Hotel Donmai

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Canal City Hakata

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Family Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Lanai
Dilengkapi perabot secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Family Room, 3 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Lanai
Dilengkapi perabot secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Family Room, 4 Bedrooms

Sorotan

Lanai
Dilengkapi perabot secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 4 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Dua Tingkat Bujang

Family Room

Sorotan

Lanai
Dilengkapi perabot secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 4 Futon Bujang

Family Room, 6 Bedrooms

Sorotan

Lanai
Dilengkapi perabot secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 6 bilik tidur
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Dua Tingkat Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-6-21, Kiyokawa, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0005

Tempat berdekatan

  • Pasar Yanagibashi Rengo - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Tempat Suci Sumiyoshi - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Canal City Hakata - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Mall Bawah Tanah Tenjin - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Dewan Simfoni Acros Fukuoka - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Watanabe-dori - 8 minit berjalan kaki
  • Stesen Fukuoka Yakuin - 11 minit berjalan kaki
  • Fukuoka (FUK) - 15 minit memandu

Restoran

  • โ€ชใƒฉใƒผใƒกใƒณๆตท้ณด ๆธ…ๅทๆœฌๅบ— - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชใ‚นใ‚ฟใƒŸใƒŠไบญ - โ€ฌ5 min berjalan kaki
  • โ€ชใจใ‚Šๅฑ‹ๅฐ - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชใ—ใ‚“ใŸใ‚ใ† - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ช้ฃ›่ปŠ่ง’ - โ€ฌ2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Donmai

Hotel berdekatan Canal City Hakata
Hotel Donmai menyediakan kemudahan seperti teres dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Tempat simpanan bagasi, mesin layan diri dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti tab panas persendirian dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Beranda, peti sejuk dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 12:00 tengah malam
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Donmai Fukuoka
Donmai Fukuoka
Hotel Donmai Hotel
Hotel Donmai Fukuoka
Hotel Donmai Hotel Fukuoka

Soalan lazim

Adakah Hotel Donmai mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Donmai?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Donmai?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Donmai?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hotel Donmai?

Terletak di Chuo Ward, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pasar Yanagibashi Rengo dan Canal City Hakata. Pelabuhan Hakata dan Marine Messe Fukuoka juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Watanabe-dori sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Tenjin-minami sejauh 14 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Donmai Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

9.0

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 29 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

JEONGKYEONG

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์™„์ „ ๊ตฟ๊ตฟ

๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์‚ฌ์žฅ๋‹˜๋„ ์นœ์ ˆํ•˜์…”์„œ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค~~
Menginap 3 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใŠใ‚ˆใณใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใŒใชใ‹ใฃใŸใฎใŒใ€ๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚ ใŠ่Œถใฎใƒ†ใ‚ฃใƒผใƒ‘ใƒƒใ‚ฏใŒใ‚ใ‚Œใฐใ€ๅฐšใ‚ˆใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Haryati

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

MING CHI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๅฆ‚ๆžœ่ƒฝๆไพ›ๅ‚™ๅ“ๅŠๆถˆ้™คๆ–ฐ่ฃๆฝข็š„ๆฐฃๅ‘ณ๏ผŒๆ›ดๅฎŒ็พŽใ€‚
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ „๋ฐ˜์ ์œผ๋กœ ๋งŒ์กฑํ–ˆ๋˜ ์—ฌํ–‰ ์ˆ™์†Œ

