Hotel Regent Grand

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di New Delhi terdapat letak kenderaan valet percuma dan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Regent Grand

Sarapan Eropah setiap hari (INR 400 seorang)
Depan hartanah - siang/malam
Room | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Bahagian dalam
Koridor

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM281
RM315 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Ogo - 25 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Central Delhi - 2/6, East Patel Nagar, Opp. Metro Pillar, No.167, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Tempat berdekatan

  • Rajendra Place - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Hospital BLK Super Speciality - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 2 min memandu - 1.8 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min memandu - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 min memandu - 6.2 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi Patel Nagar - 4 minit memandu
  • Stesen Rajendra Place - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Papa John's Pizza - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Pinjore - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Naivedyam Patel Nagar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪La Suite - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Regent Grand

Mewah bagi hotel berdekatan Chandni Chowk
Anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe di Hotel Regent Grand. Restoran di tapak, Regent Grand, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan Eropah (surcaj), perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Mesin layan diri, kakitangan berbilang bahasa dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua 52 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil sofa dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 32-inci televisyen dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Tempat duduk berasingan, peti sejuk dan mesin basuh pinggan mangkuk

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 400 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Regent Grand

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Katil sofa dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Pemain DVD
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Katil sofa
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Pendiangan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi muat komputer riba
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1250.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 400 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 850 setiap bilik
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1250.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Hotel Regent
Hotel Grand Regent
Zuzu Hotel Regent Grand
Hotel Regent Grand New Delhi
Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel
Hotel Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Regent Grand mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Regent Grand?

Setakat 17 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Regent Grand pada 24 Ogo 2025 bermula serendah RM 281.37, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Regent Grand?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Regent Grand?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Regent Grand?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Regent Grand memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang. Fi sebanyak INR850 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Regent Grand?

Terletak di Patel Nagar, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Rajendra Place dan Hospital BLK Super Speciality. Hospital Sir Ganga Ram dan Ajmal Khan Road juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Rajendra Place sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Patel Nagar sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel Regent Grand Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 53 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 53 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 53 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 53 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 53 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

sanket

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

BUrkhard

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Burkhard

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Zimmer, immerhin Deluxe, war ranzig, abgewohnt und ohne Fenster nach draussen!!!! Fenster ging zu einem Aufzugslichthof! Das Bad war in schlechtem Zustand, die Schläuche angeranzt, schimmelig, der Abfuss stank und der Abfluss vom Waschbecken ging in einen Bodenablauf und machte ständig Gluckergeräusche. Keine Empfehlung
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Akash

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Saurav

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
good
Menginap 1 malam pada Mac 2023

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very disappointed Thought it was a 4 star hotel Cleanliness very bad
Menginap 4 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hassle free, easy check-in/check-out, friendly staff.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Was OK nothing special just OK Place is run down but cleanish
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel to stay at when in New Delhi. Staff are very helpful
Menginap 1 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

prakruti, Boston

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

#1 worst hotel from all my travel experiences.

I already wrote a details on bad things that can happen in this hotel. #Terrible smell in lobby and rooms,Chemical lemongrass and sewer. Dirty floors, slippery and moldy tiny bathroom Rom # 404 and #410.All employees without uniform. Minutes after checking in taking the Expedia/ Hotel.com review and giving thumps down to all. Off premises manager A. JHA calling and begging,strongly suggesting and bullying me to fix the review so they can get 4 star.Meanwhile wrongfully putting the 2.5 star hotel as 4 star. Check out I reach the desk at 7:20 am. They ask for cash, suggesting them I am not carrying that much cash, they suggest a ATM, refused that too, they tried my credit card 2 times, now again suggest me to go to ATM, I gave another card, this time an international, another person comes in and swiped my card 2 times. Meanwhils my ride, taxi calls the front office and says he is waiting. 7:35, my husband joins, they offer to accompany him to a nearby ATM to withdraw cash as their Credit Card Processor is not working. He also refuses to pay cash so they tried his card on another mashine. 7:45, they still insist on paying cash for the worst hotel room and surroundings.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Sivasankaran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Generally it was good. But the ground floor reception was not good.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Yong

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

我很纳闷这个酒店是怎么评的四星。

酒店真的很一般,比不上国内的靖江之星,我也很纳闷这个是怎么评的四星,WiFi差到爆,酒店也不是很干净,体验很糟。
Menginap 2 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

JORGE H

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ACROSS THE METRO STATION junto a la estación de me

BRAND NEW, CLOSE TO THE TOP ATTRACTIONS (or easily accessible by metro) TODO NUEVO, MUY CERCA DE TODO (por metro)

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

strabene

ottima accoglienza,staff sempre disponibile ,ottima pulizia
Menginap 6 malam pada Apr 2018

6/10 Boleh diterima

Pinu, Frankfurt am Main

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Hotel in der Nähe der Metro sehr praktisch!

