Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Premium Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Shalimar Bagh, District Center, ORR, Haiderpur Cross-Red Light, Outer Rd, New Delhi, Delhi N.C.R, 110088

Tempat berdekatan

  • New Delhi, India - 3 min memandu - 2.5 km
  • Chandni Chowk - 15 min memandu - 12.8 km
  • Red Fort - 17 min memandu - 14.6 km
  • Masjid Jama - 17 min memandu - 13.8 km
  • India Gate - 24 min memandu - 18.0 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi Adarsh Nagar - 5 minit memandu
  • Stesen Haiderpur Badli Mor - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 63 minit memandu

Restoran

  • ‪Domino's Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬4 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬3 min memandu
  • ‪Costa Coffee - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Lotus Leaf - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Majnu-ka-tilla
Majlis makan percuma setiap hari, teres dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh. Restoran di tapak, LINX, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 142 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • 22-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik kawasan sehingga 4 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik taman tema (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 444 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • LINX

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 84 meter persegi)

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2011
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata 22-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR1000
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR1000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 444 seorang
  • Fi daftar masuk awal: INR 1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: INR1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 07AAPCS1691D1Z6

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

New Delhi Shalimar Bagh
Premier Inn New Delhi
Caspia Hotel Shalimar Bagh
Premier Inn Shalimar
Premier Inn Shalimar Bagh
Premier Inn Shalimar Bagh Hotel
Premier Inn Shalimar Bagh Hotel New Delhi
Premier Inn Shalimar Bagh New Delhi
Shalimar Bagh New Delhi
Premier New Delhi Shalimar Bagh
Premier Shalimar Bagh
Caspia New Delhi Shalimar Bagh
Caspia Shalimar Bagh
Caspia Hotel
Premier Inn New Delhi Shalimar Bagh
Caspia New Delhi Shalimar Bagh
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh Hotel
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh New Delhi
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR1000 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR1000.

Di manakah terletaknya Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Hotel yang mesra keluarga di New Delhi ini terletak di kawasan perniagaan, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pulau Pengembaraan, City Centre Mall dan Menara TV Pitampura. Auditorium Ambedkar dan Rajiv Gandhi Cancer Institute & Research Centre juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Haiderpur Badli Mor sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Rohini Sektor 18, 19 sejauh 23 minit berjalan kaki.

Ulasan

Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh Ulasan

6.6

7.2

Kebersihan

5.8

Lokasi

6.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Mesra alam

6.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 66 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 66 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 66 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 66 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 66 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Varun

Good basic clean rooms . Breakfast choice is elaborate and very good . Staff is helpful
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Kulwinder

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We came here from 15 hours long flight felt good warm welcome from staff Mr Rajesh was helpful very good breakfast room was clean upgrade our room with no fees over all excellent stay strongly recommend Caspia Hotel
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Sukhbir

Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Ashutosh Kumar

Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

abhishek

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel, nice rooms
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Anant Kumar

Menginap 2 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

SATWINDER

Menginap 1 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

PRADEEP

Menginap 2 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Harninder

2/10 Teruk

Jayant

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Untidy hotel. Bedsheets and pillow covers looked like never been washed. Shower was broken, Walls have dirt marks. Will never go back again.
Menginap 1 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service, friendly staff, food is excellent. Air quality in New Delhi can be hazardous
Menginap 5 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Raj

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Everything was good apart from dinner time. Staff were relaxed and did not notice about me waiting for help.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Excellent staff - very friendly and helpful. I believe this is a 3 start hotel, but was very impressed by the general cleanliness and food quality. My only reservation was the area it is in, Although it served my purpose, it would not be for everyone.
Menginap 5 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
location and staff .. property is good but can be renovated and can be better .
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Tandiwe

Tidak sukakan: Kebersihan

Not very clean

Not very clean not very friendly staff only a few. Especially the lady in black at the reception rude
Menginap 3 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

suneet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Location is not so good otherwise all is well

Good experience good breakfast just the place is located in deserted type side and away from markets etc and hotel seems middle of nowhere otherwise all is ok
Menginap 1 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Mercy

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I made a reservation for more than 15 days and for serious family reasons I had to check out a week before. The manager refused to return the money I had paid for that week. I do not recommend this hotel.
Menginap 14 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Sharkmann, CDMX

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bueno , segun esta en el sector financiero pero pocos pudieron llegar a el sin muchas complicaciones. Les confundia el Dhalimar Bagh , por que aparentemente no esta ahi. Incluso gente a 5 cuadras no lo conocia. El distrito alrededor no hay nada para coprar un cafe o semejante es muy sucio como todo india. El hotel bien el desayuno incluido tambien bien.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Annu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
poor wifie net access.location & approach road not upto mark.
Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Raj, Bedford, England

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good hotel in North West of Delhi.

On my arrival Reception staff busy with customers so had to wait for quite some time. Check in was quick and efficient. Staff was attentive and friendly. House keeping Manager Mr N Pandey gave me his good attention and quickly sorted out some minor issues. Very pleased with my stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

K, Mumbai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Avg hotel

Nice hotel but staff needs to maintain and has lots of mosquitoes. Breakfast is chaos and very few waiters to clean table n refill food
Menginap 1 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

Andrew, Galveston, TX, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sharp-witted staff made the difference.

The gentleman who cared for my room (Piyush) picked up on the fact that a foreigner like myself would need plenty of water. He saw to it and he kept my room clean and well supplied. A gentleman at the front desk (Mandeep) was always on the ball. He made good eye-contact and checked to see how I was doing every step of the way. The gym upstairs was a very nice touch, as I had plenty of time to use it during the day. It helped me to stay sharp and to overcome the effects of traveling. Nice. I will probably need a place to stay in Delhi again in a couple of years. I'll be back.
Menginap 3 malam pada Apr 2018

2/10 Teruk

Arvind

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No check in. Was not allowed to check in .

Was not allowed to check in as my partner had local id. Had to move to another hotel. Lots of hassle and time wasted. Pl return the £145.00 that I have paid
Menginap 4 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
we booked through expedia.. we booked a room with complementary breakfast included in price .. but they charged us the breakfast separately.. Either there was some issue with expedia .. its not user friendly.. overall hotel was good but room service was not upto the mark..
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Sandip

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Caspia hotel

Good value for money, you do need to travel to see the sights but that was expected. And reason for staying at this hotel was due to an attendance of a wedding at the hotel. Staff are friendly and helpful. Wi-fi is okay for messaging and email and light browsing but anything beyond that it doesn't work. Breakfast was lovely, continental as well as local and south Indian.
Menginap 1 malam pada Ogo 2017