Jaypee Siddharth

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Jaypee Siddharth

Depan hartanah
Bahagian dalam
3 restoran, sarapan dihidangkan
Depan hartanah
3 restoran, sarapan dihidangkan

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM250
RM281 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jun - 23 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Executive Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Club Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3 Rajendra Place, New Delhi, Delhi N.C.R, 110008

Tempat berdekatan

  • Hospital BLK Super Speciality - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 2 min memandu - 1.5 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min memandu - 4.3 km
  • Chandni Chowk - 6 min memandu - 5.8 km
  • Masjid Jama - 7 min memandu - 6.5 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi Patel Nagar - 4 minit memandu
  • Stesen Rajendra Place - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Naivedyam - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪La Suite - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Papa John's Pizza - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Jaypee Siddharth

Mewah bagi hotel berdekatan Hospital BLK Super Speciality
Terletak berdekatan Hospital Sir Ganga Ram dan Gurudwara Bangla Sahib, Jaypee Siddharth menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau urut di Tamaya, tapak spa. Pastikan anda menikmati hidangan di 3 restoran di tapak, termasuk Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari dan Makan malam. Kelas aerobik ditawarkan di kelab kesihatan; hartanah ini juga memiliki salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan bilik wap.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, porter/tukang angkut dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua 102 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti menu bantal dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan gabungan pancuran/tab mandi
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 400 setiap tempoh 24 jam)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Eggspectation
  • Tapas The Lounge Bar
  • The Old Baker

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kelas kecergasan
  • Meja biliard/pool
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Bilik rawatan spa
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 5 Jun 2025 sehingga 30 September 2025 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Bilik tamu tertentu
Kerja pengubahsuaian hanya akan dijalankan semasa waktu perniagaan. Segala usaha akan diambil untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR2000 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 400 setiap tempoh 24 jam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2625 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 2000 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Jaypee Siddharth
Jaypee Siddharth Hotel
Jaypee Siddharth Hotel New Delhi
Jaypee Siddharth New Delhi
Hotel Jaypee Siddharth Delhi
Hotel Siddharth
Siddharth Hotel Delhi
Jaypee Siddharth Hotel
Jaypee Siddharth New Delhi
Jaypee Siddharth Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Jaypee Siddharth mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 8:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Jaypee Siddharth?

Setakat 21 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Jaypee Siddharth pada 22 Jun 2025 bermula serendah RM 250.47, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Jaypee Siddharth mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Jaypee Siddharth?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Jaypee Siddharth?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Jaypee Siddharth?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Jaypee Siddharth memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2625 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Jaypee Siddharth?

Terletak di Patel Nagar, hotel mewah ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Hospital BLK Super Speciality dan Hospital Sir Ganga Ram. Gurudwara Bangla Sahib dan Chandni Chowk juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Rajendra Place sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Patel Nagar sejauh 9 minit berjalan kaki.

Jaypee Siddharth Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 62 daripada 222 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 77 daripada 222 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 45 daripada 222 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 222 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 222 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Herminia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing restaurants and great staff. Service was wonderful.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Sanjesh

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
horrible house keeping. Booked 8 rooms...and had every one changed. Dirty, poor plumbing. We got sick staying in these rooms. Wow...NEVER again.....This is not a 5 star hotel. 2 star at best and the only thing good about this hotel is the lobby.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Harinder

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Mukesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hot water was not working. I complained twice but it was not fixed. I had cold shower at three days. Swimming pool was not working.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kokovi

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Gunjeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean. Comfortable. Good staff service. Good value for the price. Bathroom was a bit dated and needs work.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Hitesh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It is a dated property but kept well. I am still trying to justify the price paid for the property. Price is high for what you get. Noise level is high in the rooms too. Breakfast is really good and location is central
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Piti

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room is not same as shown on website. All facilities is very old.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

shekhard

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Adish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location although the surrounding area and buildings could do with the facelifts
Menginap 3 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Rohini

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It’s in no way a 5 star hotel Rooms were really bad
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Manish

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Abdul

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

SATHYARAM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Sanjay

Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Sanjay

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Saunak

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Hemant, Tunbridge Wells

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I have taken few pictures cockroaches in the room, bed almost falling, dirty chairs and tables, fungus in the kettle nothing clean what so ever
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Gurbaksh Singh

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
First day ac not working
Menginap 3 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Sinead

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Hemant, Tunbridge Wells

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Dirty
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Sanjay

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
No fridge in room, dirty towels
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Manish

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a dated property which needs upgrading.The staff are helpful but not well trained to cater to the hospitality field.The room aircon didn’t work properly.The sink was broken and the sink hole was malfunctioning.
Menginap 6 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

David

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Katsuyuki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024