Farol da Ilha Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Awam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Farol da Ilha Hotel

Depan hartanah
Standard Triple Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Kerusi meja
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Kerusi meja
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Meja
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Apartment Standard

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Apartment Standard

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment Standard

  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Bento Goncalves 163 Centro, Florianópolis, SC, 88010-080

Tempat berdekatan

  • Pasar Awam - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Jambatan Hercilio Luz - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pusat Konvensyen Centrosul - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pusat Membeli-belah Beiramar - 2 min memandu - 2.0 km
  • Universiti Persekutuan Santa Catarina - 6 min memandu - 3.8 km

Bergerak

  • Florianópolis (FLN-Hercílio Luz Intl.) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurante Tempero da Ilha - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Dona Delícia - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dona Delicia - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mini Kalzone - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bar do Carioca - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Farol da Ilha Hotel

Hotel berdekatan Pasar Awam
Terletak berdekatan Pusat Konvensyen Centrosul dan Pusat Membeli-belah Beiramar, Farol da Ilha Hotel menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan dobi dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Farol da Ilha Hotel mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 36 semalam)

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • 4 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 80 sentimeter)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 60.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 6 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL36.00 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Farol da Ilha
Farol da Ilha Florianopolis
Farol da Ilha Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianopolis
Hotel Farol Da Ilha Florianopolis, Brazil
Farol da Ilha Hotel Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianópolis
Farol da Ilha Hotel Hotel Florianópolis

Soalan lazim

Adakah Farol da Ilha Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak BRL60.00 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Farol da Ilha Hotel?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL36.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Farol da Ilha Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Farol da Ilha Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Farol da Ilha Hotel?

Terletak di Florianópolis Centro, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pasar Awam dan Pusat Konvensyen Centrosul. Pusat Membeli-belah Beiramar dan Universiti Persekutuan Santa Catarina juga dalam 3 bt (5 km).

Farol da Ilha Hotel Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 152 daripada 397 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 149 daripada 397 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 397 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 397 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 397 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Tania M

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Maravilhosa experiência!

Hotel com excelente custo benefício. Gostamos de tudo: limpeza e atendimento ótimos, cama king size, quarto e banheiro com ótimo tamanho e com ventilação, café da manhã excelente (opção de coisas sem glúten e sem lactose), localização tbem excelente. O café da manhã é oferecido no hotel Faial que é muito próximo a um custo de 36,00 e o estacionamento tbem 36,00 por dia. A atendente Maiara nos atendeu prontamente com muita educação.
Menginap 6 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Naor José

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bem localizado, preço justo. E a primeira vez que vou em um hotel com 01 lixeira para reciclados e outra para orgânicos.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Lauren

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel muito limpo, com boa localização, uma região calma e segura, funcionários prestativos e ótimo atendimento.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

GLAYCIANNE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

CRISTIANO

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

CRISTIANO

Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jeferson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Deborah

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Francisco Jose

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Alana Stephanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Luciano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa estadia

O hotel é dentro de um prédio antigo, o apartamento estava muito bem conservado, o elevador era um pouco antigo. O maior inconveniente do hotel foi o estacionamento ser fora dele, o que levava o atendente da recepção a ficar constantemente subindo e descendo carros, deixando assim a recepção vazia. Mas caso isso não te incomode é uma boa opção
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Carlos Alberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Denise L

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ademar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

cesar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel de paso
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

bobby

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Luiz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo mais teve um probleminha, foi informado um valor de café da manhã quando chegamos e no outro dia cobraram a mais.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

nilde

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Razoavel

Hotel razoavel.A recepcao so tem.um funcionario para todo atendimento como; fazer o chekin e chekout.Ligar cafeteira para venda de cafe.Ajudar a embarcar malas e guardar os carros de clientes no estacionamento que e a uma quadra fazendo os clientes esperarem na recepcao.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Letícia

Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Jarlan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bem localizado, atendimento muito bom, instalações boas. Estacionamento não fica no hotel, tem uma taxa diária, mas levam e buscam o veículo. A única coisa que não fica clara na estadia, que hotel não oferece café da manhã no site, mas cobra uma taxa de 28,00 reais por pessoa para tomar café em outro hotel da rede.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Silvio Tadeu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No outro lado da rua

Com algum conforto, uma localização boa. O café da manhã é servido no outro lado da rua e tem boas opções. O serviço de quarto funcionou bem.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Sérgio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Jeferson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025