap 4 malam pada Okt 2022