3๋ฐ• ์ž˜ ๋จธ๋ฌผ๋‹ค๊ฐ€์™”์–ด์š”, ํ•˜์นดํƒ€๋‚˜ ํ…์ง„์ชฝ ๋ณด๋‹จ ์กฐ์šฉํ•ด์„œ ๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์–ด์š”. 4์ผ๋‚ด๋‚ด ์ง€ํ•˜์ฒ  ํŒจ์Šค๊ถŒ์ด์šฉํ•ด์„œ ์™€ํƒ€๋‚˜๋ฒ ๋„๋ฆฌ์—ญ์—์„œ ์ˆ™์†Œ๊นŒ์ง€ ๋ณ„๋กœ ๋ฉ€์ง€์•Š์•„์„œ ์ด๋™์‹œ์—๋„ ๋ถˆํŽธํ•œ์ ์—†์—ˆ์–ด์š”. ๊ทผ๋ฐ ํ•˜์นดํƒ€๋‚˜ ํ…์ง„์—์„œ ๊ฑธ์–ด์˜ค๊ธฐ์—๋Š” ์ข€ ๋งŽ์ด ๋ฉ€์–ด๋ณด์—ฌ์š”..ใ…Žใ…Ž์—ญ์—์„œ ํ˜ธํ…”์˜ค๋Š”๊ธธ์— 24์‹œ๋Œ€ํ˜•๋งˆํŠธ๋„์žˆ๊ณ  ์ž‘์€ ์‹œ์žฅ?? ๋„์žˆ๊ณ ~ ํŽธ์˜์ ๋„ ๊ทผ์ฒ˜์—์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜์–ด์š”, ์บ๋„์‹œํ‹ฐ๋‚˜ ๋‚˜์นด์Šค๋Š” ๊ฐ•๊ฐ€์ชฝ ๊ธธ๋”ฐ๋ผ ๊ฑธ์œผ๋ฉด ์ƒ๊ฐ๋ณด๋‹ค ๊ธˆ๋ฐฉ์ด๋”๋ผ๊ตฌ์š” ใ…‹ใ…‹ ๋ฐค์— ์‚ฐ์ฑ…๋‹ค๋…€์˜ด ใ…‹ใ…‹ ์‚ฌ์žฅ๋‹˜์ด ํ•œ๊ตญ๋ถ„์ด์‹œ๋ผ ์˜์‚ฌ์†Œํ†ต๊ฑฑ์ •ํ• ํ•„์š”์—†์—ˆ๊ณ , ๊ฐ€๋ณผ๋งŒํ•œ๊ณณ ์ถ”์ฒœ๋„ํ•ด์ฃผ์‹ฌ!! ๋ฃธ๋„ ์ผ๋ฐ˜์ ์ธ ์ผ๋ณธ ๋น„์ง€๋‹ˆ์Šคํ˜ธํ…”๋ณด๋‹ค ๋„“์–ด์„œ ์บ๋ฆฌ์–ด๋ฅผ ํŽผ์น˜๊ณ  ์ง€๋‚˜๋‹ค๋‹ ๊ณต๊ฐ„์ด ์žˆ๋”๊ตฐ์š”...ใ… ใ…  ์•„์นจ์— ์ผ์–ด๋‚˜ ๋ฐœ์ฝ”๋‹ˆ์—์„œ ๋ชจ๋‹์ŠคํŠธ๋ ˆ์นญํ•˜๋ฉด์„œ ๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์–ด์š”~ ํ™”์žฅ์‹ค๋„ ์ƒค์›Œ์‹œ์„ค ๋ถ„๋ฆฌ๋˜์–ด์žˆ๊ณ  ๋„“์–ด์„œ ๊ตฟ, ์ฒญ์†Œ์ƒํƒœ๋„ ์–‘ํ˜ธํ–ˆ๊ณ  ๋‹ค๋งŒ ์•„์‰ฌ์› ๋˜๊ฑด ์นจ๋Œ€ ๋งคํŠธ๋ฆฌ์Šค๊ฐ€ ๋„ˆ๋ชจ ํ•˜๋“œ...ใ… ใ…  ์ด๊ฑด ๋ญ ๊ฐœ์ทจ๊ฒ ์ง€์š”.. ๋ฐ”๋””ํด๋ Œ์ €๋ž‘ ์ƒดํ‘ธ๋ฐ–์— ์—†์œผ๋‹ˆ ๋‚˜๋จธ์ง€๋Š” ์ฑ™๊ฒจ๊ฐ€์…”์•ผ ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค, ๋“œ๋ผ์ด๊ธฐ๋Š” ์žˆ๊ณ , ๊ฐ€์šด์ด๋‚˜ ์ž ์˜ท๋”ฐ๋กœ ์—†๊ณ , ๋ฌผ์ด๋‚˜ ์ •์ˆ˜๊ธฐ์—†์œผ๋‹ˆ ์‚ฌ๋“œ์‹œ๋ฉด๋˜์š”.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Hwarang

์ž˜๋†€๋‹ค๊ฐ‘๋‹ˆ๋‹ค.

