10 on Cape

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Gqeberha terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk 10 on Cape

Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, dapur
TV
Bahagian luar
Lobi
Meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Dapur
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Apartment, 1 Bedroom (Big)

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Apartment

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Dapur
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10 Cape Road, Gqeberha (Port Elizabeth), Eastern Cape, 6001

Tempat berdekatan

  • Sekolah Tinggi Grey - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Dewan Bandar Raya Port Elizabeth - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Dataran Pasar - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Stadium Nelson Mandela Bay - 4 min memandu - 3.5 km
  • Pantai King - 5 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Port Elizabeth (PLZ) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Vovo Telo Bakery & Café Walmer - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪BeerYard - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Savages Fine Food PE - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Nolio Italian Bistro - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Café Rouge - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

10 on Cape

Hotel terletak di Pelabuhan Elizabeth Central
10 on Cape menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di 10 on Cape disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Dapur dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro dan dapur
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Mentol lampu LED, alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Afrika, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 8:00 hingga 20:00 pada waktu terjadual dan atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia dengan bayaran: ZAR95 untuk dewasa dan ZAR95 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan
  • Dapur dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Kemudahan dobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (hari minggu sahaja)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Dapur
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Panduan makan restoran
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu mesti menghubungi hartanah untuk mendapatkan maklumat daftar masuk
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu perlu menghubungi hartanah lebih awal jika mendaftar masuk selepas jam 18:00 atau pada hujung minggu.

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira ZAR 95 untuk dewasa dan ZAR 95 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: ZAR 200 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Penarafan kebangsaan

Kualiti yang Digredkan oleh Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – pertubuhan jaminan kualiti rasmi Afrika Selatan.

Hartanah juga dikenali sebagai

10 Cape
10 Cape Apartment Port Elizabeth
10 Cape Port Elizabeth
10 on Cape Hotel
10 on Cape Gqeberha
10 on Cape Hotel Gqeberha

Soalan lazim

Adakah 10 on Cape mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di 10 on Cape?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di 10 on Cape?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di 10 on Cape?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah 10 on Cape memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 8:00–20:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak ZAR200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya 10 on Cape?

Terletak di Pelabuhan Elizabeth Central, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Horse Memorial dan St George's Park. Prince Alfred's Guard Memorial dan Nelson Mandela Metropolitan Art Museum juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

10 on Cape Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 19 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 19 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 19 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 19 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sizwe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Kamalkumar

Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Hassan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Decent, but certainly not luxury

Building was old, so we're the furnishing and appliances. But everything works. No air-conditioning, no lifts. Definitely not a neighborhood you want to walk around at night, but conveniently close to St George's Park cricket stadium. Friendly staff.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Sunita

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The room was nice and comfortable. The traffic in Cape rd was a bid noisy and I struggled to fall asleep, but for one night, it was okay. We could not connect to the wifi. I think that needs a bit attention.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Raul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Muy buen hotel , en muy linda ciudad.

Buena recepción, fácil check in , información, dentr del horario de recepción. Habitación súper confortable, estacionamiento , bien ubicado. Muchas gracias.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Mpho

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

No room service during public holidays

Rooms were not cleaned on public holidays, it was disgusting to use same towels for 3 days. We had to buy our own toilet papers.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were great. Very helpful and friendly! However the location was not so great. In walking distance to most things except the beach and the area that surrounds the hotel is not entirely safe, especially after dark.
Menginap 6 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Zoe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Shame about Port Elizabeth

I booked 10 on Cape because it was on a main road - thought safety - and 10 minutes walk from a whole load of restaurants. When we got there, we had to get through a gate. I thought 'fair enough'. We couldn't check in as we were a bit early, but the receptionist/owner? took all our details, gave us the keys and said come back in 30 minutes and the apartment would be ready. 'How long to walk to the bars/coffee shops?' I asked. No you don't want to walk, came the reply, it's not safe. This was at 1.30pm in the afternoon. That put a dampener on things. It's not the apartments fault, but I do like to wander. Good news is that an Uber is only 20Rand to Stanley Street where there are loads of restaurants and bars. The beachfront is a short drive away and is lovely. We did have a great time and the apartments are really lovely and well catered, but I'm glad I wasn't in Port Elizabeth for more than one night. If my review were for the apartments alone, I would give them 4*. If you have to stay in Port Elizabeth then I would recommend 10 on Cape
Menginap 1 malam pada Mei 2017

10/10 Cemerlang

Musa, C

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A Fantastic Stay

I had a great time in this luxury apartment complex, and Diane at reception was very gracious and helpful.

10/10 Cemerlang

Jean Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Simply the best self catering in PE

The staff are very professional and attend to your needs & requirements to make your stay most memorable. Thank You Diane and your staff you guys are the best in PE

10/10 Cemerlang

Jean Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Simply the best 3 star experience in PE

I always enjoy my stay at 10 on Cape the staff their make you feel right at home. Diane & Debbie always make sure to call you and confirm your check in and try their very bust to accomodate you with you arrival and looking after your baggage.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
The stay was generally good. Parking can be a challenge for big cars like SUVs and bakkies. Housekeeping is limited but they forgot to replace towels on Friday for the weekend and my advice would be they should give more towels for the weeekend. I had to ask for more soap even though it was finished. I think it is great for summer as they do not have adequate heating system for winter (they do give enough blankets though)

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Sesethu, George

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cosy place

The place was very neat and tidy.It was very beautiful.

8/10 Baik

martha, witelsbos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

stay at 10 on Cape

It was only a sleep over, but the staff was very helpful

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place to stay on a budget.

Great staff - helpful and pleasant. Self catering with well appointed kitchen. Clean and centrally located.

10/10 Cemerlang

Warwick, Sydney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great self catering apartment.

This apartment hotel was exactly what I was looking for the well equipped appartment consisted of a bedroom with small bathroom, office space, lounge area and kitchen. The room was kept spotlessly clean. Hotel staff was very friendly and helpful. Only negative was not being able to receive the free wifi signal in my second floor apartment.

10/10 Cemerlang

Brian, Newcastle upon Tyne UK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Convenient close to the centre

Excellent self catering appartments close to centre and the cricket ground. Genuine appartment with generous lounge kitchen area, bedroom and small study area. I stayed on a first floor flat at the rear for one night and on a third floor at the front for a return visit. Get the lower levels at the back if you can - flat at front was very hot and suffered from traffic and Saturday night drunk noise problems.

4/10 Lemah

Hendrik, Western Cape

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dirty carpets

We were phoned twice on day of arrival to find out when we would be arriving (we arrived at 5h30pm).Carpets were dirty and chair in office nook broken. I asked for WiFi code and received it. When I tried to log on it the message said incorrect code. I reported this the next day but was told the code is correct (inference it is my problem). Apart from this apartment was tastefully decorated and clean.