The Athena Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di New Delhi terdapat pengangkutan ulang-alik kawasan dan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Executive Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
19 Eastern Avenue, Maharani Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110065

Tempat berdekatan

  • Institut Jantung Fortis Escorts - 2 min memandu - 2.2 km
  • Jamia Millia Islamia - 2 min memandu - 2.5 km
  • Kuil ISKCON - 3 min memandu - 2.9 km
  • Pasar Pusat Lajpat Nagar - 4 min memandu - 2.9 km
  • Kuil Lotus - 4 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi Lajpat Nagar - 4 minit memandu
  • Stesen Ashram - 11 minit berjalan kaki
  • Ghaziabad (HDO-Hindon) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪INJA Restaurant - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Cocoberry - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Camillo’s - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Nathu Sweets - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Ego Thai - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

The Athena Hotel

Hotel berdekatan Pasar Pusat Lajpat Nagar
Pertimbangkan penginapan di The Athena Hotel dan manfaatkan kedai mudah beli, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Palms Cafe, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan salun rambut.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Athena Hotel mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, seperti sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 150 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Palms Cafe

Aktiviti menarik

  • Tempat simpanan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 74 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 150 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 900 sebilik (perjalanan pergi balik)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

The Athena Hotel Hotel
Athena Hotel New delhi
Athena New delhi
The Athena Hotel New Delhi
The Athena Hotel Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah The Athena Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Athena Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Athena Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Athena Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Athena Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR900 sebilik dikenakan.

Di manakah terletaknya The Athena Hotel?

Terletak di Koloni New Friends, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Institut Jantung Fortis Escorts dan 3 bt (5 km) dari Jamia Millia Islamia dan Pasar Pusat Lajpat Nagar. Kuil ISKCON dan Kalkaji Mandir juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Ashram sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Sukhdev Vihar sejauh 24 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Athena Hotel Ulasan

7.0

Baik

7.4

Kebersihan

6.4

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.0

Mesra alam

6.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 21 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Aseged

Mengembara bersama keluarga
Good
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Service and cleanliness used to be better before. Location is nice and within 30 min. to a number of centrally located places.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Deepak

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable and value for money

We used this hotel at least 3 times in last 4-5 years. This was a convenient location for our personal needs. The locality is residential. The road is busy during the day and noisy. Rooms on the rear side face a garden, very quiet. The staff were helpful and service is good. food is good too. Beds are comfortable and rooms that we stayed are spacious. Overall, it is value for money. It is neither too expensive nor overpriced. The closest landmark is Gurudwara in Taimur nagar.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel is very clean and staff was very prompt in their response. Check-in & check-out was very smooth. Overall, my stay was very comfortable and I liked this hotel and its location.
Menginap 3 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2 night stay in a decent hotel

We did a quick stopover of 2 nights in Delhi and I wanted to stay in a area that would be calmer rather than an area more central. I learned that there are no calm areas. The hotel was a good hotel. Service was good. Cleanliness could have been better the showers were a bit mouldy, and there was the constant smell of smoke in the corridors which gave me a headache. The area outside is nothing special but it is authentic Delhi if anything. Its busy and smells. I would nonetheless recommend staying at this hotel. Good value for money and friendly staff. Uber cabs arrive quickly to take you to other areas of delhi and as it is further south rather then very central, easier to get to Agra.
Menginap 2 malam pada Okt 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

About restaurant service

Restaurant service is pathetic. No one takes the order properly and they take lot of time to make the service. The waiters attitude is very bad. Even if we ask them to get something, they do not respond properly. They have to improve a lot in the house keeping as well. The restaurant stinks. The smell causes nausea. When we were checking out, no one came to help us to transfer the luggage to lobby. Overall lot of improvements are required.
Menginap 4 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Yuta, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good service, good breakfast.

Incorrect information round transfer between hotel and airport. INR 900 but I paid 2200.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Very miserly hotel

i booked the hotel for my guest 4 people, paid deposit 22,264Rs on behalf of guest after booking. Guests has paid by theirselves when check out. After that I required refund the deposit, but hotel didn't refund. I asked the hotel to refund again and again, they kept deposit for a month. I ask office staff to go negotiation, after that the hotel refund the deposit. But, they didn't refund all amount, 21,524Rs only, offset transaction fee 740Rs. Generally, hotel should bear such charge. Very bad behavior, no more book such a poor service hotel!
Menginap 2 malam pada Mei 2017

8/10 Baik

Aditya Kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

SHARAD AWASTHI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly Staff

Very Comfortable stay. Excellent and Friendly Service. Staff was highly accomodating. Only, the hot water boiler was inconsistent, which had to be manually turned on by the reception when asked. Rest, of the service was excellent.

4/10 Lemah

Vishesh

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Overpriced and poorly located hotel

As far as budget hotels go, it was adequate. However the prices charged are not budget prices. Location is not good. The shower head was leaking in several places however there was sufficient hot water. Traffic is overwhelming at peak times and it can be hard to find an auto-rickshaw. The service was good and the breakfast was okay. Wifi was supposed to last for 5 days per code but the validity seems to be for only 2 days. The most frustrating part however was the countless number of mosquitoes.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Simple and overrated

Room service bad

8/10 Baik

Miho, 日本

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

良いと思います

2/10 Teruk

philippe, paris

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

3 jours à Dellhi

Il faut arrêter de mettre des commentaires sur expédia ou TA pour faire plaisir à l'hôtelier... Cet Hotel en RENOVATION ne correspond en rien à un 3 étoiles ... Équipements vétustes et surtout très sale et hyper bruyant... Fuyez fuyez

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel with friendly staff

Very good hotel with all necessary amenities. Very courteous staff, especially Mr. Kamal Chander at restaurant. Delicious food. Enjoyed my stay with family.

6/10 Boleh diterima

Anup, mumbaii

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Its good value for money if your are looking for large rooms in Delhi

8/10 Baik

Simranjeet singh, Adelaide, South Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A+

Beautiful rooms with friendly staff. A+

10/10 Cemerlang

harjinder, london

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The best 3/4 star hotel I have stayed in whilst in Delhi. Staff here are very friendly and its in a great location.

6/10 Boleh diterima

Mohamed R M

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

Nice hotel, quick and prompt service, staff are well trained, breakfast was tasty with varieties. Overall experience was good but only issue is hotel is quite expensive than other hotels of this range.

8/10 Baik

khyati

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan