Casa do Adro Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Gereja San Miguel Ferreira do Zezere

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Casa do Adro Hotel

Geladak matahari
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Tempat makan
Tempat makan luar

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Dr. António Baião, 13, Ferreira do Zezere, 2240-347

Tempat berdekatan

  • Gereja San Miguel Ferreira do Zezere - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Taman Dias Ferreira - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Praca da Republica - 19 min memandu - 20.7 km
  • Convento de Cristo - 19 min memandu - 21.5 km
  • Empangan Castelo de Bode - 26 min memandu - 33.1 km

Bergerak

  • Stesen Fatima - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurante A Grelha do Zezere - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Quinta do Adro - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Churrasqueira do Zêzere - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Rosa do Zêzere - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Café Restaurante Fonte de Cima - ‬12 min memandu

Tentang hartanah ini

Casa do Adro Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Gereja San Miguel Ferreira do Zezere
Terletak berdekatan Taman Dias Ferreira dan Capela de Sao Pedro de Castro, Casa do Adro Hotel menyediakan sarapan bufet percuma, bar kolam dan teres atas bumbung. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), tempat penyimpanan basikal yang selamat dan perkhidmatan rencam
  • Meja biliard atau pool, ruang kerja berkongsi dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Hartanah bebas asap rokok, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Casa do Adro Hotel menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 8 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:30
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe

Restoran di tapak hartanah

  • Piano Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Meja biliard/pool
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 152 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 90 sentimeter)
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 23:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR45 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 8.00 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 45 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Nombor Pendaftaran Hartanah 15754/AL

Hartanah juga dikenali sebagai

Casa Adro Hotel Ferreira do Zêzere
Casa Adro Hotel
Casa Adro Ferreira do Zêzere
Casa Adro Hotel Ferreira do Zezere
Casa Adro Ferreira do Zezere
Casa do Adro Hotel Hotel
Casa do Adro Hotel Ferreira do Zezere
Casa do Adro Hotel Hotel Ferreira do Zezere

Soalan lazim

Adakah Casa do Adro Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Casa do Adro Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Casa do Adro Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR8.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Casa do Adro Hotel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Casa do Adro Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Casa do Adro Hotel?

Terletak di Ferreira do Zezere, hotel ini dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Gereja San Miguel Ferreira do Zezere dan Taman Dias Ferreira. Capela de Sao Pedro de Castro dan Gereja Santa Maria do Olival juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Casa do Adro Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 25 daripada 52 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 52 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 52 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 52 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 52 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Fernando

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible we arrived from far away and they didnt respect our paid reservation that we did two Months ago.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Pedro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Lisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Manuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Diogo

Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Carlos

Menginap 2 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

José Paulo de Sousa

Menginap 2 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Fátima Jerónimo

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Vitor

Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Jay, Wildwood

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful desk staff who were extremely helpful and communicative.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Gregory, Miami

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very nice, clean & comfortable. The staff was very professional & friendly. The location is convenient. I will definitely stay there again.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Fernando

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Elizabeth, Wheaton

Menginap 1 malam pada Jul 2022

6/10 Boleh diterima

Geraldo

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Cristina

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

A melhorar

A chover e para passar a porta apertada com as malas com dois funcionários no seu interior ninguém se chegou sequer para segurar a porta. No pequeno almoço não existia ninguém CC são fosse necessário algo/repor
Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Sofia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
O quarto de hotel precisa de manutenção. Os móveis, paredes e chão tinham riscos e mossas e a porta do duche abria e fechava com muita dificuldade. O hotel também fica sem nenhum empregado a partir das 20h e só há uma pessoa em permanência durante o dia (a mesma pessoa que serve o pequeno almoço faz o trabalho de receção, etc.). No entanto, o atendimento foi impecável e fomos tratados sempre com um sorriso e simpatia.
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Klaus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Ana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente

Menginap 1 malam pada Jun 2020

10/10 Cemerlang

Cristina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente !
Menginap 1 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Tiago

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Teresa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Alexandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bonito, bem cuidado, óptima piscina, muito tranquilo, pessoal simpático e atencioso. Deverão melhorar o pequeno almoço (sumo de laranja natural não está incluído e tem de se pagar à parte... )
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2019