Radisson Blu Hotel, Frankfurt

Hotel terdapat sauna, berhampiran Perdagangan Frankfurt Fair

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM475
RM527 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Room

9.0 daripada 10
Hebat
(13 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 38 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room (High Floor)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room (Panoramic View)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 80 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Franklinstr. 65, Frankfurt, HE, 60486

Tempat berdekatan

  • Perdagangan Frankfurt Fair - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Kongres Messe Frankfurt - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Plaza Skyline - 3 min memandu - 2.7 km
  • Alte Oper - 6 min memandu - 4.4 km
  • Römerberg - 6 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Perhentian Trem An der Dammheide - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Frankfurt am Main West - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Frankfurt (FRA) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Rosticceria - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Centro - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Zampano Pizza & Pasta - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Thai Wok - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Gaia Restaurant - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Hotel, Frankfurt

Hotel berdekatan Perdagangan Frankfurt Fair
Terletak berdekatan Pusat Kongres Messe Frankfurt dan Plaza Skyline, Radisson Blu Hotel, Frankfurt menyediakan teres, taman dan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak, Restaurant Gaia, menampilkan pemandangan taman dan sarapan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, tempat simpanan bagasi dan 17 bilik mesyuarat
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat letak basikal dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 434 bilik menampilkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan pengomposan
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 28 sehari)
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 33 untuk orang dewasa dan EUR 17 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Circle Bar and Lounge
  • Restaurant Gaia

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 17 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 1,800 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 2 bilik rawatan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 18 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2004
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Pengomposan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 33 untuk dewasa dan EUR 17 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 28 sehari
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Frankfurt
Radisson Blu Hotel Frankfurt
Frankfurt Radisson
Radisson Blu Hotel, Frankfurt Hotel Frankfurt
Radisson Frankfurt
Radisson Frankfurt
Radisson Blu Frankfurt
Frankfurt Radisson
Radisson Blu Hotel, Frankfurt Hotel
Radisson Blu Hotel, Frankfurt Frankfurt
Radisson Blu Hotel, Frankfurt Hotel Frankfurt

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Hotel, Frankfurt mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Hotel, Frankfurt?

Setakat 13 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Hotel, Frankfurt pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 474.54, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Hotel, Frankfurt mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Hotel, Frankfurt?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR28 sehari. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Hotel, Frankfurt?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Hotel, Frankfurt?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Hotel, Frankfurt?

Terletak di Bockenheim, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Perdagangan Frankfurt Fair dan Pusat Kongres Messe Frankfurt. Plaza Skyline dan Alte Oper juga dalam 3 bt (5 km). Perhentian Trem An der Dammheide hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Leonardo-da-Vinci-Allee sejauh 9 minit berjalan kaki.

Ulasan

Radisson Blu Hotel, Frankfurt Ulasan

8.2

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

8.2

Lokasi

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 309 daripada 634 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 183 daripada 634 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 68 daripada 634 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 32 daripada 634 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 42 daripada 634 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

teik hooi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2023

4/10 Lemah

Sascha

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Die Sauna wird derzeit angeblich renoviert, was prinzipiell notwendig war und gut ist. Nur hätte ich das Hotel gar nicht gebucht, wenn ich das VORHER gewusst hätte. Zudem lagen im Bad mehrere Frauenhaare (in der Ecke hinter der Tür und, noch schlimmer, in der Dusche). Auf meine Reklamation hin bekam ich einen Gutschein für einen Soft Drink an der Bar. Lächerlich. Leider habe ich das Hotel, bei dem ich in den letzten Jahren regelmäßig zu Gast und immer zufrieden war, schon für Ende des Monats nochmal (für eine Geschäftsreise) gebucht. Könnte ich das stornieren, würde ich es tun. Aber dann fallen 90% des Preises an, so dass dies leider keine Option darstellt. Ob ich in Zukunft aber nochmal bucht, stelle ich mal sehr in Frage! PS: Fehler können passieren, aber dann sollte man nicht versuchen die Gäste mit einem Soft Drink abzuspeisen. Besonders krass: Auf meinen Einwand, dass es nicht einmal einen Cocktail geben würde, hieß es: "Naja, Sie können ja mal mit dem Barkeeper verhandeln...". Unterirdisch. Es ist doch nicht meine Aufgabe, als Gast, an der Bar zu "betteln".
Langes (Frauen)Haar in der Ecke
Weiteres langes (Frauen)Haar in der Dusche
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Ardeshir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Natalie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal an der Hotelbar war super freundlich und zuvorkommend. Ein hervorragender Service. Ausreichend Parkplätze in der Tiefgarage. Vielfältiges und sehr gutes Frühstück
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Laura