์ž˜๋†€๋‹ค๊ฐ‘๋‹ˆ๋‹ค.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅบƒใใฆ็ถบ้บ—ใงๆณŠใพใ‚Šใ‚„ใ™ใ„ๆ–ฝ่จญใ€‚ ้ง่ปŠๅ ดใฏ็„กใ„ใ‘ใฉ่ฟ‘ใใซใ‚ณใ‚คใƒณใƒ‘ใƒผใ‚ญใƒณใ‚ฐใŒ่ฑŠๅฏŒใซใ‚ใ‚Šใพใ™ใ€‚ ใ‚ฟใ‚ชใƒซใฏใƒ•ใ‚งใ‚คใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใŒไบบๆ•ฐๅˆ†ใ€‚ ไป–ใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใฏ็‰นใซ็„กใ„ใ‚ˆใ†ใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

JIMIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊น”๋”ํ•œ ์ˆ™์†Œ

์ˆ™์†Œ ์ •๋ง ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์ข‹์•˜์–ด์š”. ์—ฌํ–‰์„ ๋˜ ๊ฐ€๊ฒŒ ๋œ๋‹ค๋ฉด ๋‹ค์‹œ ๋ฌต๊ณ  ์‹ถ์Šต๋‹ˆ๋‹ค!!
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊ฐ€์„ฑ๋น„ ์ข‹์€ ํ˜ธํ…”

์—ฌํ–‰ํ•˜๊ธฐ ํŽธ๋ฆฌํ•œ ๊ตํ†ต ์ž…์ง€ ๊ฐ€๊ฒฉ๋Œ€๋น„ ์พŒ์  ์กฐ์šฉ
Menginap 3 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan

ใŠ้ƒจๅฑ‹ใฏ็‹ญใ„ใŒๆ–ฐใ—ใๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸใ€‚

ๅปบ็‰ฉใ‚‚้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ใพใ ๆ–ฐใ—ใๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸใ€‚ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใฎๆ–นใ‚‚ไธๅฏงใงใ—ใŸใ€‚ ็„กๆ–™Wi-Fiใ‚‚่ฒธใ—ใฆใใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚2ๆฎตใƒ™ใƒƒใƒ‰ใฎ้ƒจๅฑ‹ใซๆณŠใพใ‚Šใพใ—ใŸใŒใ€ใƒˆใ‚คใƒฌใจๆด—้ขๆ‰€ใŒไธ€็ท’ใซใชใฃใฆใ„ใฆ ใใฎๅฅฅใŒใŠ้ขจๅ‘‚ใ€‚ๅ‹ไบบใŒๆญฏใ‚’็ฃจใฆใ„ใ‚‹้–“ใ€ใƒˆใ‚คใƒฌใ‚’ๆˆ‘ๆ…ขใ™ใ‚‹ใฎใฏๅŽณใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใฏ ็Ÿณ้นธใ€ใƒœใƒ‡ใ‚ฃใ‚ฝใƒผใƒ—ใ€ใ‚ทใƒฃใƒณใƒ—ใƒผใฎใฟใงใ™ใ€‚ใ‚ฟใ‚ชใƒซใฏใƒใƒณใƒ‰ใ‚ฟใ‚ชใƒซใŒ1ไบบใซ1ๆžšใฎใฟใ€‚ใƒใƒƒใƒˆใจใƒ†ใ‚ฃใƒผใ‚ซใƒƒใƒ—ใฏใ‚ใ‚‹ใŒใ€ใƒ†ใ‚ฃใƒผใƒใƒƒใ‚ฐ็ญ‰ใฏใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซๅดใŒใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใ‚’ๅข—ใ‚„ใ™ไบˆๅฎšใ‚‚็„กใ•ใใ†ใงใ™ใฎใงใ€ใ—ใฃใ‹ใ‚Šๆบ–ๅ‚™ใ—ใฆใฎๅฎฟๆณŠใ‚’ใŠใ™ใ™ใ‚ใ—ใพใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
์ง์›๋ถ„๋“ค์ด ๋‹ค ํ•œ๊ตญ์–ด ๊ฐ€๋Šฅํ•˜์…”์„œ ํŽธํ•˜๊ฒŒ ์ง€๋‚ด๊ณ  ์™”์–ด์š” ํ•˜์นดํƒ€๋‚˜ ํ…์ง„ ๋‘˜ ๋‹ค ๋„๋ณด 20~30๋ถ„ ๋‚ด์™ธ๋ผ์„œ ๊ตํ†ต๋น„ ์•„๋ผ๊ณ  ๊ฑธ์–ด๋‹ค๋‹ ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ๊ฑฐ๋ฆฌ์˜€์–ด์š” ํ˜ธํ…” ์œ„์น˜๊ฐ€ ๊ธธ๊ฐ€์—์„œ ์žˆ์–ด์„œ ๋Šฆ์€ ์‹œ๊ฐ„์—๋„ ์–ด๋‘ก๊ฑฐ๋‚˜ ์œ„ํ—˜ํ•˜๋‹ค๊ณ  ๋А๋ผ์ง€ ์•Š์•„์„œ ์ข‹์•˜๊ณ  ๋ฐ”๋กœ ์˜†์— ํŒจ๋ฐ€๋ฆฌ๋งˆํŠธ๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ํŽธ๋ฆฌํ–ˆ์–ด์š”!
Menginap 3 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

