Hôtel Bois Joly

Hartanah 3.0 bintang
Keseronokan di tepi lereng yang terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Basic Double Room Single Use

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1131 Route de télécabine, Crozet, 01170

Bergerak

  • Stesen Flies - 5 minit memandu
  • Hentian Trem Hospital de La Tour - 13 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Geneva (GVA) - 29 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hôtel Bois Joly

Sorotan hartanah
Taman permainan, bar dan restoran merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hôtel Bois Joly. Meluncur di cerun hotel ini yang menampilkan akses ski masuk/ski keluar. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hôtel Bois Joly memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma, peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; EUR 13 untuk orang dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Akses ski masuk/ski keluar
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 10 Ogos 2025 hingga 24 Ogos 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 8 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.30 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 untuk dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel Bois Joly Hotel
Hôtel Bois Joly Crozet
Hôtel Bois Joly Hotel Crozet

Soalan lazim

Adakah Hôtel Bois Joly mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR8 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hôtel Bois Joly?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Bois Joly?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Bois Joly?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hôtel Bois Joly?

Terletak di Crozet, hotel ski ini sejauh beberapa langkah dari Monts Jura dan Kawasan Simpanan Semula Jadi Nasional High Jura Mountain. CERN dan Tourist Office of Gex - La Faucille juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Hôtel Bois Joly Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 64 daripada 108 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 28 daripada 108 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 108 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 108 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 108 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Rakhee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and clean hotel with a great view of Geneva. It's on the countryside so all the nearby (there are only a few) eateries close early in the evening. We reached at almost 10 and didn't want to drive to Geneva which is probably 25 kms away.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Sebastien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Excellent hôtel gâché par une seule personne

Dommage que la qualité de l'hôtel soit gâché par une seule personne. Très mauvaise expérience avec le réceptionniste (personne chauve avec yeux globuleux pour différencier de la personne également chauve mais qui semblait s'occuper du bar et de la facturation du restaurant qui était très sympathique et respecteux). Le reste de l'équipe était également parfaitement très sympathique et professionnel. Cette note tient seulement compte de cette unique personne qui a fournit un travail d'accueil deplorable. Le patron devrait le remettre en place s'il ne veut pas gâcher le bon travail du reste de l'équipe et la qualité de l'hôtel restaurant).
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Antoinette

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Het is een fijn hotel en een goed restaurant. Geen overdreven gedoe, gewoon goed met een fantastisch uitzicht.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Aude

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Decus par la chambre en sous sol, obligés de traverser la cuisine pour acceder du coup bruyant + le parking juste devant la baie bruyant aussi. Baie vitree donc pas possible de dormir la fenetre ouverte. L'hotel vante la vue magnifique mais pas pour ceux qui sont au sous sol devant le parking....
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Yann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Didier

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Chambre côté cour au dessus des cuisines , obligé de fermer les fenêtres en période de canicule a cause des projecteurs et des livraisons à 3h de matin
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Beste Lage

Sehr guter Service, herrlich gelegen, leider war das Restaurant an diesem Abend geschlossen, was ich bei der Buchung nicht sehen konnte –eine nicht unwesentliche Kritik an Hotels.com, nicht an dem Hotel selbst.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Enes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

didier

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super hôtel top super restaurant génial personnel sympathique agréable.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Leah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful location - away from the hustle and bustle but yet close to the Geneva Airport. The staff was amazing and the restaurant was one of our favorites from our entire 9 day trip. The room was small but comfortable. We would definitely stay here again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Ryan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The family who runs this place is lovely. They are very accommodating. When problems came up, they addressed them and apologized. Beds were comfortable, sheets were clean. The pictures on the website were amazing. We booked online because of the pictures and the view. When we came to the location, we were in the basement below the kitchen, no soundproof walls or ceiling (so you could hear all the restaurant prep and Clean up). No views, like advertised The plaster ceilings were pealing extensively. And the overhead light flickers for 5 minutes after you turn it off. When we arrived, we also found out our bathroom lights weren't working. They called maintenance in and took a couple hours to fix it. The hotel was full so they said they could not get us a different room. The bill upon checkout did not match the hotels.com rate that we booked with and if took 30 minutes to get a manager to come and correct it. We really wanted to like this place. It just didn't meet the advertised expectations unfortunately.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

STEVE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

STEVE

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Thibaut

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Samantha

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pauline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

À ne pas louper

Vue magnifique, cadre exceptionnel
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jean Louis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tres bon acceuil et excellent restaurant sur place
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

enrico, Mendrisio

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ottima per soggiorno vicino a Ginevra. Ottimo ristorante
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

aurelien

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Yolande

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Marie France

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Marc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vacances Bois Joli

Séjour fantastique ! Tous les compartiments du séjour sont tops! Accueil bienveillant, cuisine variée et service agréable et rapide, petit déjeuner complet et chambre très agréable. Recommandation très intéressante avec un rapport qualité prix imbattable!
Menginap 4 malam pada Feb 2025