Farol da Ilha Hotel
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Awam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Farol da Ilha Hotel





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Kerusi meja
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Kerusi meja
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Lihat semua foto untuk Apartment Standard

Apartment Standard
Lihat semua foto untuk Apartment Standard

Apartment Standard
Lihat semua foto untuk Apartment Standard

Apartment Standard
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Bento Goncalves 163 Centro, Florianópolis, SC, 88010-080
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Pengemasan
9.0 daripada 10, Hebat, 125 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL36.00 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Farol da Ilha
Farol da Ilha Florianopolis
Farol da Ilha Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianopolis
Hotel Farol Da Ilha Florianopolis, Brazil
Farol da Ilha Hotel Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianópolis
Farol da Ilha Hotel Hotel Florianópolis
Soalan lazim
Farol da Ilha Hotel Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Naor José
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Naor José
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lauren
Pengembara perniagaan
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lauren
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
GLAYCIANNE
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
GLAYCIANNE
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
CRISTIANO
14 Mac 2025
CRISTIANO
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
CRISTIANO
12 Mac 2025
CRISTIANO
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Jeferson
Pengembara perniagaan
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeferson
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Deborah
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan
Deborah
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Francisco Jose
Pengembara perniagaan
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francisco Jose
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Alana Stephanie
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alana Stephanie
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Luciano
Pengembara perniagaan
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa estadia
Luciano
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Carlos Alberto
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos Alberto
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Denise L
12 Feb 2025
Denise L
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Ademar
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ademar
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
cesar
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
cesar
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
bobby
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
bobby
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Luiz
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiz
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
nilde
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Razoavel
nilde
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Letícia
26 Jan 2025
Letícia
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Jarlan
24 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jarlan
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Silvio Tadeu
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No outro lado da rua
Silvio Tadeu
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Sérgio
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sérgio
Menginap 7 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jeferson
Pengembara perniagaan
16 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeferson
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025