WOOJUNG

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์šฐ๋ฆฌ๋ง์ด ํ†ตํ•˜๋Š” ๋ˆ๋งˆ์ด~

์ผ๋ณธ ์—ฌํ–‰ ์ˆ˜์‹ญ๋ฒˆ ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ์ƒค์›Œํ›„ ์ž…์„ ๊ฐ€์šด, ๋ฆฐ์Šค, ๋ฉด๋ด‰, ๋น—, ํ™”์žฅํ•  ๊ฑฐ์šธ ๋“ฑ๋“ฑ ์„ ์ œ๊ณตํ•˜์ง€ ์•Š๋Š” ์ˆ™์†Œ๋Š” ์ฒ˜์Œ์ด์—ˆ์–ด์š”. ใ… ใ…œ ์‹ ๋ฐœ์„ ๋ฒ—๊ณ  ์นดํŽซ์— ์˜ฌ๋ผ๊ฐ€๋ผ๊ณ  ์จ๋†“๊ณ  ๋จธ๋ฆฌ์นด๋ฝ์ด ๋ฐŸํ˜€์„œ ์ฐ์ฐํ–ˆ์–ด์š”. 1ํšŒ์šฉ ์Šฌ๋ฆฌํผ ์ •๋„๋Š” ์ œ๊ณตํ•ด์ฃผ๋ฉด ์ข‹์„ ๊ฒƒ ๊ฐ™์•„์š”. ์ฃผ๋ณ€์ด ์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ํŽธ์˜์  ๋‹ค์ˆ˜์ธ ์ , ์บ๋„์‹œํ‹ฐ ๊ฑธ์–ด์„œ 10๋ถ„์ธ ๊ฑด ์ข‹์•˜์–ด์š”. ์ตœ๊ณ ๋กœ ์ข‹์•˜๋˜ ๊ฑด ์–ด์–ผ๋ฆฌ ์ฒดํฌ์ธ ํ•ด์ค€ ๊ฒƒ์€ ๋†’์ด ์‚ฝ๋‹ˆ๋‹ค. ^^
Menginap 2 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใŒ็„กใ•ใ™ใŽใ‚‹
Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

WAKANA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

jihyeok

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
์ƒ๊ฐ๋ณด๋‹ค ๋„“์Šต๋‹ˆ๋”
Menginap 1 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

CHIYOUNG

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Kazushi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
้ƒจๅฑ‹ใŒ็ถบ้บ—
Menginap 2 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Adrianna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay

The front desk was very kind, the room was also quite clean and modern (bathtub and all). The overall hotel is walking distance from main spots like canal city and a subway stop if you do need to travel further.
Menginap 3 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊ฐ€์„ฑ๋น„ ์งฑ

์˜คํ”ˆํ•œ์ง€ ์–ผ๋งˆ์•ˆ๋œ ๊ณณ์ด๋ผ ๊ทธ๋Ÿฐ์ง€ ์ƒˆ์ง‘ ๋ƒ„์ƒˆ๊ฐ€ ์กฐ๊ธˆ ๋‚˜๋Š”๊ฒƒ ๋นผ๊ณ ๋Š” ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ๋„“๊ณ  ์พŒ์ ํ•œ ๊ณณ์ด์—ˆ์–ด์š”.๋‹ค๋‹ค๋ฏธ๋ฐฉ 4์ธ๊ฐ€์กฑ ๋”ฑ ์ข‹์•˜์–ด์š”. ํ•˜์นด๋‹ค์™€ ์บ๋„์‹œํ‹ฐ 20๋ถ„์ด๋ฉด ์ถฉ๋ถ„~ ํ•œ๊ตญ์–ดํ•˜๋Š” ์ง์›์ด ์žˆ์–ด ์ข‹์•˜๊ณ  ์ผ์ฐ ๋„์ฐฉํ•ด ์ง์„ ๋งก๊ฒผ๋Š”๋ฐ ๋ฐฉ๊นŒ์ง€ ๋„ฃ์–ด์ฃผ์…จ์–ด์š”. ์‹œ๋‚ด ์˜ค๊ฐ€๊ธฐ์ข‹์€ ์œ„์น˜ ์ถ”์ฒœํ•ด์š”^^
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

