Hotel Wilma
Hotel di Frickenhausen a. Main terdapat sarapan percuma
Galeri foto untuk Hotel Wilma





Ulasan
10 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM606
RM649 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Dis - 16 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Classic Double Room, 1 Bedroom, Non Smoking, Allergy Friendly

Classic Double Room, 1 Bedroom, Non Smoking, Allergy Friendly
9.8 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Hauptstraße 42, Frickenhausen a. Main, BY, 97252
Tentang hartanah ini
Hotel Wilma
Hartanah serupa

Kirschberghof - Adults Only
Kirschberghof - Adults Only
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Perkhidmatan perniagaan
- Bilik kalis bunyi
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 31 ulasan
Harga ialah RM422
RM452 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Dis - 16 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 10 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Wilma Hotel
Hotel Wilma Frickenhausen a. Main
Hotel Wilma Hotel Frickenhausen a. Main
Soalan lazim
Hotel Wilma Ulasan
Ulasan
10
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.8/10
Mesra alam
Ulasan
4 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Henrik
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henrik
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
jannik
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
23 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place fore the price
jannik
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Robert
Pengembara perniagaan
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sehr schönes neues, kleines Hotel
Robert
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Philipp
Pengembara perniagaan
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gelungener Aufenthalt
Philipp
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Klaus
Pengembara perniagaan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Klaus
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Klaus
Pengembara perniagaan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Klaus
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jonathan
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Jonathan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Hendrik
Mengembara bersama keluarga
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hendrik
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Hans
Mengembara bersama keluarga
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ingrid
Mengembara bersama pasangan
11 Mei 2025
Sukakan: Kemudahan
Ingrid
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Klaus
Pengembara perniagaan
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Klaus
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Günter
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Günter
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Klaus
Pengembara perniagaan
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Klaus
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Günter
1 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Günter
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Henny
Mengembara bersama pasangan
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Henny
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Ilke
Mengembara bersama pasangan
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ilke
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Eberhard
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eberhard
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Rainer
Pengembara perniagaan
9 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rainer
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Klaus
Pengembara perniagaan
28 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Klaus
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Marie
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marie
Menginap 1 malam pada Ogo 2024