Das Hotel ist renovierungs Bedürftig die Zimmer waren gut, es gab keinen roof top Garden und eine Lobby gibt es auch nicht, wenn man als Gruppe dort hin reist kann man sich nur ins Restaurant zusammen setzen, das Personal im Restaurant war auch gut das Essen hat geschmeckt. Man läuft 4min zur Metro von da kann man alle Ziele der Stadt erreichen, für Indien ein echt gutes Hotel das komplette Personal war super Nett!
Menginap 7 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

Shamla, Frankfurt am Main

Sukakan: Keselesaan bilik

Hotel fußläufig zur Metro

Wir kamen nachts an mit einstündiger Verspätung, der Transfer hat bereits gewartet (ziemlich zerschlissen und eng, waren 6 Personen (3 Pärchen, Alter: Mitte 20 - Anfang 30), hatten schon ein sauberes Fahrzeug erwartet, aber gut). Nachtrezeptionist war ziemlich verpeilt, spricht kein Englisch, die tagsüber schon. Das Hotel ist ok, würde eher 2-3 Sterne geben (uns war natürlich klar, dass wir kein 4 Sterne auf europäischem Niveau erwarten können), die Jalousie im Bad war dreckig (oder Schimmel, so genau wollten wir nicht hinschauen). Ansonsten war das Personal am Desk, sowie die Kellner im Restaraunt nett. Frühstück war so lala, zu wenig Auswahl, Speisen wechselten alle 2 Tage, wir haben dort zumeist auch abends gegessen à la carte, dies war gut. Das Hotel befindet sich auf einer Hauptstraße, fußläufig gibt es eine Einkauffstraße, wo man eigentlich alles findet, Restaurants etc., die Metro war auch nur ca 5 Min fußläufig entfernt (Haltestelle Patel Nagar), mit dieser kam man super schnell und günstig überall hin. Was ich schade finde, das Hotel besitzt im EG eine "Lobby", aber keine Sitzmöglichkeiten, des Weiteren konnten man zwar auf die Dachterasse, aber es gab kein Licht oder wurde nicht eingeschaltet, es gab auch eine Küche extra für die Dachterasse, es war aber in der Woche in der wir da waren nicht möglich dort etwas zu bestellen.
Menginap 7 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Sandy , Gold Coast

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Nice and Clean

This hotel is not BRAND NEW, but it is very well maintained and clean. All staff members spoke English and were very helpful. I am not familiar with New Delhi and didn't really do much sight seeing in the area, so it's hard to judge on the location. But in terms of comfort, we were very pleased with our room :) The hotel has a lift, so it is convenient for parents with kids and a stroller or for people with walking difficulties.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Indrani, San Diego

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Airport Shuttle - Premium Fare

I chose this hotel because I filtered the Expedia search for hotels with Shuttle. I assumed that since they provided a shuttle it must be close to the airport but it was farther than I had thought. And to make matters worse, I had to pay a premium for the shuttle (about 4 times the cost of Uber). There were a lot of hotels much closer to airport with better prices.
Menginap 2 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 4 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Wukchul

Sukakan: Kebersihan

Good hotel but bad location

Service was satisfactory. Room was clean. But the location was not so good (next to the road and metro, so a bit noisy and air quality seems to be a bit affected).
Menginap 6 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Travelguru, UK

average hotel

hotel is average 3 star. rooms are clean but mine was tiny. service is hit and miss. they try to deliver the best services but don't have the staff to do it. my room wasn't cleaned the second day and i had to keep reminding them. they do go out of their way to try to accommodate your needs. Breakfast is at 7 but i had an early train on my first day and needed to leave before 7. they put breakfast on for me at 6.30. breakfast is ok if you like a traditional indian breakfast. choice of 3 or 4 traditional options us cereal and toast.