DAE KI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ํ•ฉ๋ฆฌ์  ๊ฐ€๊ฒฉ

์ „๋ฐ˜์ ์œผ๋กœ ์ˆ™๋ฐ•์€ ์ข‹์•˜๋‹ค. ์ง์›๋ถ„์€ ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ํ•œ๊ตญ๋ง์„ ์ž˜ํ–ˆ๋‹ค. ์ตœ๋Œ€ํ•œ ๋„์›€์„ ์ฃผ๋ ค๊ณ  ์• ์จ์ฃผ์…จ๋‹ค. ๋‘ ๊ฐ€์ง€ ๋ฌธ์ œ์ ์ด ์žˆ์—ˆ๋Š” ๋ฐ, ํ•˜๋‚˜๋Š” ์ง‘์„ ๊ณ ์นœ์ง€ ์–ผ๋งˆ ์•ˆ๋˜์—ˆ๋Š”์ง€ ๋ณต๋„์—์„œ ์ƒˆ์ง‘ ๋ƒ„์ƒˆ๊ฐ€ ๋‚œ๋‹ค๋Š” ์ ์ด๋‹ค. ๋‹ค๋ฅธ ํ•˜๋‚˜๋Š” ์ƒค์›Œ๊ธฐ๋‚˜ ๋ณด์ผ๋Ÿฌ๊ฐ€ ๋ชจ๋‘ ์ผ๋ณธ์–ด๋กœ ์„ค๋ช…๋˜์–ด ์žˆ์–ด ์‚ฌ์šฉ์— ์• ๋ฅผ ๋จน์—ˆ๋‹ค๋Š” ์ •๋„์ด๋‹ค.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใฎใชใ•ใ•ๅŠ็ซฏใชใ„ ใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใชใ— ๆญฏใƒ–ใƒฉใ‚ทใชใ— ใƒชใƒณใ‚นใชใ— ๅ›ฐใ‚Šใพใ—ใŸ ใ›ใ‚ใฆใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใใ‚‰ใ„ใฏ็ฝฎใ„ใฆใฆใปใ—ใ„
Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

YUNGJEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
่€้—†ๅพˆ็†ฑๅฟƒ,ๆœ‰ไธญๆ–‡ๅบ—ๅ“กๅฏไปฅๆบ้€š ไฝ†ๆ˜ฏๅปๆ‰€ไธฆ้žๅ‚ณ็ตฑๅˆ†้›ขๅผ,ๆ‰€ไปฅ่ฎŠๆˆๆด—ๆพก่ทŸๆด—ๆ‰‹้–“็„กๆณ•ๅˆ†้–‹ไฝฟ็”จ,ไบบๅคšๆœ‰้ปž้บป็…ฉ ๆญค้ฃฏๅบ—ๆ˜ฏHOSTELๅž‹ๅผ,ไฝ†ๆ˜ฏๆฒ’ๆœ‰LOBBYๅฏไปฅ่ฎ“ๅคงๅฎถ่Šๅคฉไบ’ๅ‹•ไน‹้กž็š„,ๅช่ƒฝ็ชฉๅœจๆˆฟ้–“่ฃก้ขๅƒๅ–,็›ธๅฐ็š„ๅฐฑๆœƒๆฏ”่ผƒๆ“”ๅฟƒๆธ…ๆฝ”็จ‹ๅบฆ็š„ๅ•้กŒ ้™„่ฟ‘ไบค้€šๆ–นไพฟ,้ ็ฎ—ๆœ‰้™็š„่ฉฑ้‚„ๆ˜ฏๅฏไปฅๅƒ่€ƒ
Menginap 2 malam pada Dis 2018