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff. Good location. Comfy rooms
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

David

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
I wouldn't rush back to stay here. There were too many issues with staff and service. Simple customer service issues that just showed lack of care. The pool is small and the sauna wasn't working. They don't replace water when you've drunk it in the room. Air conditioning dehydrates and water is helpful. The breakfast was nice - good choice of food, and although I'd prepaid, they told me I hadn't. Another mistake by the hotel. All in all, it is a functional hotel, but so is the travellodge. I had expected better for the cost.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Alejandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Arun

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean hotel. Not much around the area though
Menginap 5 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

F. Sheila

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Die Mitarbeiterin am der reception war arrogant und nicht kooperativ sie hat NUR ihre job gemacht....
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Dilara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes Zimmer, zentral, Parkhaus verfügbar jedoch extra zu zahlen 28€/Tag
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Susanne, Berlin

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Marcin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Daniela

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir hatten ein Superiorzimmer gebucht mit Ausblick. Der Ausblick sollte auf die Skyline sein, wir hatten jedoch den Ausblick auf eind Hauswand, von der Skyline war lediglich die Spitze des Messeturms zu sehen. Wir hatten such ein upgrade gebucht früher check in ab 12.00 Uhr, das für uns reservierte Zimmer stand zu dieser Uhrzeit nicht zur Verfügung. Kronkorken und Plastksplitter waren vom Vorgänger noch im Zimmer zu finden. Auch die Auswahl am Frühstücksbuffet war viel geringer als in den Zeiten zuvor als wir dort übernachtet hatten
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Shereena

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room we stayed in offer a good city view, the receptionist were helpful and the train line which connects you to the city is only a 5 min walk from the hotel. I would be back here again!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Adam

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms were too hot. Tgere was no working air condition in the room. Door locks were not working and we had to request help from the front desk to enter the room. They tried to give us another room but still no different. Bad experience all together!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Dave

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Patrizia

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Zimmerservice klopft uns um 8.25 Uhr aus dem Bett, obwohl um 12.00 Uhr Check Out ist. Als wir das an der Rezeption melden, kommt die Begründung, dass sie sonst nicht alle Zimmer schaffen würden. Was ist das für ein Kundenservice in einem 4**** Hotel?! Was aber noch viel unmöglicher ist: Wir tranken abends an der Bar vier Kaffee, die Bedienung verschwindet und ist 10 min nicht mehr auffindbar als wir zahlen wollen. An der Rezeption haben wir unseren Verzehr dann gemeldet und die Zimmernummer angegeben sowie die Zusicherung erhalten, das sei “kein Problem“. Bei Rückkehr nachts um 00:30 Uhr ist unser Zimmer gesperrt – wegen unbezahlter Rechnung. Zahlung nur sofort und nur mit physischer Kreditkarte möglich, die im gesperrten Zimmer lag. Vielleicht sollte das Management zuerst einmal sicherstellen, dass sein Personal an seinem Arbeitsplatz ist, anstatt ehrlich zahlende Kunden unter Generalverdacht zu stellen und trotz Zahlungsabsicht aus dem Zimmer zu sperren. Unfassbar unprofessionell, peinliche interne Kommunikation. Für ein Hotel dieser Kategorie schlicht beschämend!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Philipp

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Marleen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider gibt es keine Möglichkeit die Fenster zu öffnen für etwas Frischluft! Die Aussicht ist fantastisch!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Chris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Philipp

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a good stay
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kenny

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stop på turen

Fint hotel med passende gåafstand til restauranter.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kamilla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Personalet var meget behjælpelige og venlige. Vandet i poolen var dog iskoldt, det kunne godt være blevet gjort opmærksomt eller stå skrevet. Vi bookede hotellet grundet poolen og havde forventet varmt vand som der normalt er
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Heinz Rene

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Immer wieder gerne
Menginap 1 malam pada Jul 2025